Jump to content
IGNORERAD

Karaokevärd sökes till festen i Ragunda 18 & 19 Juli


Vikingen73

Recommended Posts

Karaokevärd sökes till thaifestivalen i Ragunda 17 & 20 Juli, karaoken kommer köras 18 & 19 Juli.

Viss ersättning kommer delas ut vilket man kommer överens med ansvarig restaurangägare om.

Finns det någon som vet eller känner någon som håller på med sånt här så tipsa personen i fråga, kan ju inte vara helt fel att få vara där och då även få betalt för det.

Ni kan ringa till mig på 070-3187305 eller maila på vikingen73@hotmail.com så lämnar jag över nummer och namn till ansvarig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Viking.

..du känner inte till "Mong" en thaikille som bor/bodde häromkring Gävle, han har värsta anläggningen och är superduktig.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes han känner jag till, han körde där ifjol...och han är duktig som tusan. Men tyvärr alldeles för dyr för 2 dagar.här måste det vara nån som tycker det är skoj och som inte tror att man kan få en svensk månadslön för 2 dagars karaoke sjungande.

Tyvärr, skulle det inte ta en kovändning där så blir det inget av med han.

Fortsätt gärna tipsa

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjo

Kommer inte ihåg vad han heter.. men en thaisnubbe som brukar hänga på Thai Tigern - Hornsgatan, han har vart inblandad i en hel del thai konserter, sek loso o lite annat, enda jag kommer på.  Om det nu inte e en svensk månadslön vad är det för pröjs ?  :fan1: ingen jobbar ju gratis.  :kort:   ta du dig ett par studiebesök på Tigern o headhunta vet ja  :D     :54::54:

Mvh Lung King

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja får ta mig ett besök där i sommar.

Pröjset vet jag inget om.det får man ta med restaurangägaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vikingen73

En thaikille i 30 års åldern från Östersund ska tydligen provköra i helgen..vi får se vad det kan bli...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...