Jump to content
IGNORERAD

Finns ärliga Thai tjejer?


sudden

Recommended Posts

Guest Forden34

Det gör du inte den dag du drabbas av falsksmilet!

Jodå det gör jag, har drabats av det med men bara ler å ser framåt, finns så många leenden nere i Thailand å välja på

Mvh En som lärt sig

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 142
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • civona

    13

  • Baa

    10

  • andrejsdenruskige

    7

  • Babysnake

    5

Mest aktiva i denna tråd

Jodå det gör jag, har drabats av det med men bara ler å ser framåt, finns så många leenden nere i Thailand å välja på

Mvh En som lärt sig

Om inte annat så lär du dig efter några resor :)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?ysmijr

Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Får du utlösning när du sitter på hojen

Och vad har hojen med handtrallan att göra?Har du tagit din medicin?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara säga, att efter drygt trettio års frekvent resande till Thailand

har jag sett så j-vla många gubbar blivit blåsta på både pengar och känslor av thailändskor.

Och fler lär det bli.

Hur många Thailändskor blir blåsta av fulla farranger som lovar guld och gröna skogar för ett nyp?

Så det jämnar nog ut sig i sluänden.

Snake

Ändrades av Babysnake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad har hojen med handtrallan att göra?Har du tagit din medicin?

kanske mena hoj på thai.:)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många Thailändskor blir blåsta av fulla farranger som lovar guld och gröna skogar för ett nyp?

Så det jämnar nog ut sig i sluänden.

Snake

Ar väl enda sättet att få lite mus..:)

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har det tänt så spelar nog inte watten så stor roll, lampaffär som lampaffär!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Jag har aldrig watt i någon thailändsk lampaffär, men på lyset har jag varit! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig watt i någon thailändsk lampaffär, men på lyset har jag varit! :crazy:

Då är du dåligt upplyst,vicke mörker

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Vilka retorikvirtuoser som samlas här. :)

Gränsande till Purlitzerklass

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det gör du inte den dag du drabbas av falsksmilet!

GD med ett falsksmil:

Du som brukar vara så positiv och uppfylld av himmelsk lycka över att få njuta ditt otium i paradiset Thailand.

Har din katt gått bort?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Orkar inte läsa rappakaljan, så jag instämmer med Snokfan... Hej på er.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Orkar inte läsa rappakaljan, så jag instämmer med Snokfan... Hej på er.

Jo hej du din gamle fartdåre

Link to comment
Dela på andra sajter

GD med ett falsksmil:

Du som brukar vara så positiv och uppfylld av himmelsk lycka över att få njuta ditt otium i paradiset Thailand.

Har din katt gått bort?

Nej, men detta lågvattenmärke trodde jag att till o med du skulle hålla dig för god för, skitstövel!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur stor del av thaitjejerna som är ute efter pengar men min fru är bara ute efter min kropp eftersom jag inte har några pengar (och det talade jag om för henne på ett tidigt stadium).

Du menar väl snopp :crazy:
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det möjligt finna en dam från Thailand som är ärlig och ej ute efter pengar bara?

Vad de säger är en sak gör annan.

De är smarta affärskvinnor som vet vad de vill ha pengar och kan göra allt för få detta verkar det som.

Nu har vi i affärer utnyttjat folket tidigare så de ger väl igen och lärt från våra affärsmän möjligen.

