Jump to content
IGNORERAD

ac dc jaaaaaaaaaaaa!


chiangmaithai

Recommended Posts

chiangmaithai

fan vad glad jag är nu, lyckades komma åt 4 biljetter till ac dc i globen, trodde aldrig jag skulle lyckas innan dom tog slut.

längtar redan till 20 februari

Link to comment
Dela på andra sajter

20:e Februari...

Då har jag varit 2 månader hemma i Bkk, lite mer än 1 månad kvar innan jobbet kallar igen :yipi:

AC DC rockar, men hemma e best (ä).

Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

fan vad glad jag är nu, lyckades komma åt 4 biljetter till ac dc i globen, trodde aldrig jag skulle lyckas innan dom tog slut.

längtar redan till 20 februari

Hej Chiangmai!

Detta betyder att du kan bjuda 3 av de snällaste forummedlemmarna på AC/DC!  :crazy: :crazy

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en kompis i sthlm som hängde i luren i morse,han blev utan,biljetterna tog slut på 11 minuter.Hur f-n kan dom sälja 30000 biljetter så fort när man tydligen bara fick köpa 4 st. åt gången.Så nu får han börja jaga på blocket istället  :diablo: Kostade dom 1100 kr?? Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

chiangmaithai

jag loggade in på ticnet klockan 9 så jag fick tag i dom tack vare det, dom kostade 550 kronor styck för ståplats

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har en kompis i sthlm som hängde i luren i morse,han blev utan,biljetterna tog slut på 11 minuter.Hur f-n kan dom sälja 30000 biljetter så fort när man tydligen bara fick köpa 4 st. åt gången.Så nu får han börja jaga på blocket istället  :diablo: Kostade dom 1100 kr?? Mvh Måne

Kompisen grejade under dom där 11 min 4 biljetter idag medan jag satt intill och lyssnade. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är han inte nån "hacker" så det var nog därför han blev utan,synd i vilket fall som helst,han är en superfan.Mvh Måne  :wai:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg deras "Razors Edge" konsert i Stockholm - 1991, tror jag det var...

Det var en kul kväll. Enda kvällen i mitt liv då det regnat dollarsedlar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag såg deras "Razors Edge" konsert i Stockholm - 1991, tror jag det var...

Det var en kul kväll. Enda kvällen i mitt liv då det regnat dollarsedlar.

1986 på Johanneshov var det för mig! Gud vad länge sedan. Jag minns att det var ett stort hål i marken där Globen står idag.

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodu, Svarten åren går...

Jag fastnade på bild när Europe spelade in videon till "Final Countdown" i Solnahallen för hundra år sedan...

Det känns väldigt långt borta idag.

Skoj att både AC/DC och Europe rockar vidare! :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyft jag fick inte tag i några biljetter :Drogar-Cry(LBG):

Hörde rykte om en extra konsert nån som vet nåt om det?

Eller nån som säljer en biljett?

Men på tal om EUROPE dom såg jag på en grym Konsert I BKK 1991. Fan va det va kul!!!

Ingen annan som var där då ???

Snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga biljetter på Thaticketmaster till AC/DC.man bor i ett musikaliskt u-land. :diablo:

Sin City måste ju bara handla om Pattaya

http://www.youtube.c...h?v=ym016NijZXs

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste bara tipsa om AD/DC bar i Jomtien som drivs av en skön snubbe vid namn Klaus, baren är proppad med AD/DC prylar och han spelar vad man önskar och humana priser dessutom, 45B för en Chang.

Han har tamigfan allt på sin laptop inte bara AC/DC utan ALL gammal hårdrock man kan tänka sig, dessutom musiksmak som man inte tror kan komma från en Tysk  :5:

Hälsa från Magnus så bjuder han säkert på en shot med apstark tysk "likör"  :drunk:

EDIt: Glömde länk http://www.acdc-Pattaya.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske vi möts den 20 feb. För till konserten ska jag också. Jag såg High voltage turnen 78. Tyckte det var dags igen. AC/Dc är kanon. Så det vill man inte missa

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...