Jump to content
IGNORERAD

Inaktiva medlemmar


Guest Falang

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    6

  • Herr Chang

    5

  • Skibi

    4

  • Rospigg

    4

Mest aktiva i denna tråd

Ännu lamare...

"Tag det rätta, tag Cloetta!"

"Zingo är drycken. Just det!"

Nej usch, dags att gå och lägga sig!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kollade precis i medlemsregistret.

Säkert 50% av de registrerade medlemmarna har aldrig skrivit ett enda inlägg - varför?

Oftast så det minst 100 medlemmar inloggade, ändå så skrivs det förhållandevis få inlägg - varför?

Jag är heller inte speciellt aktiv som medlem, men några inlägg blir det ju ibland.  :glasses:

Men, varför blir man medlem utan att skriva något?  :oh:

Någon som törs ge sig på en gissning?

Det finns naturligtvis en mängd olika anledningar till detta, för många för att ens orka börja skriva en lista.  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ännu lamare...

"Tag det rätta, tag Cloetta!"

"Zingo är drycken. Just det!"

Nej usch, dags att gå och lägga sig!

Herr Chang har talat.

"Det där vad lågt,men inte lika lågt som Glocalnet"  hehe.

"Ta det rätta sa Cloetta, den va inte go sa Marbou. Nej, det har du rätt i sa Mazetti". hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaaa? Kan Lars skriva mer än en rad?  :surprised: Därtill med ny fin bild med gumman sin. Bra, fortsätt så kanske du vinner ett nytt pris. Jag kanske får ta mig i örat och plocka upp Lars ur papperskorgen där han hamnade senast.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Fick mig att börja tänka på tuggummin.

Det fanns en blåvit variant som hette Jenka en gång i tiden. Och så Bugg förstås.

Hubba Bubba var en annan... fler?

/jfk

Riff?

Link to comment
Dela på andra sajter

Toy, Juicyfruit, Apotekets Sockerfria, Nicorette & Bugg ... tror det även fanns nåt som hette Hubba Bubba - Big Bubbles no troubles.

Jenka, Hambo, Mambo & Limbo är ju andra fina tuggummin som gått ur tiden.

Ogummerade Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er alla.

Jag har ej skrivit många inlägg, för jag har ej besökt Thailand så jag har inget att gämföra med.

Men tycker att forumet är mycket bra. Man får mycket information, fina berättelser, fina pics.

Mycket för en som ska försöka åka dit.

Sedan är vi alla personligheter så vi behöver väl inte kasta skit och hacka på våran näste.

MVH stugan5

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vaaa? Kan Lars skriva mer än en rad?    :surprised: Därtill med ny fin bild med gumman sin. Bra, fortsätt så kanske du vinner ett nytt pris. Jag kanske får ta mig i örat och plocka upp Lars ur papperskorgen där han hamnade senast.

Låt mig gärna vara kvar i papperskorgen, jag vill inte upp på bordet hemma hos dig.

Betackar mig för det, Mästarskribenten Ruspligg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej stugan5,

Kul att du gillar forumet!

Problemet med diskussioner på ett forum är att olika personer har olika trösklar för vad man finner obehagligt. Själv är jag ganska hårdhudad efter mer än fem år på diverse forum. Som moderator är det ganska svårt att tillfredsställa alla vad gäller nivå på pajkastningen ;-)

För övrigt avundas jag dig att du har din första Thailandsresa framför dig! Den första brukar vara oförglömlig...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Lars och tack för det fina omdömmet om mig. Nu var det inte på bordet hemma hos mig jag tänkte att du skulle placeras. Men, om du nu önskar och kanske anser att du passar bättre i papperskorgen så skall jag inte bråka. Du får väl stanna kvar så länge du trivs. Ropa på hjälp när du känner att tiden är mogen så skall jag hjälpa dig upp. Vi kan nog komma överens. :yes:

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Riff?

Herre... min... ateistgud i all vördnad.

Riff... det fanns något sådant... tror jag också... dock inget minne av det.  :neutral:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...