Jump to content
IGNORERAD

2,5 dagar kvar!


PeeBee

Recommended Posts

Hej!

Nu är det bara två och en halv dagar kvar, sen landar man i Udon :14:

Frugans mamma hitta ett bra boende http://ruenanong.mul...bum/3/RuenAnong#

Men jag blir inte riktigt klok på var det ligger. Ska tydligen ligga i närheten av en golfbana, lite ovanför Udons ringväg på väg 2 mot Nong Khai.

Någon som vet hur man får tag i adressen?

Mvh

PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev ett stort frågetecken, finns ingen golfbana utanför ringvägen åt det hållet! Närmsta golfbana mot NongKhai är 4 mil bort!

Ska fråga runt lite!

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

For more information , 66 081 2602908

Email: lerttarak@yahoo.com

Jag skulle ha ringt eller mailat dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

For more information , 66 081 2602908

Email: lerttarak@yahoo.com

Jag skulle ha ringt eller mailat dem.

Vi har ringt och bokat, och betalat förskott för ett hus i en månad :y13:

Det verkar ligga bra där i djungeln :victory: Undrar om det går nångon buss till stan eller om man får åka med en :ele:

Mvh

PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev ett stort frågetecken, finns ingen golfbana utanför ringvägen åt det hållet! Närmsta golfbana mot NongKhai är 4 mil bort!

Ska fråga runt lite!

Baa

Denna golf bana ligger ju straxt ovanför ringvägen https://plus.google.506491779/about

Huset ska tydligen ligga ytterliggare en bit upp!

PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna golf bana ligger ju straxt ovanför ringvägen https://plus.google.506491779/about

Huset ska tydligen ligga ytterliggare en bit upp!

PeeBee

Njaäää, eller jo, det går en väg in till området där golfbanan ligger, Nong Sam Rong. Men den avfarten ligger vad jag kunde utläsa en bra bit innan den som går upp till resorten!

Om jag inte är helt ute o cyklar, (händer alltsom oftast) så ska det dagtid finnas bathbussar in till staden, däremot finns det ingen förbindelse kvälls (c:a 18:00) eller nattetid!

Jo, jag såg på kartan som SSS skickade, ser ut att vara djungel som du säger,dock en tröst..ligger en kanonrestaung inte långt därifrån, traditionellt Thai o Issankrubb! Skulle tippa på halvvägs upp till byn från "riks 2:an".

Hade så gott och om andan faller på och intresse finnes, slå en signal, mitt tel,nr finns under min profil!

Annars går det bra att PM:a!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaäää, eller jo, det går en väg in till området där golfbanan ligger, Nong Sam Rong. Men den avfarten ligger vad jag kunde utläsa en bra bit innan den som går upp till resorten!

Om jag inte är helt ute o cyklar, (händer alltsom oftast) så ska det dagtid finnas bathbussar in till staden, däremot finns det ingen förbindelse kvälls (c:a 18:00) eller nattetid!

Jo, jag såg på kartan som SSS skickade, ser ut att vara djungel som du säger,dock en tröst..ligger en kanonrestaung inte långt därifrån, traditionellt Thai o Issankrubb! Skulle tippa på halvvägs upp till byn från "riks 2:an".

Hade så gott och om andan faller på och intresse finnes, slå en signal, mitt tel,nr finns under min profil!

Annars går det bra att PM:a!

Menar du denna restaurang 45259153.jpg

/PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du denna restaurang 45259153.jpg

/PeeBee

Vete fåglarna...på bilden ser det ut som ganska många ätställen.

Minnet svek mig lite betr. avståndet, det är bara några hundra meter från riksvägen (2:an) till en ganska stor rest. byggd runt och i en stor damm, den syns tydligt på Google earth!

Ha nu en bra resa och välkommen till risbyn, Udon!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...