Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

svarten

Svarten avslöjar!

Recommended Posts

bond1

Som en berömd 56:a en gång sa: Om du inte förstår e det inte lönt att förklara...

Och vem är denne berömdhet?

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

THAISWEDE

Och vem är denne berömdhet?

Stenmark... Men nu ska vi inte tugga sönder Svartens tråd.

Birger

Stark berättelse ! Den vill vi nog höra fortsättningen på. Och starkt och modigt av Dig att faktiskt överge ett system Du inte kunde vara delaktig i, hade tyska soldater gjort så under andra världskriget skulle europas historia se annorlunda ut. Bry Dig inte om tramsmakarna, dom finns i varje tråd och dom är som myggen -irriterande men ofarliga. Låt oss snart få ta del av resten !

Kenneth4618

Vart vill du komma, förrutom att du svikit dit land?

Nu saknar man minuskarma, otroligt korkad kommentar

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Kenneth4618

Starkt gjort att berätta Svarten

Önskar dig lycka till

Kenneth4618

US Airforce 8 most wanted site.

http://www.osi.andre...tives/index.asp

Tammefan rent ut sagt löjligt, man kan ju tro att han var en storspion. Amerika i ett nötskal

Bilden på han som 47 var ju väldigt likt... :nono:

Broskan

Men om man bortser från hans bakgrund så har han fått sitt UT på falska grunder hur ser svenska myndigheter på det.

Man har ju läst under åren där det har kommit flyktingar från bl.a irak med falska handlingar och då direkt visats ut.

Khemmarat

Men om man bortser från hans bakgrund så har han fått sitt UT på falska grunder hur ser svenska myndigheter på det.

Man har ju läst under åren där det har kommit flyktingar från bl.a irak med falska handlingar och då direkt visats ut.

Att åka ut från Sverige är inte att rekommendera heller..

Olinen

Som sagt , starkt att komma ut med detta .

Men hade du velat så hade dom ju aldrig tagit dig med hjälp av sitt föråldringsprogram .

mvh Håkan

Guest Siam-Nilsson

Bra för dig Svarten, och intressant för oss och dina vänner att du äntligen lättade på trycket.

Det är förmodligen både jobbigt och smärtsamt att så här långt i efterhand pressa fram sanningen som du burit inom dig.

Framöver ska du se att denna nya öppenhet kommer att kännas som att ha blivit av med en långvarig och hämmande förstoppning.

Sanningen är oftast ett väl fungerande laxermedel för en ansatt själ,

och hädanefter blir det förhoppnings lite mer raka rör med fler regelbundna besök på det verbala utedasset (mpr).

Varmt välkommen tillbaka med fler berättelser,

vilka jag läser med stor behållning.

Ps. Lycka till med eventuella myndigheter och militärmaktsbyråkrater framöver.

SN

hamnoi

Stå på dig Svarten med fam, strongt o berätta :thumbsup:

Hoppas att det här inte får några efterföljder för er, och att ni får leva i lugn o ro i Sverige när det här har lagt sej.

Och du/ni som pratar om o svika landet, det var ju inte en kamrat han lämnade att dö under brinnande krig direkt...löjligt.

Efter så lång tid är det bara att stryka ett streck över den här (skit)saken tycker jag ivf.

Mvh Hn

karlarpsmetz

Starkt av dig att berätta hoppas att det går bra för dig och din familj.

strunta i de som kallar dig svikare de vet inte vad de pratar om det gör bara du själv.

audirs2

Finns mer att läsa här:

http://www.dn.se/sth...emler-sanningen

Fast våran vän lät inte så amerikansk tycker jag! Annars känner man igen sig på nått sätt, annorlunda,inte följer normer som samhället har osv! Jag som växte upp på barnhem och bodde hos olika fosterhem vet att man inte blev som dom "andra" Men jag tror jag skulle ha mycket att prata om med "Svarten" Sir! :thumbsup:

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy