Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Ryskor


Guest Gawar

Recommended Posts

Födda i Sovjetunionen, men den finns jo inte numera.

Edit

Före detta medborgare av "USSR" kanske.

Jojo, men så står det i passen i alla fall, och de kallar sig gärna Ryssar.

Jobbar fn med 3 bosatta i Est, en i Ryssland och en i Vitryssland, det står USSR i passen som födelseort på samtliga, och de benämner sig själva som Ryssar i alla fall!...oavsett var de bor fn..en är föresten utan medborgarskap, men född i Est och har PUT i Est där han bor, och har Estniskt främlingspass.men kallar sig för Ryss.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    9

  • hamnoi

    8

  • Highlander

    6

  • burrabus

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ukraina är ett land som har ockuperats av kommunistiska Ryssland

Om Polen skulle ockupera Sverige skulle du kalla dig för Polack??

Har i och för sig varit ryskt men Peter den store var väl knappast kommunist. Det blev ockuperat av Sovjet och var länge en del av Sovjetunionen. Sovjet flyttade ut sin befolkning i alla stater så en stor del är nog etniska ryssar.

Sedan har det tillhört en mängd länder genom åren, en del av det har t.o.m. varit svenskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har i och för sig varit ryskt men Peter den store var väl knappast kommunist. Det blev ockuperat av Sovjet och var länge en del av Sovjetunionen. Sovjet flyttade ut sin befolkning i alla stater så en stor del är nog etniska ryssar.

Sedan har det tillhört en mängd länder genom åren, en del av det har t.o.m. varit svenskt.

Du har rätt det hette Sovjet, jag glömde namnet därför skrev jag kommunistyska ryssland

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har rätt det hette Sovjet, jag glömde namnet därför skrev jag kommunistyska ryssland

Nä, komunist-tysk var det inte heller, tyskarna försökte nog gör om det till nationalsosialli,,,nått men inte gick det!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som testat på dessa? Har vart sugen många gånger när man går på ws i pattis. Men fan 5000 thb för ett skjut. Man e ju smålänning =)... (Dessutom har jag hört att de flesta av ryskorna e från ukraina å liknande)

Nä, de allra flesta ryskorna kommer från ryssland det är jag nästan helt säker på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, de allra flesta ryskorna kommer från ryssland det är jag nästan helt säker på.

Annars hade de inte varit ryskor utan kanske svenskor. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Trotts det står det oftast "place of birth USSR" i deras pass, så jag skulle nog vilja kalla dem ryskor..

Visar bara att de är födda före 1991 (dvs det år Sovjetunionen upplöstes) :) De är således födda i Sovjetunionen.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har ju ett organ som man kan stoppa in hela huvet i tills näsan tar emot

Jag antar att du har testat... var det en angenäm upplevelse?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har ju ett organ som man kan stoppa in hela huvet i tills näsan tar emot

Vad glad för att du inte får in näsan i fall hon behöver släppa väder

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Dom har ju ett organ som man kan stoppa in hela huvet i tills näsan tar emot

Har du SÅ stor näsa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har ju ett organ som man kan stoppa in hela huvet i tills näsan tar emot

Röka inte när du är där inne, metan är inte att leka med

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har ju ett organ som man kan stoppa in hela huvet i tills näsan tar emot

Har bara varit med en ryska, men jag vet på en gång vad du pratar om.

"Man kan kast in hatten"

BTT var det väl som insåg det rätta, att det var brösten som skulle användas på ryskorna.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har bara varit med en ryska, men jag vet på en gång vad du pratar om.

"Man kan kast in hatten"

Jag har hört att man kan göra en u-sväng med länstrafikens ledbuss där!

Stämmer detta påstående?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört att man kan göra en u-sväng med länstrafikens ledbuss där!

Stämmer detta påstående?

Tycker det låter överdrivet. Nu är jag ju ingen expert efter min enda gång med en ryska. Hon var en lite mindre och smärtare modell, men verkade rymligare invändigt än utvändigt. De lite större modellerna klarar nog mer än vad man tror.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ni har för små snoppar.

Tror du har en poäng där.

Btt gillade ryskor och han var väldans stolt över sin penis.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vem fn åker till Thailand för att k.. Rysliga Ruskor :13: . Detta skriver en som har varit 9ggr i Ryssland i år och där endast hjälp mig själv o längtat tillbaka hem till min lilla Mia noi :iloveyou: :iloveyou:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fn åker till Thailand för att k.. Rysliga Ruskor :13: . Detta skriver en som har varit 9ggr i Ryssland i år och där endast hjälp mig själv o längtat tillbaka hem till min lilla Mia noi :iloveyou: :iloveyou:

Jag har vart i S:Petersburg 1 gång. Å dra ballen i gruset vilka brudar.. Vill ta med mig allihoppa hem =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har vart i S:Petersburg 1 gång. Å dra ballen i gruset vilka brudar.. Vill ta med mig allihoppa hem =)

Jo men Vilka kostnader :nono: Håller med om att Rysliga Ruskor kan vara riktigt granna o titta på. Men attityden på dem får även den pilskaste o slakna. Har flera kompisar och kollegor som varit med Rysliga Ruskor o sedan vart i fiskebyn.Samtlig föredrar de små chokladfärgade o inte de vita långbenta efter att ha provsmakat både choklad o vanilj. :nyam: :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...