Jump to content
stuart.b

Norwegian till Thailand?

Recommended Posts

lasseiudon
19 timmar sedan, skrev Mankan:

Om dom använder en UE som inte håller måttet är det väl ändå norwegiens ansvar. De är väl dom själva som väljer vilka dom anlitar. Vilka ska då kritiseras om inte norwegien själva kan jag ju undra

Norwegian använder en entreprenär som är godkänd och kontrollerad av Svedavia, vad mer kan man begära?

För övrigt stor heder åt Norwegians piloter som hade courage nog att stoppa en flight till Paris när dom inte kunde få rätsida på hur många väskor som burits ombord an denna UE.

• Ge karma 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tallviking
1 timme sedan, skrev lasseiudon:

Norwegian använder en entreprenär som är godkänd och kontrollerad av Svedavia, vad mer kan man begära?

För övrigt stor heder åt Norwegians piloter som hade courage nog att stoppa en flight till Paris när dom inte kunde få rätsida på hur många väskor som burits ombord an denna UE.

Det är 17 flygbolag på Arlanda som använder samma operatör

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
1 timme sedan, skrev Tallviking:

Det är 17 flygbolag på Arlanda som använder samma operatör

Med Nowayagain som största kund.

• Ge karma 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Wangthong
20 minuter sedan, skrev Soengsang:

Med Nowayagain som största kund.

Är det då Norrbaggarna eller Svedavia som ska åtgärda problemet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
13 minuter sedan, skrev Wangthong:

Är det då Norrbaggarna eller Svedavia som ska åtgärda problemet?

Som kund gör de ju baggarna hur de vill.....så länge det är inom bestämmelsernas ramar.

Sen om det är bra för dem att ständigt få negativ publicitet är ju upp till dem.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
4 timmar sedan, skrev lasseiudon:

Ja man kan väl begära att de använder en UE som håller måttet. Billigt betyder ofta även att det också är skit

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618
Inlagd (ändrad)

Det är ju självklart att det är Norwegian`s fel att Aviator missköter sig.  Alla andra är givetvis helt oskyldiga ;)

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 3
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
23 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det är ju självklart att det är Norwegian`s fel att Aviator missköter sig.  Alla andra är givetvis helt oskyldiga ;)

Skönt att någon förstår 55555555555

• Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618
29 minuter sedan, skrev Soengsang:

Skönt att någon förstår 55555555555

Allt jag vet, kan och förstår har jag lärt mig här på MPR  ;)

• Ge karma 1
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
leifen

Aviator

De tjänster som tillhandahålls är bland annat passagerarhantering, lastning och lossning av bagage och frakt, vattenpåfyllning, toalettömning, markbogsering av flygplan, flygplanstvätt och avisning.

Synd att man inte visste detta när man köpte sina biljetter med Norwegian, nu har vi två resor redan inköpta, en nu på söndag och nästa om två veckor.

Ska jag köpa nya med SAS eller lita på att det är sommar och vi åker utan incheckat bagage?

Är SJ ett alternativ till Umeå?

Om jag checkar in själv i automat och vi tömmer blåsan innan vi går direkt till gate ökar väl säkerheten. ;) 

• Ge karma 2
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy