Jump to content
IGNORERAD

Finns ärliga Thai tjejer?


sudden

Recommended Posts

Är det möjligt finna en dam från Thailand som är ärlig och ej ute efter pengar bara?

Vad de säger är en sak gör annan.

De är smarta affärskvinnor som vet vad de vill ha pengar och kan göra allt för få detta verkar det som.

Nu har vi i affärer utnyttjat folket tidigare så de ger väl igen och lärt från våra affärsmän möjligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 142
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • civona

    13

  • Baa

    10

  • andrejsdenruskige

    7

  • Babysnake

    5

Mest aktiva i denna tråd

Alla är nog ute efter dina pengar, men det finns nog dom som är ärliga och säger att det faktiskt är så att det är pengarna dom är ute efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svar på trådskaparens fråga : Ja det kan du ge dej fan på...

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det möjligt finna en dam från Thailand som är ärlig och ej ute efter pengar bara?

Ja, det finns både de som är ärliga och inte är ute efter pengar och de som är ärliga om att de bara är ute efter pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ju, det gäller bara att hitta dom och det gör du inte i baren.

Tog hon dej på mycket? :wink:

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan att darra på manschetten så kan jag garantera att min fru är 100% ärlig(än så länge :lol: ) och hon är säkert inte på något sätt unik. Det gäller bara att hitta en dam som inte är beroende av dina inkomster. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur stor del av thaitjejerna som är ute efter pengar men min fru är bara ute efter min kropp eftersom jag inte har några pengar (och det talade jag om för henne på ett tidigt stadium).

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga Kim.. där uppe i norrbotten finns det bara ärliga fruntimmer och rediga gubbar... :crazy:

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärliga thai tjejer finns det gott om, men i många fall är det släkten som påverkar och förstör.

Inte lätt att stå emot krav och förväntningar, när en farang kommit in i bilden.

Och så går det åt h..e.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Ju, det gäller bara att hitta dom och det gör du inte i baren.

Å vad vet du om det???

Har du blitt blåst alla ggr??

Link to comment
Dela på andra sajter

Gammalt svar på en gammal fråga...

Skiter björnen i skogen?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Det finns inte en fattig människa i något land som tackar nej till gåvor från mindre begåvade och välbärgade människor.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja Björnar har skitit i de skånska skogarna åxå

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Björn i Skåne?

[size=1]

PUBLICERAD 2010-10-20 17:15[/size][size=1]

I går kväll inrapporterade en lokförare att han observerat björnar på spåret i närheten av Sjunnerup i Skåne.[/size][size=1]

Ryktet spred sig att det skulle vara björnar från Skånes Djurpark som rymt. Polisen kontaktade djurparken.[/size][size=1]

- Vi tar alltid sådana här anmälningar på största allvar och åkte direkt till djurparken. Där kunde vi snabbt konstatera att alla parkens björnar var på plats, säger Camilla Jönsson, chef på Skånes Djurpark.[/size][size=1]

Ofta när man rapporterar in att man sett djur som normalt inte finns i Skåne, handlar det om att man har sett fel. Särskilt när det börjar skymma och bli mörkt kan det vara svårt att göra en korrekt artbedömning. www.skanesdjurpark.se[/size]

On

Off

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Jag brukade alltid säga till de tjejer eller kvinnor som stötte på mig att jag är fattig farang, att jag har inga stålar över till de.

Idag är jag gift med en vackert och intelligent fru som trots min bekännelse ville umgås med mig trots allt.

:crazy:

Ändrades av Lobuz
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja Björnar har skitit i de skånska skogarna åxå

Men dom har Odin skjutit av så nästa Vinterviksträff får ni fan tugga björnkött.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nja Björnar har skitit i de skånska skogarna åxå

Det e väl skattebjörnen då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...