Jump to content
IGNORERAD

fredag


Guest thaiove1

Recommended Posts

Guest thaiove1

Ett gammalt skotskt talesätt "WHISKY KAN DRICKAS PÅ TRE SÄTT"

UTAN VATTEN

MED VATTEN

SOM VATTEN

SKÅL : : : :drunk:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ett gammalt skotskt talesätt "WHISKY KAN DRICKAS PÅ TRE SÄTT"

UTAN VATTEN

MED VATTEN

SOM VATTEN

SKÅL : : : :drunk:

Idag ska jag testa alla 3 sätt. Just nu jobbar jag och testar alt. 2. När jag kommer hem och äter kvällsmat får jag väl sät nummer 1 provas. När maten är färdig får det vara sätt 3 fram till måndagmorgon. :17:

Skålar!

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Idag ska jag testa alla 3 sätt. Just nu jobbar jag och testar alt. 2. När jag kommer hem och äter kvällsmat får jag väl sät nummer 1 provas. När maten är färdig får det vara sätt 3 fram till måndagmorgon. :17:

Skålar!

Svarten

Så det du försöker säga, Svarten, är att du sitter på jobbet och dricker whisky med en skvätt vatten i?  :rules:

Det kallar jag respect!!  :wai:

Och när du kommer hem så tar du en ren whisky utan "tillsatser"?

Det kallar jag en man med smak.  :wai:

Och efter det så kommer du dricka whisky som om det vore vatten fram till måndagmorgon?

Det kallar jag självmord eftersom du är gift.  :crazy:

Mvh Kharess, som börjar undra om Magrood är bortrest över helgen.  ;)

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Nu är det bara 2 dagar kvar till måndag!

[move]Måndagsexemplaret Arne [/move]

Ska man vara riktigt noga Herr Arne,så är det faktiskt söndag om 2 dagar :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gurkan,tala om det för din kompis från Örebro  :party: han är nere på västkusten och "fiskar" Mvh Måne  :drunk: är lite avundsjuk

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Gurkan,tala om det för din kompis från Örebro  :party: han är nere på västkusten och "fiskar" Mvh Måne  :drunk: är lite avundsjuk

Vadå för en kompis :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Pumpa, Lördag & Söndag är två dagar, sedan blir det Måndag, detta upprepas varje vecka. Tror Ni mig inte så köp en kalender och läs den nogsamt.

Kalenderbitaren Arne   

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste Herr Pumpa, Lördag & Söndag är två dagar, sedan blir det Måndag, detta upprepas varje vecka. Tror Ni mig inte så köp en kalender och läs den nogsamt.

Kalenderbitaren Arne   

Idag är det fredag.

Imorgon är det lördag, en annan dag. Alltså har det gått en dag.

Dagen efter det är det söndag, ytterligare en ny dag. Då har det gått två dagar.

Måndag är nästa nya dag. Om tre dagar.

Alltså är det tre dagar kvar till måndag. Så enkelt att barnen i ettan gäspade och bad fröken lyfta på kjolen.

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

En stor ljushårig bajenfan och törstig är han oxå  :party:   :drunk: Mvh Måne PS han har bott i Stockholm DS

Aha,det måste va min feta kusin som flydde Söderstadion för en massa år sen :kort:

han sa att han skulle flytta tillbaka nån dag men det har han inte gjort,

han kanske trivs med eyravallen  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Har Äss, imorrn är det lördag när den dagen gått så är det söndag och när dessa två dagar gått så är det måndag. Att räkna fredagen i denna sena timme är ju rena tramset.

Tillåt mig att vara lite pedagogisk:

1. Hur många timmar är det till måndag: 2+24+24=50.

2. Hur många timmar är det per dag: 24.

3. Beräkna antalet dagar till måndag genom att ta antalet timmar till måndag dividerat antalet timmar per veckodag: 50/24= 2,08. Avrunda till närmsta heltal 2.

Svar: 2.

[move]Småskoleläraren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Fete är ord som man inte törs säga till honom,muskulös är bättre  :glasses: Mvh Måne,tror nog du är rätt ute  :mdr:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Fete är ord som man inte törs säga till honom,muskulös är bättre  :glasses: Mvh Måne,tror nog du är rätt ute  :mdr:

Tja Måne :rofl: jag förstår vad du menar,han är rätt stor må jag säga,men om jag inte minns fel

så var han betydligt muskulösare och smidigare för en så där 20-25 år sedan :whistle:

Men ändå,det kanske är bäst att man vaktar tungan med vad man säger.. :mdr:

Kanske tur att han inte bor kvar här :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Gurkan,jag har känt honom i 30 år och kan väl hålla med om att han var muskulösare förr men han är fortfarande nummer 1 här i stan,etta på att supa etta på att jobba  :gasp: och han är oxå en jävligt bra kamrat  :great: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Tjena Gurkan,jag har känt honom i 30 år och kan väl hålla med om att han var muskulösare förr men han är fortfarande nummer 1 här i stan,etta på att supa etta på att jobba  :gasp: och han är oxå en jävligt bra kamrat  :great: Mvh Måne

Trevligt att höra Måne :great:

fortfarande nummer 1 här i stan,etta på att supa etta på att jobba  :gasp: och han är oxå en jävligt bra kamrat  :great: Mvh Måne

Då förstår jag vad jag har fått mina anlag ifrån då :lol::drunk:

Kanske därför makrillfiskarn inte vill flytta tillbaks,då blir han ju bara nummer 2 :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...