Destination Philippines Inlagd Juni 26, 2008 Dela Inlagd Juni 26, 2008 Hej! Var i Filippinerna nu i April/Maj och här är några bilder ifrån denna tripp med en liten enkel kommentar till bilderna. 1: Huset 2: Mitt hangout 3: Framsidan 4: Bilparken 5: Barrio Barretto 6: Johansson´s 7: Fiskodlingar i Sual Pangasinan med Filippinernas största (1200 megawatt) kolkraftverk i bakgrunden. 8: Med sällskap och glad. 9: Basket spelas överallt. 10: Har fått ett flygfält som granne, Binalonan Airfield.Bild 059.jpgBild 063.jpgBild 067.jpgBild 072.jpgBild 078.jpgBild 079.jpgBild 086.jpgBild 092.jpgBild 094.jpgBild 096.jpg Bild 059.jpgBild 063.jpgBild 067.jpgBild 072.jpgBild 078.jpgBild 079.jpgBild 086.jpgBild 092.jpgBild 094.jpgBild 096.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Destination Philippines Inlagd Juni 26, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2008 Här kommer lite mer bilder från samma tripp. 1: Ormgift, smakade pyton. 2: Gäller att vara rädd om familjelyckan/kronjuvelerna annars så kan man få den serverad som frukost 3: och "kulorna" som fastfood. 4: Poolen på hotelet i Angeles 5: Angeles by night. 6: Kulturarbetare 7: Nightangel 8: Nightangel igenDSC01717.JPGDSC01715.JPGDSC01723.JPGDSC01722.JPGDSC01724.JPGDSC01709.JPGDSC01726.JPGDSC01727.JPG DSC01717.JPGDSC01715.JPGDSC01723.JPGDSC01722.JPGDSC01724.JPGDSC01709.JPGDSC01726.JPGDSC01727.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 26, 2008 Dela Inlagd Juni 26, 2008 Sagt det förut och säger det igen. Riktigt najs Thomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Destination Philippines Inlagd Juni 26, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2008 Tack krögarn. Är ju inte ngn stor fotograf men man gör så gott man kan. Ha det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bucknut Inlagd Juni 26, 2008 Dela Inlagd Juni 26, 2008 Beundransvärda bilder, vore kul att få se fler. :icon_redface: Anong Thaimassage 71/28 Moo 3 Luangphochuan Road Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2008 Dela Inlagd Juni 27, 2008 Trevligt..trevligt och biilder på kultur och dess medarbetera är aldrig fel :icon_redface: /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 27, 2008 Dela Inlagd Juni 27, 2008 Trevligt DP. Såg att dom har dedärans radspelet även i fillipinerna ;D O "kulturarbetarna" såg ju trevliga ut oxå. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hatte01 Inlagd Juni 27, 2008 Dela Inlagd Juni 27, 2008 Trevlig tråd. Kul att se bilderna. Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juni 30, 2008 Dela Inlagd Juni 30, 2008 DP , Trevligt att se att du har skaffat nytt sällskap . ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Destination Philippines Inlagd Juni 30, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2008 Hej! Anonym.. jovist är det trevligt med nytt sällskap men sällskapet på bilden är inte dens sorts sällskap som många kanske tror, tjejen brevid mig på bänken är en släkting till mitt x (x,ets kusins dotter) och är en trevlig studerande 17 årig tjej boendes med sina föräldrar i Manila mao en riktig "familjeflicka", och vi poserade bara lite grann för kameran inget mer. Om du syftar på bilderna på dom andra tjejerna så är dom inte släkt med mitt X och därmed inte så "fridlysta" såsom tjejen brevid mig på bänken. Föresten... känner jag dig?? Mvh D.P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 1, 2008 Dela Inlagd Juli 1, 2008 Hej DP , Nej du känner inte mig , men vi har diskuterat lite på DP i samband med din skillsmässa & dina framtidsplaner ( eventuellt jobb i danmark tror jag att det var ). Tyckte förresten att tjejen såg en aning ung ut för dig ... ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 1, 2008 Dela Inlagd Juli 1, 2008 Trevlig tråd D.P! Roligt med bilder och skildringr från Fillipinerna. Mera sånt! Gärna från andra länder med (om det finns andra som har bilder t.ex malaysia, cambodja, laos, indonesien etc). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 1, 2008 Dela Inlagd Juli 1, 2008 Kul med lite bilder från, Filippinerna. Tack för du delar med dig, DP! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Destination Philippines Inlagd Juli 1, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 1, 2008 Ok, det måste varit typ 1½ -2 år sedan, fick jobbet på Kastrup men tackade nej, en fet lön är inte allt men nu e det snart dags att byta jobb till en annan firma på Arlanda. Jo jag gillar lite äldre tjejer. Ha det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Mycket trevligt med bilder och text från en annan "kultur", tack för att du delar med dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nonki Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Hejsan Toppenreportage, D.P Tack för underbara bilder som får mig att minnas... MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Quote Trevlig tråd D.P! Roligt med bilder och skildringr från Fillipinerna. Mera sånt! Gärna från andra länder med (om det finns andra som har bilder t.ex malaysia, cambodja, laos, indonesien etc). Håller med alla andra det är skitkul att se bilder och damer från andra länder Åker till Prag nästa vecka med damen så då ska det nog bli några bilder därifrån också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Grymma bilder! Hoppas jag kan åka till Filippinerna någon vacker dag! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 19, 2008 Dela Inlagd Juli 19, 2008 Tack för de fina bilderna och texterna , skulle vara kul att åka dit någon gång Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
XpoSweden Inlagd Juli 19, 2008 Dela Inlagd Juli 19, 2008 Hej, Åkte själv till Filippinerna 22 år tillbaka i tiden, -86, oj viken skillnad, då ingen el på öarna, ingen AC... men ack så kul på Emerita, Gristorget osv. Ha det ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Juli 19, 2008 Dela Inlagd Juli 19, 2008 Otroligt roligt att få se alla fina bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cinerator Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 härligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 10, 2008 Dela Inlagd Augusti 10, 2008 Härligt.. Mera!!! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Augusti 10, 2008 Dela Inlagd Augusti 10, 2008 Tack D.P.! Fina bilder mera tack!! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 12, 2008 Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Ja, man skulle gärna åka tillbaka. Men det blir väl aldrig av nu. ..Fru Swedenfarang är måttligt intresserad av att resa till andra länder än Thailand. Ja, det skulle väl vara Schweiz då, fattar inte varför?! Men tydligen har thailändarna nån fantasibild av lander. Jo, å så vill hon åka till Venedig. :great:Annars är det Bangkok-Rayong-Hua Hin-Bangkok-Rayong-Hua Hin-Bangkok-Rayong-Hua Hin...som gäller...i nämnd ordning. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu