Guest thaiove1 Inlagd Oktober 9, 2008 Dela Inlagd Oktober 9, 2008 Det sitter en punkare o en gammal man på en parkbänk.Punkaren har en stor färgad tuppkam o är grymt piersad.Mannen illglor på honom varpå punkaren säger-Va fan e de me dig gubbjävel,har du aldrig gjort nåt utflippat i ditt liv?Jo då svarade mannen,en gång va ja så jävla full så ja knullade en papegoja,å nu sitter jag här o funderar om du är min son!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 9, 2008 Dela Inlagd Oktober 9, 2008 Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Oktober 9, 2008 Dela Inlagd Oktober 9, 2008 Sjukt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 16, 2008 Dela Inlagd Oktober 16, 2008 TONÅRING I HUSET En far gick förbi sin sons rum och förvånades över att se att det var så fint städat och att sängen var bäddad. Så fick han syn på ett kuvert som låg på kudden, adresserat till 'Far' Med onda aningar och nervösa händer öppnade han kuvertet och läste brevet från sin enda son: 'Kära Far! Det är med stor sorg jag måste skriva till dig. Jag var tvungen att sticka med min flickvän, för jag ville undgå en scen med Mor och dig. Jag vet att du och Mor fortfarande tar mig för ett barn, men Far, jag är alltså 17 år gammal och jag vet hur jag skall ta vara på míg själv. Jag har funnit äkta kärlek tillsammans med Susanne, och hon är bara så söt. Men jag vet att du skulle aldrig vilja ha henne med på familjekort på grund av piercingarna, tatueringarna och hennes inte så fina kläder och för att hon är så mycket äldre än mig. Också för att hon har fem barn, varav hennes yngsta dotter är i min ålder. Men det är inte bara förälskelse. Far, hon är gravid med tvillingar! Susanne säger att vi kommer att bli väldigt lyckliga tillsammans. Susanne bor i en campingvagn ute i skogen, och hon har tillräckligt med ved för att hålla oss varma över vintern. Vi delar så många drömmar om framtiden. Far, hon säger att hon ska köpa massa dataspel till mig. Susanne älskar barn. Alla henens barn har olika pappor, men hon säger att med mig är det annorlunda. Far, jag vet att vi kommer att vara tillsammans för alltid. Susanne säger att jag är mycket mera man än de äldre killarna hon har varit tillsammans med. Är inte det sött? Susanne har öppnat mina ögon för att hasch faktiskt inte är skadligt. Hon är en businesskvinna eftersom hon odlar sin egen hampa och säljer det för att försörja sin familj. Susanne är duktig med pengar; hon byter lite av sitt hasch till kokain och ecstasy med grannarna. De andra som bor i skogen är också företagsfolk. Under tiden kommer vi att be om att vetenskapen finner en kur mot AIDS, så att Susanne kan få det bättre. Du skall inte vara bekymrad för mig, Far. Jag är väldigt lycklig! En vacker dag är jag säker på att vi kommer och besöker er, så ni kan få se era barnbarn och mina styvbarn. Med vänliga hälsningar, Er son Jonas. P. S. Far, inte något av det ovanför är sant. Jag är hos Thomas. Jag ville bara berätta för dig att det finns värre saker i livet än betygsboken som ligger i skrivbordslådan. Ring mig när det är säkert för mig att komma hem. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Januari 3, 2009 Dela Inlagd Januari 3, 2009 Ang Norge... Ni vet väl va Norrmannen sa som vart skjuten i pannan... De' va nära ögat... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Januari 4, 2009 Dela Inlagd Januari 4, 2009 Ni vet väl varför gässen flyger på rygg över Stockholmstrakten och Svealand? Precis. För att dom inte ska råka skita innan dom kommer till Skåne. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Teak Tree Inlagd Januari 4, 2009 Dela Inlagd Januari 4, 2009 HEhe [move][/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Januari 4, 2009 Dela Inlagd Januari 4, 2009 Två norrmän var i staterna och jobba på ett bygge. Då båda hade svårt för att prata var den sociala biten inte mycket att hurra över. Så en sommar dök en svensk upp som började jobba på samma bygge. Livet vändes upp och ner för norrmännen. Svensken var på gränsen till översocial och norrmännen hade jättekul. Så kom dagen när svensken skulle återvända till Sverige. En tråkig dag för norrmännen. Det blev helt tyst igen.. Men efter en tid bröt den ene norrmannen tystnaden: -Visst hade vi dj-vligt kul när svensken var här? -Jo, svarade den andra norrmannen, fast jag tyckte så synd om honom för att han hade två rövhål... -Två rövhål??, sa den förste norrmannen. -Ja, hörde du inte bartendern när vi gick in på puben.?..."Here comes the swede with the two asholes"... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Två bögar från Tjörn ville starta en studiecirkel för homosexuella och sökte ekonomiskt stöd hos kommunen. Cirkeln ska heta-fetta kan kvetta- sa bögarna. Så kan den ju inte heta sa mannen på kommunen. Ni kan väl fundera ut ett bättre förslag, kanske något där ortsnamnet ingår. Efter några dagar kom bögarna tillbaka. Nu har vi kommit på vad cirkeln ska heta, den ska heta -Tjörn i röva- Kommer mkt skit på mobilen en till Killen var på krogen och träffade en riktigt het donna . Efter några drinkar vräkte killen ur sig. -Vad kan en sån böna ha under kjolen, En tvättmaskin viskade hon sensuellt i hans öra. Killen följde med hem och tvättade hela natten. Nästa helg var han tillbaks på krogen igen och träffade samma böna igen, han jazzade fram och viskade i hennes öra, kan man tänkas beställa tvättid ikväll oxå. Hon tittade på honom och viskade tillbaka, den lilla tvätt du har kan du lika gärna handtvätta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Lennart är lastbilschauför och sitter på en bar och pratar me en brud. Va e du då frågar Lennart Ja e lesbisk säger bruden Jaha säger lennart, va gör en sån då slickar mus och dricker öl säger bruden, vad gör du själv Ja trodde ja va schaffis , men ja e nog fan lesbisk jag me säger Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.