Jump to content
IGNORERAD

Homofob-tråden


Farang

Recommended Posts

Jag minns det som det vore igår.

Bögar var äckliga, transvistiter var nått man skulle ha ihjäl, om dom nu inte showade för After Dark för då var dom kul.

Sen flyttade jag till Pattya ett kort tag, med mig hade jag bland annat min bög-skräck..

Glömmer aldrig när tjejen som hade hand om securityboxen sa med basröst, your welcome, höll på att ramla baklänges.

Men så fick jag in en doja i baren som hette Lisa, hon/han/det var bara så fjantig. Började skoja med transorna på Beachroad...

Numera tycker jag dom bara är görkul, vad tycker ni?

Bjussar på några pics med mig tillsammmans med andra pöjkar.  :wai:

IMG_0121.jpg

IMG_0122.jpg

IMG_0687.jpg

IMG_1572.jpg

Och min sexuella läggning. ja den är fortfarande min privatsak  :-*

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Farang!

Kan bara hålla med dig. Den bögskräck som mina polare hade innan försvann efter de träffat "Boo" som jobbar i White Bar, Karon. Han/hon/det är en riktig pärla avseende sätt och utseende. Charmar många men inte påflugen.

Personligen tycker jag själv att det är mycket trevligt och kul att umgås med dem (katoyerna), dock ej sexuellt.  :crazy:

Anong Thaimassage

71/28 Moo 3 Luangphochuan Road

Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Bucknut

Blev polaren förvånad när Boo inte var en ko?  ;D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Farang,

De flesta katoeys jag träffat har varit mycket trevliga, så det är ganska roligt att gagga lite med dom ibland. Som till exempel utanför Hot Shot i Chiang Mai när man går ut för att ta en cigarett.

IMG_2134.jpg

IMG_2142.jpg

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang!

Sitter på jobbet nu, men ska lägga upp lite bilder på "kon"  :thumbsup: under dagen.

Anong Thaimassage

71/28 Moo 3 Luangphochuan Road

Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Det var samma för mig, jag var livrädd för bögar och transvestiter dom första gångerna jag kom till Thailand.

Jag har lärt mig umgås med dom tack vare mina thailandsresor. Det finns ju sådana i varje by och på varje större tillställning på landet, och dom utgör en naturlig del av samhället och är ofta lite komiska. Jag har aldrig haft några problem med dom under mina 23 års resor, trots att jag inte är sexuellt intresserad av dom. Man kan dansa och skoja med dom och bjuda på sig själv lite tycker jag. Här har vi svenskar mycket att lära av thailändarna. Vi har även några släktingar som är katoyer.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt med bilder som förstärker inläggen antingen det handlar om Katoyer eller nåt annat.

:thumbsup:

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Katoey, är grymt kul och festa ihop med, bättre partyfolk får man fan leta efter! m/

Link to comment
Dela på andra sajter

Starkt att kunna ändra sina åsikter och skriva om det.

Å andra sidan har jag väldigt svårt att förstå mig på homofober. För det är väl egentligen ingen riktig fobi utan istället åsikter grundade på någon slags tunnelseende eller så beror det på att homosexuella inte kan föda barn och därför inte kan vara samhället till godo. Det är den gamla teorin. Min egna hemmagjorda teori som jag kom på precis nu är att homosexuella blivit mer accepterade i samhället globalt sett eftersom Moder Jord lider av överbefolkning och därför behövs det fler bögar, flator och katoyer.

Kom just på att Sveriges miljöminister är bög vilket styrker min teori.

Jag är inte helt allvarlig, hoppas ni förstår det.

Hälsar Joints

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, min teori är många av de värsta homofoberna egentligen innerst inne är lite osäkra på sin egen sexuella läggning. Homohatet blir ett sätt att förtränga sina egna känslor som inte riktigt passar in i den machokultur man lever i.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...