Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

är det nån som verkligen har varit på Q-bar och fotat själv? var själv där för ett år sen och så mycket snygga brudar var det inte, hemsidan är nog bara "the best of" tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

man ska nog gå dit på rätt dag också, jag tror steff68  har lte koll på det där. :whistle:


Tror att det är gratis på torsdagar och söndagar för tjejer,,var så förut om jag inte minns fel  :neutral: då e det drag kan jag lova  :party:
Samma sak gäller på några fler clubbar,,men minns inte vilka hmm,, kanske var det Bed super club och,,,,man kan även kolla vilket datum bilderna är tagna på Q bar,, då kan man ju räkna ut vilken dag det är bäst att gå  :crazy:
:17:

Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tror att det är gratis på torsdagar och söndagar för tjejer,,var så förut om jag inte minns fel  :neutral: då e det drag kan jag lova  :party:

Samma sak gäller på några fler clubbar,,men minns inte vilka hmm,, kanske var det Bed super club och,,,,man kan även kolla vilket datum bilderna är tagna på Q bar,, då kan man ju räkna ut vilken dag det är bäst att gå  :crazy:

:17:


Nytt nu,, http://www.bangkokgo.com/discos.php

""Girls get in Free EVERY WEDNESDAY @ Q! Now announcing FREE ADMISSION FOR LADIES every WEDNESDAY at Q Bar's BLOCK PARTY with DJ Octo and Sum-1 playing the best of everything from Hip-Hop, Funk, R&B, Rock, House, Disco, Breaks, Whatever we can find to make you dance your asses off! FREE FOR ALL LADIES!! 500 Baht for all guys includes 2 complimentary drinks (400 Baht value)!!

Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nytt nu,, http://www.bangkokgo.com/discos.php



""Girls get in Free EVERY WEDNESDAY @ Q! Now announcing FREE ADMISSION FOR LADIES every WEDNESDAY at Q Bar's BLOCK PARTY with DJ Octo and Sum-1 playing the best of everything from Hip-Hop, Funk, R&B, Rock, House, Disco, Breaks, Whatever we can find to make you dance your asses off! FREE FOR ALL LADIES!! 500 Baht for all guys includes 2 complimentary drinks (400 Baht value)!!


Ett "lilltips" gå INTE till Q bar när det är gratis för tjejer. Gå dit när det kostar penagar för tjejer att gå in (fredag, lördag) då får du bra tjejer som har pengar..  ;) Alternativt gå till Sankita och lägg till charmen och träffa tjejer som har pengar.. Det blit bättre om du vill träffa en seriös tjej som desutom kan försörja dig istället..  :great:
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ett "lilltips" gå INTE till Q bar när det är gratis för tjejer. Gå dit när det kostar penagar för tjejer att gå in (fredag, lördag) då får du bra tjejer som har pengar..   ;) Alternativt gå till Sankita och lägg till charmen och träffa tjejer som har pengar.. Det blit bättre om du vill träffa en seriös tjej som desutom kan försörja dig istället..   :great:


Kanske stämmer,men tycker oxå att det finns tjejer som inte har pengar och är seriösa..  :wai: Och sedan finns det dom som har pengar och bara vill ha mera...  :glasses:

Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ett "lilltips" gå INTE till Q bar när det är gratis för tjejer. Gå dit när det kostar penagar för tjejer att gå in (fredag, lördag) då får du bra tjejer som har pengar..   ;) Alternativt gå till Sankita och lägg till charmen och träffa tjejer som har pengar.. Det blit bättre om du vill träffa en seriös tjej som desutom kan försörja dig istället..   :great:


Men det skulle vara sjukt bra om en Thaitjej tog hand om mig i Thailand  :yes:

Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men det skulle vara sjukt bra om en Thaitjej tog hand om mig i Thailand  :yes:


Hade förmånen att bli "omhändertagen" i två år av en Mia Noi.  :great: Varje gång jag kom till Thailand under två år (31 ggr), tog hon hand om mig. Hon är egenföretagare i plastpåsebranshen och exporterar bla till Carrefour i Frankrike. Man skall inte ångra tagna beslut, men fy f¤# vad dum jag är som bröt med henne. 
:grrrrrr:
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade förmånen att bli "omhändertagen" i två år av en Mia Noi.  :great: Varje gång jag kom till Thailand under två år (31 ggr), tog hon hand om mig. Hon är egenföretagare i plastpåsebranshen och exporterar bla till Carrefour i Frankrike. Man skall inte ångra tagna beslut, men fy f¤# vad dum jag är som bröt med henne. 

:grrrrrr:

[/quote

Påminner om en holländsk väns uttalande,"time to leave my love ones and go back to my family". :lol:

Fast jag är för bekväm av mig för att ha mer än en, eller också kanske jag helt enkelt älskar min sambo :crazy:

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej

Känner för att väcka liv i den här tråden igen. En bild från juli med två badkrukor, och visst är det du Christer som känner på vattentemperaturen? Bilden är tagen i Borstahusen i min nya hemstad Landskrona. Kan vara skönt att minnas sommaren nu när höstvindarna emellanåt sveper in från havet.

Hälsningar

Kitung

Borstahusen.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

dax att lyfta tråden, så jag lägger upp en bild.

IMG_0635.jpg?t=1223540584

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Hakar på med ytterligare en off-topic-bild (m a o icke-thai) föreställandes en svårfotograferad poliskonstapel i Manila. Det var inte ofta det både var en liten lucka i trafiken och att hon inte vände ryggen till.

IMG_2911.JPG

Har inte den svenska polisen nåt att lära när det gäller uniformerna?  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Q-Bar va ett bra och populärt inne ställe i början av 2000-talet men numera är det tyvärr ett välkänt frilansar hak... Visst tjejerna där kanske är något mer "softikerade" (dyrare) en lite längre ner på sukkan.. Men vanliga tjejer ute i svängen sätter knappt sin fot där längre.

Här är en recension av Q-Bar från en nattklubb sida If you have a Time Machine, go to Q Bar early 2000, when Bangkok still had one of the best night life in the world, and Q Bar was just the place to be. Do not go now though, Isan freelancers have replaced the Thai actresses of the early days.

Link to comment
Dela på andra sajter

:wai:

Hej!

Sambon sitter just nu och forbereder hemfarden, pa hotellet dar vi mottes forsta gangen 2002.

Vi aker imorgon kvall ut till flygplatsen, for att lyfta kl 01.10 med Thai!

Sa har ser det ut pa golvet just nu!!  :whistle:

Picture023.jpg

Picture022.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej lars60,

Det där känner man ju igen... men var är badrumsvågen?

Blir det några Beer Chang i bagaget? Eller är viktbudgeten redan intecknad ;-)

Hoppas hur som helst att ni får en trevlig resa!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej lars60,



Det där känner man ju igen... men var är badrumsvågen?



Blir det några Beer Chang i bagaget? Eller är viktbudgeten redan intecknad ;-)



Hoppas hur som helst att ni får en trevlig resa!



Herr Chang har talat.


du är kul du changen mer säger jag inte men du förstår nog vad jag menar he he
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...