Om tjejen kan ta dina pengar eller att du tycker att det inte finns en ärlig thai tjej då är det kanske dig det är fel på. Jag har åkt ner till LOS sen 95 varje år och har ALDRIG blivit blåst! Det vet jag därför att jag har aldrig låtit någon blåsa mig(bara när jag betalar för det) Visst har många försökt men då blir det bara MAi AO KRUP! Jag betalar gladligen för mig men överpriser och presenter till familj och vänner blir det ingenting av. Vill du inte bli blåst måste du göra klart för tjejen direkt vart skåpet ska stå, ger du henne en mm så tar hon hela handen garanterat. Varför är nu tjejerna så där? jo enbart därför att vi män från väst har förstör för oss själva. Tjejerna sitter i barerna och ser oss faranger vifta runt med sedelbuntar större än fan själv och sen undrar vi varför tjejerna bara vill ta våra pengar ? Ärliga människor finns inte, men det finns dom som är mindre oärliga än andra. :14:
Link to comment
Dela på andra sajter

Om tjejen kan ta dina pengar eller att du tycker att det inte finns en ärlig thai tjej då är det kanske dig det är fel på. Jag har åkt ner till LOS sen 95 varje år och har ALDRIG blivit blåst! Det vet jag därför att jag har aldrig låtit någon blåsa mig(bara när jag betalar för det) Visst har många försökt men då blir det bara MAi AO KRUP! Jag betalar gladligen för mig men överpriser och presenter till familj och vänner blir det ingenting av. Vill du inte bli blåst måste du göra klart för tjejen direkt vart skåpet ska stå, ger du henne en mm så tar hon hela handen garanterat. Varför är nu tjejerna så där? jo enbart därför att vi män från väst har förstör för oss själva. Tjejerna sitter i barerna och ser oss faranger vifta runt med sedelbuntar större än fan själv och sen undrar vi varför tjejerna bara vill ta våra pengar ? Ärliga människor finns inte, men det finns dom som är mindre oärliga än andra.

Tjena!

Nu har experten på Thai-lady pratat. Välkommen till MPR :thumbsup:

Funderar på att lämna MPR.En kallar våra älskade fruar för halvapor.'

Nu har vi en som verkligen vet hur vi ska behandla alla tjejer.

Fy f-n jag mår illa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Värst vad det "tävlas" i vilket fruntimmer man har lyckats skaffa sig.

Det är väl för-, och nackdelar med alla typer av fruntimmer,

och detsamma gäller även oss karlar om du frågar fruntimren.

Döm alltså inte på förhand, för det är nämligen flickorna som gör baren,

och inte baren som gör flickorna till vad de är.

Huvudsaken är att fruntimret vid ens sida gör en glad och nöjd. :thumbsup:

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Nu har experten på Thai-lady pratat. Välkommen till MPR :thumbsup:

Funderar på att lämna MPR.En kallar våra älskade fruar för halvapor.'

Nu har vi en som verkligen vet hur vi ska behandla alla tjejer.

Fy f-n jag mår illa!

Varför mår du illa? kallade jag din tjej för halvapa? kanske du ska läsa igen. Står där någonting som är riktat mot Thailänskor el bartjejer? Ska nog gå ur MPR pga sådana som dig, som inte kan läsa el som inte vill förstå. Du är nog en RIKTIG thaiexpert, :13:
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Om tjejen kan ta dina pengar eller att du tycker att det inte finns en ärlig thai tjej då är det kanske dig det är fel på. Jag har åkt ner till LOS sen 95 varje år och har ALDRIG blivit blåst! Det vet jag därför att jag har aldrig låtit någon blåsa mig(bara när jag betalar för det) Visst har många försökt men då blir det bara MAi AO KRUP! Jag betalar gladligen för mig men överpriser och presenter till familj och vänner blir det ingenting av. Vill du inte bli blåst måste du göra klart för tjejen direkt vart skåpet ska stå, ger du henne en mm så tar hon hela handen garanterat. Varför är nu tjejerna så där? jo enbart därför att vi män från väst har förstör för oss själva. Tjejerna sitter i barerna och ser oss faranger vifta runt med sedelbuntar större än fan själv och sen undrar vi varför tjejerna bara vill ta våra pengar ? Ärliga människor finns inte, men det finns dom som är mindre oärliga än andra. :14:

Om du försökte dig på att vara lite mindre oärlig mot dig själv så skulle du nog upptäcka att det finns ärliga människor runt omkring dig :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...