Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Ryskor


Guest Gawar

Recommended Posts

Guest Gawar

Någon som testat på dessa? Har vart sugen många gånger när man går på ws i pattis. Men fan 5000 thb för ett skjut. Man e ju smålänning =)... (Dessutom har jag hört att de flesta av ryskorna e från ukraina å liknande)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    9

  • hamnoi

    8

  • Highlander

    6

  • burrabus

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Någon som testat på dessa? Har vart sugen många gånger när man går på ws i pattis. Men fan 5000 thb för ett skjut. Man e ju smålänning =)... (Dessutom har jag hört att de flesta av ryskorna e från ukraina å liknande)

Hade inte du fast sällskap?

Själv upplevde man både LOT, ( Polen ), och Aeroflot, på den tiden det begav sig. Svartväxling och rosa Champagne...Det var bättre förr...

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Någon som testat på dessa? Har vart sugen många gånger när man går på ws i pattis. Men fan 5000 thb för ett skjut. Man e ju smålänning =)... (Dessutom har jag hört att de flesta av ryskorna e från ukraina å liknande)

Ja Ukraina.

Ska man köpa så ska det vara äkta vara och inga låtsasryskor.

Ena jävla kopior är vad dom är.

MVH

den kvalitetsmedvetne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Hade inte du fast sällskap?

Själv upplevde man både LOT, ( Polen ), och Aeroflot, på den tiden det begav sig. Svartväxling och rosa Champagne...Det var bättre förr...

Mvh. borje222

Jo visst har jag det. Men fantisera lite måste man ju få göra för de =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo visst har jag det. Men fantisera lite måste man ju få göra för de =)

Misstänker att du redan köpt handkrämen...../Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Misstänker att du redan köpt handkrämen...../Hn

Hahaha nej det har jag inte. Jag har lite andra problem för tillfället... Tror inte dom grillade revbenen var som dom skulle innan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha nej det har jag inte. Jag har lite andra problem för tillfället... Tror inte dom grillade revbenen var som dom skulle innan.

Har du kvar påsen som revbenen låg i???

Bra :thumbsup: ta då och stoppa ner valfri hand i den o rör runt, se till så fettet kommer åt överallt ...bättre glid än de flesta handkrämer

Men för guds skull slicka inte på fingrarna efteråt...det e fan perverst.

Vill du ha fler gratis tips så kostar det pengar :spiteful: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Har du kvar påsen som revbenen låg i???

Bra :thumbsup: ta då och stoppa ner valfri hand i den o rör runt, se till så fettet kommer åt överallt ...bättre glid än de flesta handkrämer

Men för guds skull slicka inte på fingrarna efteråt...det e fan perverst.

Vill du ha fler gratis tips så kostar det pengar :spiteful: /Hn

Svider det inte med alla kryddor? Vad har du för erfarenheter av detta? :53:

Btw ser jag på aftonbladet att massmördaren på bion i usa under nya batman filmen var just batmans ärkefiende joker.. Något du känner till? :offtopic::suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Svider det inte med alla kryddor? Vad har du för erfarenheter av detta? :53:

Btw ser jag på aftonbladet att massmördaren på bion i usa under nya batman filmen var just batmans ärkefiende joker.. Något du känner till? :offtopic::suicide:

Nja, svider gör det bara om du har något gammalt herpessår som inte har läkt,annars e det lugnt.

Men pilla dig inte i röven för då svider det som fan,fråga knasen :nyam: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Infettad påse låter som det kan skava. Lägg hellre ned lite tid på en bra masturbationsflaska :-)

Du behöver:

En vanlig pet, plastflaska. 50 cl. (rengör den)

Avlånga ballonger

En tvättsvamp

Superlim/annat starkt lim

Bomull

Glidmedel/matolja

En gammal vante

1. Tag petflaskan. Skär av en bra bit på toppen, du får justera efter din pitts omkrets.

2. Tag tvättsvampen och skär sönder den. Ta en lagom rund bit och tryck ner i botten, den får inte vara för tjock bara, om du har lång k*k så kommer det kanske ta emot.

Fäst den med superlim/nåt annat starkt vattentåligt lim.

