Jump to content
IGNORERAD

Finns ärliga Thai tjejer?


sudden

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Du har tydligen missuppfatat det där med sex. Sex är något båda parter vill utan inblandning av pengar, vare sig direkt eller indirekt. Varken nu eller senare.

Det kanske är där skon klämmer.

Du kanske bara borde hålla handen.

Är du bara ute efter sex?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 142
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • civona

    13

  • Baa

    10

  • andrejsdenruskige

    7

  • Babysnake

    5

Mest aktiva i denna tråd

Mitt ex, var ärlig när hon tydligt i förväg sade ifrån att hon inte var intresserad av mina pengar.

--Jag behöver inte dom, så länge du betalar för allt och åt alla...

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt ex, var ärlig när hon tydligt i förväg sade ifrån att hon inte var intresserad av mina pengar.

--Jag behöver inte dom, så länge du betalar för allt och åt alla...

Leif

Varför ger man sig in i ett sånt förhållande? Jag är uppriktigt intresserad av hur man tänker om man nu tänker alls.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Varför ger man sig in i ett sånt förhållande? Jag är uppriktigt intresserad av hur man tänker om man nu tänker alls.

Det är en sport!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag borde nog fått med ironiskylten.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag fortfarande bodde i Sverige och innan jag fick min propp som jag har berättat om så hade jag ett slakteri.Det kom en man dit och ville ha 2 hästar

avlivade.När det var gjort så blev det fikapaus och då berättade han att han var ensam men hade satt in en kontaktannons i svedala.

Han hade fått 44 svar på denna.Men han var lite skärpt så han tog kreditupplysning påsamtliga och alla utom en hade skulder hos fogden.

Men du kan väl träffa henne då sa jag.Det har jag gjort sa han men hon är så helvetes ful. Jag vet inte sen hur det gick för denna kille

men vad jag menar är att man kan nog bli lurad på pengar överallt om man inte är väldigt vaksam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

även köpt kärlek är kärlek :y15:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

även köpt kärlek är kärlek :y15:

Absolut 55555

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Är och har ALLTID varit så att den intelligentaste utnyttjar den något mindre intelligent - eller hur?

Blir du lurad eller blåst bevisar det bara en sak - det är att du som är den dumme eller hur?

Vem eller vilka tänker mest långsiktigt, thaitjejen eller farangen?

Man måste vara väldigt beräknande och uthållig för att stå ut med en fet/öl och spritstinkande svettig gammal gubbe bara för att eventuellt överta hans lilla förmögenhet. De kvinnor som lyckas göra detta är bara att gratulera.

Jag inbillar mig att det är ett försvinnande fåtal som sysslar med sådan eskapader. Tvärtom tror jag det är så att thaitjejen har blivit inte så lite förd bakom ljuset av sin farang, det är av den orsaken hon då ger upp och försöker få med sig så mycket som möjligt, vem klandrar henne - inte jag i alla fall - födgeni.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Jag borde nog fått med ironiskylten.

Leif

Uppenbarligen behövdes det men ibland undrar man om inlägg missförstås med avsikt. :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker inte, så har inte behov att gå till en bar. Och så köper jag inte kärlek.

Och ändå vet du så mycket om Thailändska bartjejer :rolleyes: ...Imponerande :) .

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ändå vet du så mycket om Thailändska bartjejer :rolleyes: ...Imponerande :) .

Mvh Hn

Är väl bara att sitta hemma, och läsa på MPR.. så blir man proffs.

Att resa är överskattat., när man finner sanningen här.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag skiter i om det är ett oärligt eller ärligt leende man får, jag trivs i Thailand så förbannat ändå så jag leeeeeeer hela tiden

Link to comment
Dela på andra sajter

Ensam är bäst. :lol:

Gift sen 2,5 år med Thai som jag inte träffade på en bar, utan genom bekanta. :wai:
Link to comment
Dela på andra sajter

Och ändå vet du så mycket om Thailändska bartjejer :rolleyes: ...Imponerande :) .

Mvh Hn

Man får inte kunskap i baren, utan genom att bland annat läsa här i MPR
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Man får inte kunskap i baren, utan genom att bland annat läsa här i MPR

Jajamensan - på MPR finns svar på allt :-).

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skiter i om det är ett oärligt eller ärligt leende man får, jag trivs i Thailand så förbannat ändå så jag leeeeeeer hela tiden

Det gör du inte den dag du drabbas av falsksmilet!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gift sen 2,5 år med Thai som jag inte träffade på en bar, utan genom bekanta. :wai:

Ahha från lampaffären i Bkk?

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?d13u0u

Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gift sen 2,5 år med Thai som jag inte träffade på en bar, utan genom bekanta. :wai:

Grattis. Nu var ju inlägget menat som ironi. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...