Jump to content
IGNORERAD

Hyra I Buriram.


ban_kog_wat

Recommended Posts

Hej alla glada. Har efter långvarit studerande av MPR äntligen fattat beslutet att signa in mig här. Bland annat för att sprida glädje och erfarenheter. Men just nu har jag några frågor till er Burirammare? Har varit på ort och ställe 3 gånger det senaste åren. Mest på korta bersök 3-5 dagar och då bevistat Vongtong och haft egen chaffis med oss från Bkk.

Nu skall vi stanna längre och funderar på hyra hus och bil i Buriram. Några tips ?!. Dessutom det stora ämnet GOLF. Har någon spelat den arme banan som finns i Buriram ?

// JP

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej JP, har tillbringat semestrarna i Buriram sedan 2002, hade ingen aning om att det fanns en golfbana, kanske för att intresset för den sporten är noll.  :neutral:

Buriram är som du vet inte turisternas ställe nr 1, som tur är, vi flyttar dit på torsdag så om du vill kan jag sondera terängen gällande bil & hus, något större utbud tvivlalar jag på.

Hälsningar Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Anders. Har nogsamt noterat eran flytt och följer med spännig dina era berättelser. Att slippa turister är ju en bonus som man får i buriram. Det gör ju bl.a att priserna på saker och ting hamnar på sin "rätta" nivå. Inter för att jag missunnar någon men överskottet räcker tilll fler..  :wai:

Många frågor är det som behöver svar under denna resa, som sker 26/2 och framåt. Så om du kunde snoka lite så vore det bra..

Efter som vi stannar ett tag för att bland annat reda ut ett mindre husbygge så känner jag att en pickup är av nöd. dess utom vong tong i all ära men ett litet hus eller hyfsad lägenhet i stan känns helt ok ..

Har du nått bra tips på nån byggare och blilligt byggmtrl . så..

Förstår att packningen pågår för fullt så jag skall inte störa mer just nu .. Men jag kommer åter är jag säker på .. har även lite halvjuridiska :rules: saker jag fnular över.. visum, bröllop, dubbla medborgarskap för tiirak. 

Packa försiktigt,

//JP

 

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...