3. Tag dom avlånga ballongerna, fyll dom så att dom blir ca 2 cm breda (eller mer om du vill ha trängre hål), med VARMT vatten. Så pass varmt att dom bara hinner svalna en aning när du sen ska sätta igång och. Tja.

KNYT ballongerna i toppen.

Ballongerna ska nu vara typ lika långa som själva flaskan.

4. Fäst ballongerna mot flaskans insida, i en tät ring runt. Ju mer du fyllde dom desto mindre utrymme finns det att jucka i (skönare). Du fäster dom med en sträng superlim på långsidan på varje ballong. Detta är den knåpigaste, men samtidigt viktigaste biten.

5. Nu ska du alltså ha en flaska utan "lock", med en botten av tvättsvamp, och väggar utav varmt gummi.

Bra.

Nu tar du glidmedel, och/eller matolja, och smetar in ballongerna med det. Skvätt på rejält.

6. När du dränkt in hela flaskans insida med fettiga substanser, riv sönder en hel massa små tussar av bomull och tvättsvamp. Fyll inte hela flaskan, du får pröva dig fram.

7. Vad ska vi då använda vanten till? Jo, vi klipper bort allt utom det man har runt handleden. Ta den ringen och klistra fast på det avklippta området runt flaskan. Nu skär du dig inte på irriterande plastkanter.

8. Se till att ALLT LIM har torkat!!!

9. Nu kan du välja att göra två saker:

9a: Hälla i varmvatten och bara köra på, din masturbationsmaskin kan användas åter.

9b: Offra ballongerna. Gör små små hål i allihopa så att det rinner ut lite vatten åt gången när du juckar, kan bli en skön rinnande fittkänsla (fast mycket arbete åt skogen)

Varför blir det så skönt?

A: Ballongerna utvidgas när du kör in kuken, för att sedan knipa ihop runt den (inte helt olikt en f*tta). Se till att ballongerna inte är FÖR fyllda, då blir det för trångt och hela skiten spricker.

B: Bomullstussarna och dom små tvättsvamp-bitarna suger åt sig vatten och blir mjuka, plufsiga och goa. Det ger lite extra känsla tyckte jag.

C: Glidmedlet/matoljan gör så att det inte blir för stark friktion mot din k*k, du glider in och ut som i en riktig f*tta. (nästan)

D: Tvättsvampsbottnen blir också plufsig och mjuk i och med vattnet, en härlig kudde för ollonet när du dunkar ner den i bottnen.

Källa: http://nyheter24.se/...43&offset=15220

Link to comment
Dela på andra sajter

Infettad påse låter som det kan skava. Lägg hellre ned lite tid på en bra masturbationsflaska :-)

Du behöver:

En vanlig pet, plastflaska. 50 cl. (rengör den)

Avlånga ballonger

En tvättsvamp

Superlim/annat starkt lim

Bomull

Glidmedel/matolja

En gammal vante

1. Tag petflaskan. Skär av en bra bit på toppen, du får justera efter din pitts omkrets.

2. Tag tvättsvampen och skär sönder den. Ta en lagom rund bit och tryck ner i botten, den får inte vara för tjock bara, om du har lång k*k så kommer det kanske ta emot.

Fäst den med superlim/nåt annat starkt vattentåligt lim.

3. Tag dom avlånga ballongerna, fyll dom så att dom blir ca 2 cm breda (eller mer om du vill ha trängre hål), med VARMT vatten. Så pass varmt att dom bara hinner svalna en aning när du sen ska sätta igång och. Tja.

KNYT ballongerna i toppen.

Ballongerna ska nu vara typ lika långa som själva flaskan.

4. Fäst ballongerna mot flaskans insida, i en tät ring runt. Ju mer du fyllde dom desto mindre utrymme finns det att jucka i (skönare). Du fäster dom med en sträng superlim på långsidan på varje ballong. Detta är den knåpigaste, men samtidigt viktigaste biten.

5. Nu ska du alltså ha en flaska utan "lock", med en botten av tvättsvamp, och väggar utav varmt gummi.

Bra.

Nu tar du glidmedel, och/eller matolja, och smetar in ballongerna med det. Skvätt på rejält.

