Jump to content
Drivern

Drivern med familj berättar

Recommended Posts

Dolle
1 timme sedan, skrev Drivern:

Hade faktiskt tid för en golfrunda med Roy Barnes från Bristol som bor här och då låg blodtrycket och pulsen på ok nivåer,spelade Phoenix

001.jpg

004.jpg

Mycket trevlig tråd.

Ursäkta att jag stör lite.

Finns en tavla på dom som gjort hole in one

5950b9f434d8f_Holeinone.jpg.20bb5ba4442fb35f4fdb20cb0a3c1bac.jpg

11/11/12 -  gjorde min bror hole in one där :-)

Mvh.

Edited by Dolle
  • Fint 5

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

SWED THAI
48 minuter sedan, skrev Drivern:

Mera snitzelbilder,idag i Mae Phim på Teqila,en grymt stor och smaklig drack en Beer Lao Dark Lager hade sällskap vid bordet av en medlem från Chantaburi som var på mässa i närheten med sin fru för att sälja det framgångsrika fruktvinet,fick med mig ett par flaskor hem som kan bjudas på vid tillfälle.

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

Ser ut som om han jobbat på IKEA.

Mvh. SWED THAI

Drivern
5 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Mvh. SWED THAI

Du känner igen honom,en kollega kanske

• Fint 1

SWED THAI
1 timme sedan, skrev Drivern:

Mera snitzelbilder,idag i Mae Phim på Teqila,en grymt stor och smaklig drack en Beer Lao Dark Lager hade sällskap vid bordet av en medlem från Chantaburi som var på mässa i närheten med sin fru för att sälja det framgångsrika fruktvinet,fick med mig ett par flaskor hem som kan bjudas på vid tillfälle.

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

Ett neutralt utlåtande om vinet vore skoj att höra.

Har ju skrivits spaltmeter på MPR om de.

Mvh. SWED THAI

• Fint 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Drivern
38 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Mvh. SWED THAI

Nu är ju jag ingen vin-njutare utan här gäller pilsner,skall ha med mig buteljerna på ett sillaparty imorgon och skall då höra vad de andra gästerna tycker, och ett neutralare utlåtande kan man ju inte få för de känner ju inte ägaren till farmen.  

• Fint 3

Chan2014
5 timmar sedan, skrev SWED THAI:

Mvh. SWED THAI

Vad är det som ser ut?

Chan2014

Chan2014
5 timmar sedan, skrev SWED THAI:

Mvh. SWED THAI

Du får väl prova själv, numera finns det på många platser i Thailand, annars skickar vi över hela Thailand med e.g Kerry snabbt och billigt, smaken är ju som baken brukar man säga men så här långt är det en fullständig succé, och 10 000 tals människor kan väl inte ha fel, tror inte dom köper fruns vin för dom tycker synd om henne, vidare är vinet designat för asiatiska marknaden, ekologiskt och naturligt, mao inget för rödvins snobbar som gillar kemikalier (se gärna uppdrag granskning program som handlar om vin).
Chan2014

P.S Tror nog min vän Drivern har överseende med detta snedsteg i hans eminenta tråd, så Nicholas du behöver inte stänga av med denna gången D.S

• Ge karma 1
  • Fint 8

SWED THAI
4 minuter sedan, skrev Chan2014:

Du får väl prova själv, numera finns det på många platser i Thailand, annars skickar vi över hela Thailand med e.g Kerry snabbt och billigt, smaken är ju som baken brukar man säga men så här långt är det en fullständig succé, och 10 000 tals människor kan väl inte ha fel, tror inte dom köper fruns vin för dom tycker synd om henne, vidare är vinet designat för asiatiska marknaden, ekologiskt och naturligt, mao inget för rödvins snobbar som gillar kemikalier (se gärna uppdrag granskning program som handlar om vin).
Chan2014

P.S Tror nog min vän Drivern har överseende med detta snedsteg i hans eminenta tråd, så Nicholas du behöver inte stänga av med denna gången D.S

Tror säkert att det är ett bra vin. Har bott i ett vindistrikt i Tyskland i 7 år (Heidelberg). Köpte ofta direkt från vinbönderna.

Mvh. SWED THAI

• Fint 4

Drivern
On ‎2017‎-‎06‎-‎30 at 18:09, skrev SWED THAI:

Mvh. SWED THAI

Jodå,fruktvinet godkändes av samtliga gäster när det smuttades på till glassdesserten,hade med mig mangosteen och annanas.

• Fint 9