Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Quote

Min frus underbara lilla systerdotter som vi tar hand om på heltid till våran glädje

[attachment=1]


Får jag en dotter som är hälften så söt skulle jag lycklig  :yes:
Link to comment
Dela på andra sajter

Unna var inte gammal när vi träffades .. det var iof. inte jag heller .. är ju fan 7-8 år sen nu! hehehe  :crazy:

"Internet Ragg" från BKK .. model Punk .. laddade Ebba Grön bla. åt henne som jag hade med mig ner minns ja , kul tjej men precis skit tokig , kolla öronen bara! hahaha  :whistle:

Hon & hennes syrra bodde i samma lägenhet , farsan var "bortsprungen" & morsan jobbade i Dubai ... syrran som var "Rocker" skötte sig väl ganska bra i skolan tydligen medans Unna var mera vild än tam , det resulterade till slut i att hon blev "deporterad" till Dubai hon åxå av morsan sin! Har inte hört ett knyst av henne på flera år nu , lite synd faktiskt på denna färg klick! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

En dagens till... Min Tgf o jag på en tripp till Norge... Hennes engelska är väl inte 100% så hon hade svårt att fatta var vi var...  :diablo:   :lol:

2763050477_80c64c13a4_b.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Unna var inte gammal när vi träffades .. det var iof. inte jag heller .. är ju fan 7-8 år sen nu! hehehe  :crazy:

"Internet Ragg" från BKK .. model Punk .. laddade Ebba Grön bla. åt henne som jag hade med mig ner minns ja , kul tjej men precis skit tokig , kolla öronen bara! hahaha  :whistle:



Hon & hennes syrra bodde i samma lägenhet , farsan var "bortsprungen" & morsan jobbade i Dubai ... syrran som var "Rocker" skötte sig väl ganska bra i skolan tydligen medans Unna var mera vild än tam , det resulterade till slut i att hon blev "deporterad" till Dubai hon åxå av morsan sin! Har inte hört ett knyst av henne på flera år nu , lite synd faktiskt på denna färg klick! ;)



[attachment=1]


Haha... ja hon såg mer vild än tam ut... kunde du tygla henne  ;)

Nice bilder iaf...  :wai:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lägger in mitt bidrag med bilder på min goda vän, korten tagna på Koh Lanta..



[attachment=1]



[attachment=2]




:whistle: Den du..törs jag inte visa min sambo!  :no: (ten points  :whistle: )
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja nu kan ja ju inte "bedöma" din dam då , det vore "oetiskt" men "Kärleken" är inte alls så dum! :P



Här är ytterligare ett exempel!  :crazy:


Nu snackar vi. Jösses!
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lars, och tror du jag vågar visa dom för min fru???  :aww: :no:


Jösses .. man el. mus??
Älskling brukar sitta här på armstödet till min surf fotölj & glo lite när jag bläddrar bland div. nakna asiatiska damer på Thai forumen!
Ja inte här då så klart men det finns ju o-censurerade ställen åxå här på webben!!  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Jösses .. man el. mus??

Älskling brukar sitta här på armstödet till min surf fotölj & glo lite när jag bläddrar bland div. nakna asiatiska damer på Thai forumen!

Ja inte här då så klart men det finns ju o-censurerade ställen åxå här på webben!!  :crazy:


Håller med crazy... varför smyga med det... :neutral:

Lite får hon ju tåla...  :crazy:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det  här är Oj som är gift med en farang....just denna kväll var hon så glad över att återse gamla vänner i fiskebyn.hennes äkta hälft satt samtidigt och mumsade i sig en gräddstuvad pytt på en inte alldeles okänd restaurang några kvarter bort.medans Oj mumsade på något helt annat...


Låter, och ser mycket trevligt ut.
Usch och fy vad man längtar ner nu. Det är hela 11 dagar kvar till flyger går nu. Det känns som en evighet!
Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Det  här är Oj som är gift med en farang....just denna kväll var hon så glad över att återse gamla vänner i fiskebyn.hennes äkta hälft satt samtidigt och mumsade i sig en gräddstuvad pytt på en inte alldeles okänd restaurang några kvarter bort.medans Oj mumsade på något helt annat...[attachment=1]


Oj Oj Oj...  ;)

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Mmmm... riktig mumma med det facet och de små söta brösten...  :aff:

Din ??


Nix , vill inte lägga ut bilder på henne , iaf. inte omaskade ... men lökarna är stöpta i samma form ungef. , yammi!  :crazy:

Den här var "min" förut Greven men är numera ett avslutat kapitel!

Img_0521_2.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Kära Moderatorer.

Anser att flera av dessa bilder hör hemma  på nattliv.

??? ???

tex från crazyswede

mvh LP ... som vill kunna surfa hit på arbetstid...utan att få en stjärt i ansiktet ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Tja Surin P3

Ser fotfarande en fotogeniskt mycket vacker stjärt jag har svårt att förklara för min dotter eller min arbetskamrat.

mvh LP

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...