Jump to content
IGNORERAD

Svarten avslöjar!


svarten

Recommended Posts

Har inga problem med att Svarten drog ifrån sin militärtjänst . Själv så vapen vägrade jag och vill inte göra min militärtjänst . Det var inte av religiösa värderingar , utan vad jag tyckte då var av moraliska värderingar . Efter utredningar behövde jag inte göra min tjänst , men det fanns aldrig några hot om fängelse och att jag aldrig skulle kunna få jobb .

Men det knyter sig lite i min mage när jag tänker på Svartens föräldrar och syskon . Dom måste ha gått igenom ett helvete . Det är den biten som jag har svårt att ta åt mig . Det gör inte att jag tycker illa om Svarten , men det är det sorgligaste biten av historien , för alla inblandade . Jag hoppas att ni hinner ta igen allt och får många fina år tillsammans .

Det är modigt att ställa sig upp och ta ansvar för sina handlingar och där är du värd all respekt ifrån min sida .

Men vem vill du ha som försvarare av ditt land? Eller spelar det ingen roll om du tvingas till att prata ryska eller kinesiska? :crazy:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 305
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    20

  • Magrood

    14

  • Tallviking

    12

  • Tommy

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det blir ju Finland som får försvara Sverige

OK för min del,finnarna är ett dugligt folk

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

OK för min del,finnarna är ett dugligt folk

Ja inte så mycket daltande där inte

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vem vill du ha som försvarare av ditt land? Eller spelar det ingen roll om du tvingas till att prata ryska eller kinesiska? :crazy:

Om jag ska vara ärlig så har jag inte tänkt så mycket på vem som ska försvara landet ! Inte för jag tror att risken är så stor att Sverige kommer att bli attackerat . Då när jag skulle in för mönstring , sa dom att dom inte hade plats för alla som skulle in i det militära . Så dom vill helst ha dom som var motiverade till detta och vi andra kunde låta bli om det gick . Jag fick träffa en läkare, sedan en psykolog och sedan tre gubbar ifrån regementet . Prata lite med alla och sedan efter ett halvår fick jag ett brev att jag var helt avskriven för militärtjänst .

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag ska vara ärlig så har jag inte tänkt så mycket på vem som ska försvara landet ! Inte för jag tror att risken är så stor att Sverige kommer att bli attackerat . Då när jag skulle in för mönstring , sa dom att dom inte hade plats för alla som skulle in i det militära . Så dom vill helst ha dom som var motiverade till detta och vi andra kunde låta bli om det gick . Jag fick träffa en läkare, sedan en psykolog och sedan tre gubbar ifrån regementet . Prata lite med alla och sedan efter ett halvår fick jag ett brev att jag var helt avskriven för militärtjänst .

Japp, så är det! Militären behöver dugligt folk!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

När man läser på vissa andra forum så kan jag inte jag inte låta bli att förundras hur lågt en del kan sänka sig.

Hur kan någon ha mage att publiscra "fru svartens" namn och födelsedatum och år.

Att blanda in oskyldiga närstående som egentligen inte har med saken att göra (även om dom blir berörda) måste ju vara det ultimata lågvattenmärket.

Vet du svarten vem den personen är? Är det bara en viktigpetter som vill visa sin makt? Är det en före detta MPR are?

Vi är nog ganska många som lärt känna dig och din fru genom vad ni skrivit och fått sympatier för era personligheter, och nu betraktar er som våra vänner.

Det finnes ett uttryck som säger " I nöden prövas vännen" , så var frimodig och låt dina vänner stötta dig och hjälpa dig genom dom svårigheter som kommer.

Kram

Born41

Att det är den före detta MPR medlemmen "Caveman" som ligger bakom publiceringen på FB är ju inte så svårt att gissa, i samband med hans härjande här så var vi några som kartlade han, vem han var och vad han pysslade med så vill Svarten eller Magrood polisanmäla honom så går det bra att PM´s till mig för mer info.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Det blir ju Finland som får försvara Sverige

De flesta finnarna pratar ju svenska, så varför inte

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

De flesta finnarna pratar ju svenska, så varför inte

Skall dom försvara Sverige med käften!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Japp, så är det! Militären behöver dugligt folk!

Ha ha mitt i prick

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, så är det! Militären behöver dugligt folk!

Jag förlitar mig på dig och din duglighet !

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Skall dom försvara Sverige med käften!!

Det hoppas jag verkligen inte. Men det underlättar ju om dom förstår höger och vänster.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Peka med armarna ,eller snacka Engelsk kanske går lika bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Att det är den före detta MPR medlemmen "Caveman" som ligger bakom publiceringen på FB är ju inte så svårt att gissa, i samband med hans härjande här så var vi några som kartlade han, vem han var och vad han pysslade med så vill Svarten eller Magrood polisanmäla honom så går det bra att PM´s till mig för mer info.

