Jump to content
IGNORERAD

då har man träffat en thaia igen


niclas

Recommended Posts

ja då har man träffat en thaia igen. såhär är det va vi träffades på ett uteställe hängde ihop i kanske 1-2 veckor här i sverige och det klickade mellan oss men hon gjorde slut sen för hon sa att hon hade mkt att tänka då hade hon 2 månader kvar på sitt 6 mån visum under de där 2 månaderna har hon inte hört av sig till mig på något viss alls,sen ca: 2-3 månader efter att hennes visum har gått ut så hör hon av sig till mig, hon är nu tillbaka i Thailand. och vi har nu haft stadig kontakt med varandra ett bra tag och har det fortfarande,och hon säger att hon saknar mig o älskar mig har även sagt att ja ska komma till Thailand o hälsa på henne. hon ska komma ner på ett 6 mån igen säger hon har inte fått det beviljat eller ansökt om det än,men hon kommer nog förmodligen att få det beviljat.hon har även frågat om jag kan hjälpa henne o fixa visum.

så frågan är, det här är något ja skulle kunna tänka mig att satsa på men är rädd att hon bara ska utnyttja mig för o få kunna stanna i sverige,att ja kanske bara är en bricka i spelet.

va tror o tycker ni ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 146
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    28

  • niclas

    22

  • koratbengt

    8

  • Rob

    5

Mest aktiva i denna tråd

Som alltid med thai och filipinskor så skall man ha lilla plånboken inlåst!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Honken hade en (skräck)tråd i det ämnet för nåt år sedan. men jag orkar inte leta upp länken. Men kolla på Honkens inlägg så går det nog att hitta.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja då har man träffat en thaia igen. såhär är det va vi träffades på ett uteställe hängde ihop i kanske 1-2 veckor här i sverige och det klickade mellan oss men hon gjorde slut sen för hon sa att hon hade mkt att tänka då hade hon 2 månader kvar på sitt 6 mån visum under de där 2 månaderna har hon inte hört av sig till mig på något viss alls,sen ca: 2-3 månader efter att hennes visum har gått ut så hör hon av sig till mig, hon är nu tillbaka i Thailand. och vi har nu haft stadig kontakt med varandra ett bra tag och har det fortfarande,och hon säger att hon saknar mig o älskar mig har även sagt att ja ska komma till Thailand o hälsa på henne. hon ska komma ner på ett 6 mån igen säger hon har inte fått det beviljat eller ansökt om det än,men hon kommer nog förmodligen att få det beviljat.hon har även frågat om jag kan hjälpa henne o fixa visum.

så frågan är, det här är något ja skulle kunna tänka mig att satsa på men är rädd att hon bara ska utnyttja mig för o få kunna stanna i sverige,att ja kanske bara är en bricka i spelet.

va tror o tycker ni ?

Fint skrivet, läs igenom din egen berättelse, och ta dig en ordentlig funderare...du vet bäst själv.

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Khemmarat

hon ska komma ner på ett 6 mån igen säger hon har inte fått det beviljat eller ansökt om det än,men hon kommer nog förmodligen att få det beviljat.hon har även frågat om jag kan hjälpa henne o fixa visum.

:rotfl::rotfl:

Om du är allvarlig så lägg ner ! glöm tjejen

Förmodligen driver du med oss, hoppas jag.

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

oj då

Om jag varit du så hade jag sett upp och stält t.ex. följande frågor till mig själv:

Vem fixade hennes första visa?

Vad tusan behövde hon fundera på i 2 månader innan hon reste tillbaka till Thailand?

Hur kan hon säga att hon älskar dig när hon träffat dig några dagar och sedan försvunnit utan att höra av sig i fem månader?

Skulle tippa på att hon har flera manliga alternativ som hon bollar mellan för att se vem som är bäst. Nu kanske du framstår som bästa alternativet men bli inte förvånad om det visar sig att hennes kärlek till dig bara är skitsnack eller så kanske hon försvinner igen.

Du vet förstås bäst men visst verkar det vara en skum tjej.

Lycka till

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

oj då

Om jag varit du så hade jag sett upp och stält t.ex. följande frågor till mig själv:

Vem fixade hennes första visa?

Vad tusan behövde hon fundera på i 2 månader innan hon reste tillbaka till Thailand?

Hur kan hon säga att hon älskar dig när hon träffat dig några dagar och sedan försvunnit utan att höra av sig i fem månader?

Skulle tippa på att hon har flera manliga alternativ som hon bollar mellan för att se vem som är bäst. Nu kanske du framstår som bästa alternativet men bli inte förvånad om det visar sig att hennes kärlek till dig bara är skitsnack eller så kanske hon försvinner igen.

Du vet förstås bäst men visst verkar det vara en skum tjej.

Lycka till

Neil

hennes morsa har bott här i x antal år hon lever på sin morsa helt enkelt så det är morsan som sköter visum bitten,ja sen kan man ju fråga sig vad hon hade att tänka på men enligt henne mkt att tänka på i livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl::rotfl:

Om du är allvarlig så lägg ner ! glöm tjejen

Förmodligen driver du med oss, hoppas jag.

ja har sagt åt henne att det är nog bäst att hon o hennes morsa fixar med visum biten tänker inte ge mig in på den biten. varför skulle ja driva om det här

Link to comment
Dela på andra sajter

jasså det skets sig med den andra Sugar daddy

kanske kan tilläga att den andra hade bränt alla sina besparingar o tagit lån för o fixa ett boende som vi bodde i

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

kanske kan tilläga att den andra hade bränt alla sina besparingar o tagit lån för o fixa ett boende som vi bodde i

Snyltade ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

va menar du ?

Om ni snyltade och utnyttjade någon annans välvilja och pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Om det inte är ett troll har jag totalt tappat greppet.

Kan man verkligen vara så blåögd att man inte ser varningssignalerna?

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

thaia? det låter ju verkligen respektfullt... :sFduh:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ni snyltade och utnyttjade någon annans välvilja och pengar.

nej det va hon som ville fixa ett eget boende åt oss,hon bodde hos en polare o ville ha något eget för mig o henne

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Kunde hon inte vara hos dig då? ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det inte är ett troll har jag totalt tappat greppet.

Kan man verkligen vara så blåögd att man inte ser varningssignalerna?

klart att ja ser varningssignalerna, men sen kan det ju visa sig med tiden att det kanske är något att satsa på sånt får man ju se

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Frågan är hur han ska kunna åka till Thailand igen eftersom han tydligen blivit mordhotad???

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Om exet tog lån för att hon skulle ha ett eget boende med en ny kille säger det kanske en del om hur hon respekterar andra människor. Hon kanske ljög ihop en story för att få honom att göra det men det ger inte heller några högre stilpoäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

klart att ja ser varningssignalerna, men sen kan det ju visa sig med tiden att det kanske är något att satsa på sånt får man ju se

Skulle inte ens slösa tid på det om jag vore du.

Finns många andra seriösa som vill ha en farang.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Om exet tog lån för att hon skulle ha ett eget boende med en ny kille säger det kanske en del om hur hon respekterar andra människor. Hon kanske ljög ihop en story för att få honom att göra det men det ger inte heller några högre stilpoäng.

Snylt poäng ger det dock.

Maximal utdelning i den avdelningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

//...Vad tusan behövde hon fundera på i 2 månader innan hon reste tillbaka till Thailand?

Hur kan hon säga att hon älskar dig när hon träffat dig några dagar och sedan försvunnit utan att höra av sig i fem månader?

Något att verkligen fundera över Niclas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...