Jump to content
IGNORERAD

Att fånga en farang


Herr Chang

Recommended Posts

Quote

Man kan undra vad rekordet för en månads "arbete" för en bartjej ligger på, inkluderat inkomster från sponsorer utomlands givetvis...

Enligt BTT måste rekordet nog vara lika stort som ett mindre lands BNP. I bakgrunden av rekordhållaren lurkar flera män med alla kvinnans barn som försörjs av 100 västerlänningar som var och en tror att han är den enda. Varje farang tycker att det så synd att hon måste slava i risfabriken för 10 baht om dagen och har inte råd att ta sina vattenbufflar till veterinären.

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    17

  • broder tuk tuk

    17

  • Phodee

    9

  • Joints

    8

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Nu är ju verkligheten så att de flesta bartjejer har det ganska knapert. Det är en liten skara som har förmågan och turen att kunna dupera ett antal gubbar att skicka pengar.

Det krävs ju ett visst munläder och en insikt i en bargubbes psyke.Handlar ju om att kunna trycka på de rätta knapparna.Vissa har fått gåvan att kunna det.Men de flesta bartjejer är vanliga grå möss.

Det snackas ju en del i barerna om good luck och för att träffa den snälle storplånboksgubben krävs det givetvis mycket tur.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

100 000 i månaden . 100 torskar i månaden om dom får 1000 av varje torsk. Hmm måste nog kännas både här och där.

Vilken tur man har som är med på forum som detta och kan få sådan information av väl informerade Thailandskännare.

  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Bling Bling, hade de bara varit med i fuckföreningen så hade de bara jenterna inte haft så orättvisa löneskillnader.

[move]Fuckpampen Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähum paw-76,

Dessa damer tar nog snarare upp mot 5000 per gång. Något BTT inte har råd med... nej usch vad skriver jag! BTT tycker detta är överpris. Normalpris för BTT är 1000. Eller 500 för shorttime.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bara en ovetande stackare lägger upp 5000 baht för ett nummer.

Inga problem att hitta söta, unga frilansare för 500 baht.

Många gånger kan 500 bahtaren va betydligt hetare i bädden än 5000 bahtaren.

Dra ett par vändor på beach road i Pattya så sparar ni ett antal tusenbahtare.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man inte så kräsen så kan man faktiskt komma ner till riktiga fyndpriser, se dock upp med bäst före märkningen.

[move]Konsumentrådgivare Arne [/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte insatt i dom där priserna längre , eftersom jag är snyggare än Btt så har jag inte behövt betala någonting alls. :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Vi är väl alla på ett eller annat sätt djupt passionerade av Thailand. Vi har förmodligen också olika erfarenhetsområden och bakgrund som på ett naturligt sätt påverkar synsättet. Jag tänker nu ta mig friheten att fritt spekulera i varför "vissa" uppfattningar anses som "bättre" än andra.  

Om man studerar bl.a. Herr BTT:s erfarenheter och resonemang så finns det knappast någon s.k. vanlig thaitjej som frivilligt utan någon form av ersättning skulle kunna tänka sig ett förhållande med en farang. Bara tanken att försöka "fånga" en tjej på ett naturligt sätt ter sig utopisk för dessa herrar. Många av dessa s.k. inbitna småbittra barrävar har förmodligen ordentligt med erfarenheter där motorbikes och andra "förnödenheteter" generöst inhandlats i tron att lyckan enkelt kan köpas för pengar. Frågan är hur många villor och pickuper som generöst inhandlats i kärlekens namn? Jag känner till en del.   :yes: Om man därutöver lägger till att många svenskar (inte alla) kanske har ganska lite med erfarenheter när det gäller att uppvakta tjejer på ett naturligt sätt, ja då är det enklare att plocka upp 1000 Bahtaren och "undvika att bli blåst"  De flesta vet att det är lite fel, men detta kan man enkelt råda bot över genom att påstå att alla är same same, i baren eller i lampaffären.

(moment 22?) Eftersom dom flesta (läs, inte alla) har träffas sin tjej i baren så kan man inte öppet på ett forum göra någon skillnad. Detta skapar direkt en konflikt där de som har bartjej självklart försvarar sina damer. Visst finns det bra och mindre bra tjejer överallt men dom största konstigheterna hittar man nog bland tjejerna som på ett eller annat sätt har någon anknytning till baren, eller? Så vitt jag vet har dom flesta som jobbar i en bar en mentor som effektivt lär tjejerna hur man "lirkar upp" plånboken hos hungrande faranger. Krävs kanske lite erfarenhet av det täckta könet för att slippa sitta med "svartepetter".

Personligen skulle jag se det som ett nederlag och ett bevis på oförmåga, att som Herr BTT och hans likasinnade enformigt fokusera på 500 eller 1000 Bahtstjejer. Något måste ju vara fel, när han enligt egen beskrivning, är både Mr handsome man och utrustad med ett verktyg på 19cm (som dock inte är kontrollmätt på länge, och där det finns misstankar att tumstocken slant upp i "räva" vid mättillfället.)   :lol: inte klarar av att träffa en tjej som kan försörja sig själva.

En annan tanke jag har, är hur många lättlurade faranger finns det egentligen? Den ena berättelsen efter den andra visar på en slagfärdighet och en förmåga hos vissa thaitjejer, att fixa snabba pengar, som borde få den mest härdade fondförvaltaren grön av avund.  Källa: läs alla berättelser här och på TT, där små söta unga 40 kilos tjejer snabbt och enkelt skaffar sig en årslön. Nu vet jag minst ett par MPR:are som kommer oja sig, och förfasa sig över detta. För det vet ju alla, att dom flesta bartjejer (speciellt i Pattaya) är svältande, och skulle gå med första bästa farang för en näve ris.  

