Jump to content
IGNORERAD

Immigration i Korat


BBJ

Recommended Posts

Hej!

Jag vet  :yes: frågan har varit uppe tidigare, här eller på TT, men pga ålder  :Drogar-Mark-01(LBG): eller annat  :Drogar-Dum(LBG): så hittar jag ej det jag söker.

Finns det något Immigration kontor i Korat eller vart åker man närmast om man vill förlänga sitt visum (visa  :bag: ).

:wai:

BBJ

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej!

Jag vet  :yes: frågan har varit uppe tidigare, här eller på TT, men pga ålder  :Drogar-Mark-01(LBG): eller annat  :Drogar-Dum(LBG): så hittar jag ej det jag söker.

Finns det något Immigration kontor i Korat eller vart åker man närmast om man vill förlänga sitt visum (visa  :bag: ).

:wai:

BBJ

Så sent som i våras fanns det ett kontor, ja. Besökte det själv då.

Men det snackades om att det eventuellt skulle stängas... om det vet jag inget.

Återvänder själv till Korat om knappt tre veckor - då kan jag kanske ge ett konkret svar om ingen annan hinner före.

Förra vintern låg det på Bangkokvägen cirka en mil söder om Korat centrum. När du kör söderut ser du en stor ToT-byggnad på vänster sida av motorvägen.

I bottenvåningen på den, det är förstås skyltat, ligger (låg?) immigrationsmyndigheten.

Om den har stängt, vilket jag inte tror, är det närmaste Bangkok...

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan göra er glada.

Dom finns kvar jag kom hem för två veckor sedan, då träffa jag en amerikan som hade vart där samma dag för att förlänga sitt visum.

Jag kommer inte ihåg vart dom ligger men har för mig att det stämmer som jfk skriver, men är du osäker gå till pizzashop finns alltid folk där som vet vart dom ligger.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Stort tack såklart  :wai:

Vi kanske ses jfk! Vi åker ner om 1 månad  :great:

Mvh / BBJ

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Stort tack såklart  :wai:

Vi kanske ses jfk! Vi åker ner om 1 månad  :great:

Mvh / BBJ

Mycket möjligt.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...