Jump to content
IGNORERAD

Silltallrik i Pattaya


trebh

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    11

  • Sam sip sam

    10

  • Babysnake

    6

  • THAISWEDE

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Äh man kan äta annat än sill på midsommar

:)

Ja för fan.

Man kan äta pytt, blodkorv, havregrynsgröt, pepparkakor och mycket annat gott. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Outstanding silltallrik i min smak finns hos Hasse på soi 13. Även hans hemmagjorda pannbiffar med lök,gräddsås,lingon samt homemade

potatismos :nyam::nyam: Lasse Globertrotter släng dig i väggen!!

P.s Hasses numer fräscht o renoverat. Såg ut som f-n för bara några år sedan. Tror det är en norrman som äger det nu men inte säker :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Outstanding silltallrik i min smak finns hos Hasse på soi 13. Även hans hemmagjorda pannbiffar med lök,gräddsås,lingon samt homemade

potatismos :nyam::nyam: Lasse Globertrotter släng dig i väggen!!

P.s Hasses numer fräscht o renoverat. Såg ut som f-n för bara några år sedan. Tror det är en norrman som äger det nu men inte säker :thumbsup:

För att inte snacka om kycklingfilén i currysås.mmmm.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Outstanding silltallrik i min smak finns hos Hasse på soi 13. Även hans hemmagjorda pannbiffar med lök,gräddsås,lingon samt homemade

potatismos :nyam::nyam: Lasse Globertrotter släng dig i väggen!!

P.s Hasses numer fräscht o renoverat. Såg ut som f-n för bara några år sedan. Tror det är en norrman som äger det nu men inte säker :thumbsup:

Arve pompoi hyr stället

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Outstanding silltallrik i min smak finns hos Hasse på soi 13. Även hans hemmagjorda pannbiffar med lök,gräddsås,lingon samt homemade

potatismos :nyam::nyam: Lasse Globertrotter släng dig i väggen!!

P.s Hasses numer fräscht o renoverat. Såg ut som f-n för bara några år sedan. Tror det är en norrman som äger det nu men inte säker :thumbsup:

Hur brukar du göra när du går till Hasses?

Käkar du före eller efter. :crazy:

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arve låter norskt.Pompoi låter Thai. Halvfabrikat??

Arve är norrman och pompoi mak mak ,han har även sailer inn längre ner mot beachen på samma gata och lite annat bla pompoi bar i friends barkomplex , hade han förut

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Ska man äta husmanskost åker man till flaggan så är de bara

klart bästa husmanskosten i Ankeborg!!

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man äta husmanskost åker man till flaggan så är de bara<br />klart bästa husmanskosten i Ankeborg!!
<br /><br />Tyvärr var Flaggan stängd när vi var nere i somras. Vet inte om Deng slagit igen för gott Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Outstanding silltallrik i min smak finns hos Hasse på soi 13. Även hans hemmagjorda pannbiffar med lök,gräddsås,lingon samt homemade

potatismos :nyam::nyam: Lasse Globertrotter släng dig i väggen!!

P.s Hasses numer fräscht o renoverat. Såg ut som f-n för bara några år sedan. Tror det är en norrman som äger det nu men inte säker :thumbsup:

Säkert oljebaronerna äter sig in överallt.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

<br /><br />Tyvärr var Flaggan stängd när vi var nere i somras. Vet inte om Deng slagit igen för gott

Var ni där på en Söndag? har för mig hon höll stängt då, lyckades själv pricka in fel dag för nåt år sen :52:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

<br /><br />Tyvärr var Flaggan stängd när vi var nere i somras. Vet inte om Deng slagit igen för gott

Hon har haft öppet denna veckan i alla fall

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ni där på en Söndag? har för mig hon höll stängt då, lyckades själv pricka in fel dag för nåt år sen :52:

Vi var förbi två gånger om det var just Söndagar kan jag inte svara på, då det är Lördag hela veckan i Pattaya. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ni där på en Söndag? har för mig hon höll stängt då, lyckades själv pricka in fel dag för nåt år sen :52:

Det är likadant på Flaggan även i dag. Öppet 6 dagar i veckan, söndagar stängt.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tjena!

Outstanding silltallrik i min smak finns hos Hasse på soi 13. Även hans hemmagjorda pannbiffar med lök,gräddsås,lingon samt homemade

potatismos :nyam::nyam: Lasse Globertrotter släng dig i väggen!!

P.s Hasses numer fräscht o renoverat. Såg ut som f-n för bara några år sedan. Tror det är en norrman som äger det nu men inte säker :thumbsup:

Maten på Arves "Hasses" är väl ok, men det var klart bättre innan. Särskilt om man går 10-15 år tillbaka i tiden då det fanns en utmärkt plankstek och en del andra delikatesser på menyn. Det fanns även nått med sill som jag tror hette påsktallrik.

Vad gäller renoveringen har de förstört mer än de tillfört. De målade över väggmålningarna för att sedan sätta din nån jävla plansch, och ändrade sånt som funnits i evigheter. Till och med den röda väskan under trappen saknar jag:)

Arve: http://www.ta.no/nyheter/article5428136.ece Vad hans affärer beträffar tror jag det är trollerifirman som är lokomotivet http://www.maxello.com/

För övrigt är allt negativt som skrivits om Lasse på Globtrotter ytterst välförtjänt. Har inte besökt stället på över tio år, men minns tydligt hur han lismade när det var lite kunder. Men när stammisar och kompisar dök upp så tittade han inte åt en. Lite cred får han dock för fiskpinnarna.

Requiescat in pace – Jonas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Maten på Arves "Hasses" är väl ok, men det var klart bättre innan. Särskilt om man går 10-15 år tillbaka i tiden då det fanns en utmärkt plankstek och en del andra delikatesser på menyn. Det fanns även nått med sill som jag tror hette påsktallrik.

Vad gäller renoveringen har de förstört mer än de tillfört. De målade över väggmålningarna för att sedan sätta din nån jävla plansch, och ändrade sånt som funnits i evigheter. Till och med den röda väskan under trappen saknar jag:)

Arve: http://www.ta.no/nyh...icle5428136.ece Vad hans affärer beträffar tror jag det är trollerifirman som är lokomotivet http://www.maxello.com/

För övrigt är allt negativt som skrivits om Lasse på Globtrotter ytterst välförtjänt. Har inte besökt stället på över tio år, men minns tydligt hur han lismade när det var lite kunder. Men när stammisar och kompisar dök upp så tittade han inte åt en. Lite cred får han dock för fiskpinnarna.

Requiescat in pace – Jonas!

Det var ju tråkigt att läsa att Charlies´s teckningar/målningar på väggarna är övermålade, har inte varit där sedan Arve Pompoj tog över efter Hasse.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...