Jump to content
IGNORERAD

Ett litet framsteg för demokratin.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Vem har påstått det ?

Hej

Det är inlägg som det här jag avser i mitt svar:

Hur kommer det sig att Nitirat gruppen kan diskutera det öppet då?

Ytterligare virvarr av dina egna ideer.

Mvh Janne

Jag håller inte alls med om detta, utan skulle vilja beskriva det så här, denna grupp försöker föra en debatt i ämnet trots hot och rädsla för ingripande ifrån rättsväsendet, och dom väger förmodligen varenda ord innan dom publicerar det eller uttalar sig offentligt, dom skulle säkert vilja ha en mycket öppnare och bredare diskussion i ämnet om det vore möjligt, men så är inte fallet..

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 303
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    36

  • Tallviking

    31

  • janne_h

    30

  • Poffa

    30

Mest aktiva i denna tråd

Hej

Det är inlägg som det här jag avser i mitt svar:

Hur kommer det sig att Nitirat gruppen kan diskutera det öppet då?

Ytterligare virvarr av dina egna ideer.

Mvh Janne

Jag håller inte alls med om detta, utan skulle vilja beskriva det så här, denna grupp försöker föra en debatt i ämnet trots hot och rädsla för ingripande ifrån rättsväsendet, och dom väger förmodligen varenda ord innan dom publicerar det eller uttalar sig offentligt, dom skulle säkert vilja ha en mycket öppnare och bredare diskussion i ämnet om det vore möjligt, men så är inte fallet..

Mvh Isan lover

Jo men det var inte det du sa:

så jag håller inte alls med om att den Thailändska yttrandefriheten, frispråkigheten är stor och fri, och allra minst i detta ämne.

Och det Janne sa är ju faktiskt fakta man kan länka till eftersom just dessa uttalanden om kritiken mot LM från Nitirat finns i skriftlig form och har diskuterats en hel del även på detta forum

Du lovordade ju själv dom i den debatten och var glad över att det kunde diskuteras öppet

Ditt svar är på en helt annan nivå och du påstår helt plötsligt att hela Thailand har fri yttrandefrihet. Det har väl aldrig någon påstått här på MPR ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har ju även här på MPR aldrig sagt att man inte får diskutera LM lagarna i sig, utan bara att vi inte tillåter inlägg som bryter mot själva lagen.

Och att diskutera lagen i sig i Thailand har nog inte varit direkt olagligt heller, men mer eller Mindre opassande emellanåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det är inlägg som det här jag avser i mitt svar:

Hur kommer det sig att Nitirat gruppen kan diskutera det öppet då?

Ytterligare virvarr av dina egna ideer.

Mvh Janne

Jag håller inte alls med om detta, utan skulle vilja beskriva det så här, denna grupp försöker föra en debatt i ämnet trots hot och rädsla för ingripande ifrån rättsväsendet, och dom väger förmodligen varenda ord innan dom publicerar det eller uttalar sig offentligt, dom skulle säkert vilja ha en mycket öppnare och bredare diskussion i ämnet om det vore möjligt, men så är inte fallet..

Mvh Isan lover

Bevisligen är det många som är modigare än regeringen då enligt vad du beskriver?

Det kan inte vara så att regeringen faktiskt inte har en agenda för att ändra LM?

Varav dom faktiskt har gått i andra riktningen under mandatperioden. Och tvärtemot vad du vill göra gällande har starkt uttalat sig för att öka LM inte tvärtom.

Dessutom den enda källa du har i ämnet är då tydligen en lokalpolitiker som uttalat sig för detta i din by?

Amazing Thailand. :crazy:

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...