6. När du dränkt in hela flaskans insida med fettiga substanser, riv sönder en hel massa små tussar av bomull och tvättsvamp. Fyll inte hela flaskan, du får pröva dig fram.

7. Vad ska vi då använda vanten till? Jo, vi klipper bort allt utom det man har runt handleden. Ta den ringen och klistra fast på det avklippta området runt flaskan. Nu skär du dig inte på irriterande plastkanter.

8. Se till att ALLT LIM har torkat!!!

9. Nu kan du välja att göra två saker:

9a: Hälla i varmvatten och bara köra på, din masturbationsmaskin kan användas åter.

9b: Offra ballongerna. Gör små små hål i allihopa så att det rinner ut lite vatten åt gången när du juckar, kan bli en skön rinnande fittkänsla (fast mycket arbete åt skogen)

Varför blir det så skönt?

A: Ballongerna utvidgas när du kör in kuken, för att sedan knipa ihop runt den (inte helt olikt en f*tta). Se till att ballongerna inte är FÖR fyllda, då blir det för trångt och hela skiten spricker.

B: Bomullstussarna och dom små tvättsvamp-bitarna suger åt sig vatten och blir mjuka, plufsiga och goa. Det ger lite extra känsla tyckte jag.

C: Glidmedlet/matoljan gör så att det inte blir för stark friktion mot din k*k, du glider in och ut som i en riktig f*tta. (nästan)

D: Tvättsvampsbottnen blir också plufsig och mjuk i och med vattnet, en härlig kudde för ollonet när du dunkar ner den i bottnen.

Källa: http://nyheter24.se/...43&offset=15220

Inget går upp mot en äkta experts erfarenheter

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade inte du fast sällskap?

Själv upplevde man både LOT, ( Polen ), och Aeroflot, på den tiden det begav sig. Svartväxling och rosa Champagne...Det var bättre förr...

Mvh. borje222

Och gick med drickavagnen fem minuter innan landning..
Link to comment
Dela på andra sajter

Infettad påse låter som det kan skava. Lägg hellre ned lite tid på en bra masturbationsflaska :-)

Du behöver:

En vanlig pet, plastflaska. 50 cl. (rengör den)

Avlånga ballonger

En tvättsvamp

Superlim/annat starkt lim

Bomull

Glidmedel/matolja

En gammal vante

1. Tag petflaskan. Skär av en bra bit på toppen, du får justera efter din pitts omkrets.

2. Tag tvättsvampen och skär sönder den. Ta en lagom rund bit och tryck ner i botten, den får inte vara för tjock bara, om du har lång k*k så kommer det kanske ta emot.

Fäst den med superlim/nåt annat starkt vattentåligt lim.

3. Tag dom avlånga ballongerna, fyll dom så att dom blir ca 2 cm breda (eller mer om du vill ha trängre hål), med VARMT vatten. Så pass varmt att dom bara hinner svalna en aning när du sen ska sätta igång och. Tja.

KNYT ballongerna i toppen.

Ballongerna ska nu vara typ lika långa som själva flaskan.

4. Fäst ballongerna mot flaskans insida, i en tät ring runt. Ju mer du fyllde dom desto mindre utrymme finns det att jucka i (skönare). Du fäster dom med en sträng superlim på långsidan på varje ballong. Detta är den knåpigaste, men samtidigt viktigaste biten.

5. Nu ska du alltså ha en flaska utan "lock", med en botten av tvättsvamp, och väggar utav varmt gummi.

Bra.

Nu tar du glidmedel, och/eller matolja, och smetar in ballongerna med det. Skvätt på rejält.

6. När du dränkt in hela flaskans insida med fettiga substanser, riv sönder en hel massa små tussar av bomull och tvättsvamp. Fyll inte hela flaskan, du får pröva dig fram.

7. Vad ska vi då använda vanten till? Jo, vi klipper bort allt utom det man har runt handleden. Ta den ringen och klistra fast på det avklippta området runt flaskan. Nu skär du dig inte på irriterande plastkanter.

8. Se till att ALLT LIM har torkat!!!

9. Nu kan du välja att göra två saker:

9a: Hälla i varmvatten och bara köra på, din masturbationsmaskin kan användas åter.

