noBuzz Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Vill skaffa en bilstereo (dubbeldin) som jag kan köra musik/videos i mina android/iphone-lurar i. Helst med inbyggd GPS och liten hårddisk. Övriga önskemål. Blåtand, WIFI, Handsfree, USB, ska klara multipla källor. Vad ska man köpa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 kolla om du hittar en med FM som standardutrustning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Kan rekommendera Dynavin Har en själv men en av dom första modellerna. Dom senaste har t.o.m Android som OS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Jag skulle nog ta en titt på den här, det var nära att jag köpte en sån själv förra året,och nu är dom mer utvecklade. http://www.roademperor.com/en/in-car-dvd/25-road-emperor-re723gwds.html En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Såg en jättefin stereo i gummans systersons bil för en vecka sedan. JVC med skärm så man kan titta på Videos istället för den stökiga Thailandskä trafiken. Kostnad 5000b. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.