Nu hoppas jag du har ordentligt på fötterna när du pekar ut Caveman då det var någon som kallar sig kafu som stod för publiceringen av personuppgifter. Kan inte påstå att jag är så insatt i Flasback men går in där ibland och läser av ren nyfikenhet om mestadels brott och kriminalitet. Och nog finns det många där som kan gräva fram det mest fantastiska verkar det som. Så jag hoppas att det inte är någon personlig vendetta som gör att du "gissar dig till" att det är Caveman som ligger bakom detta

Har du vetskap om vem som ligger bakom nicket kafu så förstår jag dig, annars så har du på något sätt själv passerat gränsen.

Förövrigt så hoppas jag att det löser sig för Svarten, trots att vi haft våra duster. Mycket starkt att träda fram trots de risker det innebär och hoppas du får ett trevligt återförenande med din familj efter så lång tid :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Men vad med svartens egen fru och barn, är det ingen som tänker på dom om han skulle åka in, eller bli utvisad till staterna

Helvete att undanhålla sånt för sin egen fru!! Om han nu har gjort det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Men vad med svartens egen fru och barn, är det ingen som tänker på dom om han skulle åka in, eller bli utvisad till staterna

Helvete att undanhålla sånt för sin egen fru!! Om han nu har gjort det!

Tror inte du berättat om alla lik du har i garderoben för din fru heller ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nu hoppas jag du har ordentligt på fötterna när du pekar ut Caveman

Jag förstår inte varför man ska gå på tå för en fd medlem som gång på gång visat sitt rätta jag.

Kan inte bevisa något men är övertygad att han står bakom alternativt har ett finger med i spelet av trakasserierna mot mig.

Den gången jag träffar han IRL kommer jag ställa honom tillsvars och då får vi verkligen veta om han är lika kaxig då som bakom ett tangentbord.

Till Svarten:

Än vilka anledningar du har till det du har gjort är jag övertygad att det inte var ett enkelt val men att det var rätt för dig.

Jag önskar dig och din familj allt gott i livet och att framtiden kommer kännas ljusare.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag förstår inte varför man ska gå på tå för en fd medlem som gång på gång visat sitt rätta jag.

Kan inte bevisa något men är övertygad att han står bakom alternativt har ett finger med i spelet av trakasserierna mot mig.

Den gången jag träffar han IRL kommer jag ställa honom tillsvars och då får vi verkligen veta om han är lika kaxig då som bakom ett tangentbord.

Gå på tå? Tror du att det bara är Caveman på hela FB som kan gräva fram personuppgifter om folk? Som jag skrev tidigare så verkar det finnas många där som kan plocka fram det mesta om folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Tror inte du berättat om alla lik du har i garderoben för din fru heller :wink:

Det har hon nog gissat sig till vid det här laget!! Men någon desertör är jag inte!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Gå på tå? Tror du att det bara är Caveman på hela FB som kan gräva fram personuppgifter om folk? Som jag skrev tidigare så verkar det finnas många där som kan plocka fram det mesta om folk.

När MaiChai nämnde hans namn som den som outade Svarten och hans familj skrev du att han skulle vara försiktig med sina anklagelser.

Det är definition att gå på tå enligt mig men det är inte första gången han outar medlemmar på MPR så han har inga rättigheter längre.

Om du tror att det går att bekämpa otrevligheter på internet genom att vara snäll och följa reglerna så är du ute och cyklar.

Jag är ledsen Knasen men personer som han har ingen respekt att hämta från mig utan jag behandlar dom som dom behandlar andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det är den före detta MPR medlemmen "Caveman" som ligger bakom publiceringen på FB är ju inte så svårt att gissa, i samband med hans härjande här så var vi några som kartlade han, vem han var och vad han pysslade med så vill Svarten eller Magrood polisanmäla honom så går det bra att PM´s till mig för mer info.

Jag lägger mig inte på nåt vis i spekulationer om vem som lämnat uppgifter om Svarten på FB. Att det var lågt gjort är en sak men var det på något sätt olagligt ?

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Inlagd · Hidden by Surin P3, Juni 17, 2012 - hot?
Hidden by Surin P3, Juni 17, 2012 - hot?

Olagligt vet jag inte , men han kan bli skottskadad

Link to comment

Gå på tå? Tror du att det bara är Caveman på hela FB som kan gräva fram personuppgifter om folk? Som jag skrev tidigare så verkar det finnas många där som kan plocka fram det mesta om folk.

Dessutom har ju Caveman redan postat i den tråden, under sitt vanliga Nick, men det är klart att det går väl att ha fler nick.

Från Caveman på Flashback:

"Hans fru hade en annan karl innan de träffades, och de kommuniserade antagligen på svenska.

ps. för övrigt är hans fru den absolut bästa Thailändskan i Sverige på att prata Svenska, det har hon t.o.m papper på efter avlagt prov ;-)

ps2. hoppas att löser sig för dig med de Amerikanska myndigheterna S, och att du och M + övrig familj får den ro ni är värda, Lycka Till!"

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

De flesta finnarna pratar ju svenska, så varför inte

Fel fel, dom flesta gör inte det! Tyvärr.

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...