9b: Offra ballongerna. Gör små små hål i allihopa så att det rinner ut lite vatten åt gången när du juckar, kan bli en skön rinnande fittkänsla (fast mycket arbete åt skogen)

Varför blir det så skönt?

A: Ballongerna utvidgas när du kör in kuken, för att sedan knipa ihop runt den (inte helt olikt en f*tta). Se till att ballongerna inte är FÖR fyllda, då blir det för trångt och hela skiten spricker.

B: Bomullstussarna och dom små tvättsvamp-bitarna suger åt sig vatten och blir mjuka, plufsiga och goa. Det ger lite extra känsla tyckte jag.

C: Glidmedlet/matoljan gör så att det inte blir för stark friktion mot din k*k, du glider in och ut som i en riktig f*tta. (nästan)

D: Tvättsvampsbottnen blir också plufsig och mjuk i och med vattnet, en härlig kudde för ollonet när du dunkar ner den i bottnen.

Källa: http://nyheter24.se/...43&offset=15220

Fyfan vad omständigt... Tag en banan, En så stor som möjligt. Skär av toppen på bananen och PRESSSAAAAA ut bananen så du har ett intakt skal.

Detta för du sedan in din petter-niklas i.

Kan hälla på lite varmvatten i skalet så det blir ett varmt och gosigt hål att kela med.

Detta har testats och är jäkligt uppskattat.

Skulle skalet spricka så dra ett par varv med tejp eller gummisnoddar eller tag en ny banan och peta ut innehållet ur.

Det är enbart skalet då vill åt!!

//Barnmördar-Anton.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rejält mogen Vattenmelon med hål i funkar också. Dock ej en direkt från kylskåpet

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Fyfan vad omständigt... Tag en banan, En så stor som möjligt. Skär av toppen på bananen och PRESSSAAAAA ut bananen så du har ett intakt skal.

Detta för du sedan in din petter-niklas i.

Kan hälla på lite varmvatten i skalet så det blir ett varmt och gosigt hål att kela med.

Detta har testats och är jäkligt uppskattat.

Skulle skalet spricka så dra ett par varv med tejp eller gummisnoddar eller tag en ny banan och peta ut innehållet ur.

Det är enbart skalet då vill åt!!

//Barnmördar-Anton.

Jag har "hört :plea: att det finns kräm som tar bort känseln i handen att köpa på apoteket. :bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har "hört :plea: att det finns kräm som tar bort känseln i handen att köpa på apoteket. :bag:

Har "testat" att ha något som kallas kloroform, Och jäklar vad jag fått ligga med diverse olika etniciteter med hjälp av denna kamrat, Var föresten så jag blev av med svendomen vid 47-års ålder.:)

Tänk vad di kan hitt på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Å så glömm inte å raka den aktuella handen innan!

Ja de e snuskigt dyrt där ladydrink 120 Nok !

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Fjärilskotellet i element låter intressant. Element brukar ju vara placerat under fönster och som tur är vetter ett av mina fönster mot en busshållplats.

Vid denna busshållplats har jag sett skållheta mulatter. Så om jag sätter på kotletterna rejält samtidigt jag fluktar på mulatterna så kan man ju säga att jag har satt på dom på riktigt =)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Någon som testat på dessa? Har vart sugen många gånger när man går på ws i pattis. Men fan 5000 thb för ett skjut. Man e ju smålänning =)... (Dessutom har jag hört att de flesta av ryskorna e från ukraina å liknande)

Om de kommer från Ukraina så är de inte ryskor utan ukrainskor eller?

Det är ju helt olika länder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de kommer från Ukraina så är de inte ryskor utan ukrainskor eller?

Det är ju helt olika länder.

Trotts det står det oftast "place of birth USSR" i deras pass, så jag skulle nog vilja kalla dem ryskor..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trotts det står det oftast "place of birth USSR" i deras pass, så jag skulle nog vilja kalla dem ryskor..

Födda i Sovjetunionen, men den finns jo inte numera.

Edit

Före detta medborgare av "USSR" kanske.

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ukraina är ett land som har ockuperats av kommunistiska Ryssland

Om Polen skulle ockupera Sverige skulle du kalla dig för Polack??

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...