Ja här ovan finns material nog att reta upp minst 3 kategorier på MPR.   :na:

1. Barrävarna som kategoriskt vägrar inse att det finns goa fina tjejer i Thailand som gärna öppnar hjärtat för dig utan att du behöver lägga 1000Baht i      hennes näve.

2. Svenska killar som träffat sin teerak i baren och gärna vill förtränga att deras förhållande började med en affärsuppgörelse, samt gärna vill försvara sin lilla teerak, genom tron att svälten drev henne till baren, och att allt egentligen beror på att man inte kan leva på sin lön i Thailand.  

3. Samt alla andra som vet att jag fel, eftersom jag inte är med i någon poolsnorklingsklubb där man noggrant borstar varandra på ryggen.

:wai:

     

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

3. Samt alla andra som vet att jag fel, eftersom jag inte är med i någon poolsnorklingsklubb där man noggrant borstar varandra på ryggen.

:wai:

     

:lol: Det där var ganska roligt sagt. Var finns dessa klubbar och vad kostar det att gå med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattaya har fantastiska poolsnorklingsvatten, en mycket fin bäverstam.

För att komma med i en dylik club bör man rekommenderas av någon medlem.

Poolsnorklaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Jing Jing!

Det var en ganska rolig sammanfattning av stämningen på forumet. Jag undrar också vad det för klubbar du pratar om. Är heterosexuella välkomna?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

:lol: Det där var ganska roligt sagt. Var finns dessa klubbar och vad kostar det att gå med?

hehe, som arne skriver kan man bara bli medlem genom rekommendation Det är förmodligen därför undertecknad får nöja sig med att besöka de offentliga badhusen runt om i BKK.  :whistle:

Quote

Pattaya har fantastiska poolsnorklingsvatten, en mycket fin bäverstam.

För att komma med i en dylik club bör man rekommenderas av någon medlem.

Poolsnorklaren Arne

Den där bäverteorin väcker mitt intresse! Behöver man lösa något jaktkort för att jaga dessa tro?

Quote

Hej Jing Jing!

Det var en ganska rolig sammanfattning av stämningen på forumet. Jag undrar också vad det för klubbar du pratar om. Är heterosexuella välkomna?

Hälsning

Svarten

Nja jag är lite osäker svarten. Jag har ju hört talas om "bastuklubbar" och verksamheten där, men eftersom jag själva bara ryktesvägen hört talas om poolsnorklingsklubbarna så vet jag uppriktigt inte vad som egentligen sker där!!! Men det är ju helt klart att det borstas rygg ordentligt, men det skulle inte förvåna mig om borsten slinter lite då och då, till andra delar än ryggen.  :out:   Jag har också hört att det råder en stark hierarki där och ingen ny med-lem över 12cm kan komma ifråga för med-lemskap. Detta har tydligen retat upp Herr BTT och det finns vissa rykten som säger att Herr BTT snart kommer bli Fru BTT, fråga mig inte hur det går till, men det skulle ha något med snoppen att göra.  :surprised:

Link to comment
Dela på andra sajter

Joints

Är det som jag misstänker så är du nog redan medlem i en sådandär poolklubb, tror det var Buzzen som inveg dig för några år sedan.

JingJing

Hör du av dig när du är i närheten så skall vi överväga om inte du kan upptas i sällskapet och få åtnjuta all den kunskap vi besitter.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Joints

Är det som jag misstänker så är du nog redan medlem i en sådandär poolklubb, tror det var Buzzen som inveg dig för några år sedan.

JingJing

Hör du av dig när du är i närheten så skall vi överväga om inte du kan upptas i sällskapet och få åtnjuta all den kunskap vi besitter.

ÄNTLIGEN.  :great:     :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Joints

Är det som jag misstänker så är du nog redan medlem i en sådandär poolklubb, tror det var Buzzen som inveg dig för några år sedan.

Aha, den poolklubben. Jag vill minnas att invigningscermonin var väldigt trevlig. Ser fram emot nästa konferense med stort nöje.

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT .

500 Bath det låter "low price" men det är väl i Pattaya du menar , där finns det många

"second hand" eller återvinnigsmarknader .. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Porto :yes:

Appropå poolklubben!

Har badmästaren återhämtat sig sen senaste spektaklet?

Vill höra fortsättningen på 'Drama i Pattaya'.

Lycka till med medlemsskapet :yipi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Porto :yes:

Appropå poolklubben!

Har badmästaren återhämtat sig sen senaste spektaklet?

Vill höra fortsättningen på 'Drama i Pattaya'.

Lycka till med medlemsskapet :yipi:

Numera är jag ju recipiend till ett illustert badsällskap och har därmed förbundit mig att inte yttra mig mera i frågan.  :yes:     :rules:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jing Jing #134

Helt klockrent :lol:

Fattar inte alls varför inte fler går loss på vanliga kvinnor som inte konstant behöver gödas med pengar.

Det finns så många underbara thaikvinnor som söker faranger.

Eller kan det vara så enkelt att man då måste skärpa till sig och inte totalt styr förhållandet, eller där har jag nog fel.

Verkar finnas hur många som helst som degar upp flis för allt men ändå är värsta toffeln och blir konstant överkörd

"för husfridens skull"

Ingen tvekan om att det finns många bra tjejer även i barer men personligen vill jag ha någon med utbildning som är självgående.

Men det är bara min åsikt och lycka till de som har det bra

S

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Peea!

Japp!

Kolla längs Beach Road, där finns det många budgetvarianter.

Håll hårt i plånboken bara.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...