Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Ryskor


Guest Gawar

Recommended Posts

Hamnoi hm?

HM?

http://www.hm.com/se/ billigt o bra????/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    9

  • hamnoi

    8

  • Highlander

    6

  • burrabus

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Jo stora saker har ju en förmåga att vara rappa det ser man ju bland annat i boxningen när tungviktarna får flugviktarna att se ut som sengångare :rolleyes: //Hn

Ja, vissa får brudarna att tuppa av på en gång medans du tar dom på teknisk knock out eller poäng!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag som trodde det var nedslag/minut som räknades :wink:

Hellre liten o rapp än stor o slapp ...är en bra slogan för oss småkukar annars :giggle:

Du måste väl ha gått igenom "the switch" nu, dvs när pungen hänger längre ner än picken :rotfl: //Hn

Det var längesedan the switch hände,numera är det tur att jag sitter och pissar annars vet man inte var det tar vägen.Jag kaller den duschspridarn numera :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ryskor är inte det nån form av dialekt, ryssjor heter det väl

och där kan allt möjligt slinka in

Ändrades av jordvarme
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Inte nog me att det finns en massa ryskor n finns även dessa på flertalet barer 1500 bath tar dom visst ryssarna verkar att gilla dom

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

post-5373-1355014207,1_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Inte nog me att det finns en massa ryskor n finns även dessa på flertalet barer 1500 bath tar dom visst ryssarna verkar att gilla dom

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Nä nu sätter jag fart mot WS och kollar utbudet =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Rapport på det, Tack :14:

Slänger med mig kameran så får vi se om de blir några bilder eller ej. =) Men rapport, de blir de

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Slänger med mig kameran så får vi se om de blir några bilder eller ej. =) Men rapport, de blir de

Väntar otåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar otåligt.

väntar fortfarand,,,,,

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Slänger med mig kameran så får vi se om de blir några bilder eller ej. =) Men rapport, de blir de

Måste vara en lång rapport och många bilder , eftersom det tar så lång tid att ladda upp ....

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Inga bilder, men absolut finns det ett utbud av dessa mörka skönheter... Börjar dessutom komma mer å mer utanför ws med tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga bilder, men absolut finns det ett utbud av dessa mörka skönheter... Börjar dessutom komma mer å mer utanför ws med tycker jag.
tack för rapporten nu behöver vi inte vänta längre men dessa mörka skönheter kan det inte vara thailändskor du syftar på burrabus har sett ryskor och de var vitare än han själv
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
tack för rapporten nu behöver vi inte vänta längre men dessa mörka skönheter kan det inte vara thailändskor du syftar på burrabus har sett ryskor och de var vitare än han själv
Läs inlägg #81
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Läs inlägg #81
läs och läs vad skriver du för smörja din lilla stjärtmes
Link to comment
Dela på andra sajter

läs och läs vad skriver du för smörja din lilla stjärtmes

 

Känns som herr fåringenmus  är inte bara 2:a på bollen utan även 3:a.

3 veckor gammalt och grabben är avreggad och har inget möjlighet att läsa det

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som herr fåringenmus  är inte bara 2:a på bollen utan även 3:a. 3 veckor gammalt och grabben är avreggad och har inget möjlighet att läsa det
se man på du förföljer alla idi*t inlägg burrabus gör så snart skall burrabus ge dig en guldmedalj i idi*ti du skall snart utsättas för ytterligare knas inlägg
Link to comment
Dela på andra sajter

se man på du förföljer alla idi*t inlägg burrabus gör så snart skall burrabus ge dig en guldmedalj i idi*ti du skall snart utsättas för ytterligare knas inlägg

 

Ja det är ju bara du i din 3:e person som skriver något här så...

Känns iofs som en älgjakt med en fastbunden älg på 10m håll, ingen riktig sport mao :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns iofs som en älgjakt med en fastbunden älg på 10m håll, ingen riktig sport mao

 

Det är väl som all annan jakt, det är ju hundfan som gör jobbet... 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tittade in på en rysk gogo vid Bangla för en tid sen. Ämnar ni ta ett par öl på stället så kan det rerkommenderas att från start välja punkten "Ingen frågar efter tipp den närmaste timmen - 1500 bath" annars är tjejerna på en hela tiden om tipp, 100bath kommer direkt att det är för snålt. I övrigt (förutom tipp) kan tjejerna väldigt lite engelska., så att erbjuda en tjej layddrink var drekt meningslöst, bara tipp som hon förstod. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...