Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Mycket skönt att höra att ni har den bästa kontakten Nonki! Det verkar helt klart som om att ni tänker på dottern i första hand vilket tyder på att ni båda är vuxna och goda föräldrar.

Själv är jag helt ensamstående med mina gossar och det sen en dag för 6 år sedan då deras morsa inte ville veta av barnen längre. Den yngste har problem med att lita på vuxna tjejer nu och han ska börja gå i terapi för det. Detta är grunden till att han inte haft någon mamma när han vuxit upp. Han var bara 1,5 år när det hände.

Så tänk på det alla att om ni separerar och det finns barn inblandade, låt inte dom bli lidande!

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Mycket skönt att höra att ni har den bästa kontakten Nonki! Det verkar helt klart som om att ni tänker på dottern i första hand vilket tyder på att ni båda är vuxna och goda föräldrar.



Själv är jag helt ensamstående med mina gossar och det sen en dag för 6 år sedan då deras morsa inte ville veta av barnen längre. Den yngste har problem med att lita på vuxna tjejer nu och han ska börja gå i terapi för det. Detta är grunden till att han inte haft någon mamma när han vuxit upp. Han var bara 1,5 år när det hände.



Så tänk på det alla att om ni separerar och det finns barn inblandade, låt inte dom bli lidande!



:wai: Kloka ord och lycka till med den yngste! Förhoppningsvis växer han ifrån det!  :thumbsup:
Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Respekt Nonki!

Att komma överens med sitt ex för barnets bästa kräver lite insikt

Bra jobbat :thumbsup:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

:thumbsup: Två systrar som är glada att träffas igen, nästa månad!  ;D En bor i Borlänge och den andra i Bangkok.

Pan213.jpg

Så såg det ut senast i dec. -07!  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Knife...

detta vart et plus

song32.jpg

Det är bara en thai som kan se ledsen samt arg på en gång, en kanonbild :great:

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Tidig motgon på hotell Arlanda!  :sleep: Studerar biljetten till Thailand!  :yipi:

Pan008-1.jpg

Först frukost på hotellet!  :wai:

Pan006.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Dagens tjejer är ifrån en munkceremoni utanför Udon Thani. Jag fick förmånen att bli inbjuden till ett sk ”up new home-party” i februari i år. Kvällen avslutades med thai-food catering och en lokal sång och dansgrupp. Live sång till inspelad musik. Gruppen bestod av 3 flickor på sång och 2 som underhöll med samtidig ”gogo”-dans. Danserskorna dansade MED kläder och UTAN kromad stång men i övrigt på ett övertygande sätt…..

mvh /oldthaimer

UpNewHome-party_01.jpg

UpNewHome-party_02.jpg

UpNewHome-party_03.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är dagens tjej och alla dagars tjej för oss 1 år gammal

001-2.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hon är skitsöt!! det är svägerskans dotter och jag fick inte krama hemme på en hel månad, så fort jag eller min fru kom

nära så brast hon ut i gråt men dottern kunde bära omkring på henne hela dagen.

Men en och annan godisbit tog hon emot med ett leende ibland  :love:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...