Jump to content
IGNORERAD

Tråkiga nyheter


Mesh

Recommended Posts

En del av er känner säkert Robbie från Friends bar i Korat. Han flögs hem till Kanada för några veckor sedan, efter en tid  på sjukhus i Bangkok. Allt verkade bli bättre och det såg ut att han var på bättrings vägen,. Desvärre fick vi beskedet att Robert gick bort för några dagar sedan. Alla våra tankar går till hans näraste.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade äran att träffa honom första ggn några dagar innan han sjuknade in glömmer aldrig när han

vinkade så glatt när jag reste därifrån några timmar efter det blev han sjuk ja usch så det kan gå

vila i frid

Link to comment
Dela på andra sajter

Otroligt tråkig nyhet. Jag är skakad.  :cry:

Alla mina tankar till Robs fru, hans två söner, bror och övriga i hans närhet.

Han var en av mina absolut bästa vänner under åren i Korat.

Rob och Sten, ägaren till Pizza Shop, har varit det. Nu är båda borta. Hu.

En bild till Robs minne. Det är han som är tvåa från vänster tillsammans med tre kunder.

/jfk

koratpolare.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var han Rob som envisades med att hela tiden kalla mig "Sting" och kom t o m viftande med en "The Police" skiva framför näsan för att påvisa likheten. Trevlig kille, helt klart.

Vila i frid.  :wai:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja det var han Rob som envisades med att hela tiden kalla mig "Sting" och kom t o m viftande med en "The Police" skiva framför näsan för att påvisa likheten. Trevlig kille, helt klart.

Vila i frid.  :wai:

Ja, han hade egna nicknames på de flesta.

Nu kommer jag ihåg detta med "Sting" också.

/"Sven"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig träffat han .RIP .  Men det är så förbannat tråkigt när någon man liksom tycker ska vara där när man åker

tillbaka bara är borta . Förra året gick 2 av mina vänner bort i Roi et . Bla . han som startade 101 pizza . Men minnet

lever kvar. Och baren drivs fortfarande i hans anda. Men förbannat tråkigt är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, han hade egna nicknames på de flesta.

Nu kommer jag ihåg detta med "Sting" också.

/"Sven"

Råkar faktiskt ha en liten filmsekvens från Friends bar av urusel kvalité. Skulle filma ett riktigt fyllegäng men precis då går Rob förbi mitt framför kameran och utbrister förstås i ett "Sorry Sting". :)

Som sagt, rest in peace.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim,

trots bara några sekunders klipp ryckte det till i minnesbanken igen. Trevligt att se Rob där!    :great:

Kunde till och med se att det var medlemmarna Swippe, BigBoss, jfk_68, CaptainThailand, Surin P3 och Erkki som satt och avnjöt bira där.

Jobbigt, jobbigt... detta med döden.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var tråkigt, det är alltid tråkigt när en farang dör som har berikat Korat

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...