Jump to content
IGNORERAD

då har man träffat en thaia igen


niclas

Recommended Posts

  • Svar 146
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    28

  • niclas

    22

  • koratbengt

    8

  • Inaktiv Medlem

    5

Mest aktiva i denna tråd

andrejsdenruskige

nej det va hon som ville fixa ett eget boende åt oss,hon bodde hos en polare o ville ha något eget för mig o henne

Bor du fortfarande kvar där?

Link to comment
Dela på andra sajter

På djurparkerna brukar det finnas skyltar med texten " Mata ej djuren " På MPR borde det finnas en skylt med texten " Mata ej trollet "

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffat en thaia?! mm, aa just det... Och jag skjutsade min tjing-tjong-fru till jobbet i morse. Är du inte ett troll så är det bra sorgligt.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffat en thaia?! mm, aa just det... Och jag skjutsade min tjing-tjong-fru till jobbet i morse. Är du inte ett troll så är det bra sorgligt.

hahahahahah fan va upprörda ni blir utav ordet thaia ja menar inget nedvärderande eller liknande med det =) ber om ursäkt ,kanske skulle valt något annat ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

hahahahahah fan va upprörda ni blir utav ordet thaia ja menar inget nedvärderande eller liknande med det =) ber om ursäkt ,kanske skulle valt något annat ord.

Du kunde väl skrivit sneöga kan anses vara fint av vissa :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Något att verkligen fundera över Niclas.

joo ja håller med bara o ta det slow and easy så får framtiden utvisa hur det blir

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag har aldrig förstått det här med att fråga om råd om relationer? Tror du för att "vi" som har sällskap av en thailändska sitter på alla svar angående allt som rör sig om thailändskor och relationer?

Newsflash, alla är olika individer med olika egenskaper, precis som svenska tjejer både på gott och ont. Vet man inte vad som känns rätt i ett förhållande utan behöva rådfråga på ett forum, så vet man nog redan svaret innan man hunnit slå ner första tangenten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt kärleken :ange: länge leve den

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag har aldrig förstått det här med att fråga om råd om relationer? Tror du för att "vi" som har sällskap av en thailändska sitter på alla svar angående allt som rör sig om thailändskor och relationer?

Newsflash, alla är olika individer med olika egenskaper, precis som svenska tjejer både på gott och ont. Vet man inte vad som känns rätt i ett förhållande utan behöva rådfråga på ett forum, så vet man nog redan svaret innan man hunnit slå ner första tangenten.

Både rätt och fel har du.

För att göra en riktig utvärdering så bör vi alla på detta forum ha flickvännen på prov en månad eller så.

Nåja, alla på forumet kanske inte behöver vara inblandade, så låt oss välja ut tolv gubbar så har vi ett år på oss att ge ett så korrekt svar som möjligt till dickless.

Och med handen på hjärtat. Hur många av er har inte frågat på olika forum om era svenska flickvänner som ni har/ har haft?

Ja, jag hade aldrig gett mig in i ett förhållande utan att t.ex fråga folk på flashback om mina flickvänner är något att ha. Tänk om man hade köpt grisen i säcken.

Men nu är det inte alltid det går bra med förhållanden även om man frågar på forum.

Ett exempel på det är en av mina föredetta flickvänner, Åsa, som hon hette.

Jag fick goda tips och råd angående Åsa. Hur jag skulle bete mig, vad jag skulle låta henne göra på helger och om hon skulle låtas festa med väninnor.

Jag trodde i min enfald att det skulle bli det perfekta förhållandet.

Förhållandet höll i 62 dagar. Sedan lämnade hon mig för att hon tyckte att jag var lite osäker på mig själv och mer eller mindre störd.

Men alla kan ju inte ha tur med tips och råd.

Jag önskar dig lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Både rätt och fel har du.

För att göra en riktig utvärdering så bör vi alla på detta forum ha flickvännen på prov en månad eller så.

Nåja, alla på forumet kanske inte behöver vara inblandade, så låt oss välja ut tolv gubbar så har vi ett år på oss att ge ett så korrekt svar som möjligt till dickless.

Och med handen på hjärtat. Hur många av er har inte frågat på olika forum om era svenska flickvänner som ni har/ har haft?

Ja, jag hade aldrig gett mig in i ett förhållande utan att t.ex fråga folk på flashback om mina flickvänner är något att ha. Tänk om man hade köpt grisen i säcken.

Men nu är det inte alltid det går bra med förhållanden även om man frågar på forum.

Ett exempel på det är en av mina föredetta flickvänner, Åsa, som hon hette.

Jag fick goda tips och råd angående Åsa. Hur jag skulle bete mig, vad jag skulle låta henne göra på helger och om hon skulle låtas festa med väninnor.

Jag trodde i min enfald att det skulle bli det perfekta förhållandet.

Förhållandet höll i 62 dagar. Sedan lämnade hon mig för att hon tyckte att jag var lite osäker på mig själv och mer eller mindre störd.

Men alla kan ju inte ha tur med tips och råd.

Jag önskar dig lycka till!

62 dagar med en Åsa. själv har jag inte mycket till övers för de där Åsorna!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

62 dagar med en Åsa. själv har jag inte mycket till övers för de där Åsorna!

Synd att inte du gav mig det tipset. Det hade jag varit tacksam över.

Fast Åsa hade nog varit ännu gladare över att slippa dessa 62 dagar.

Har du något tips hur många fingrar man ska köra in.

På vissa forum har jag fått besked att det är hela handen som gäller. Stämmer det?

Är det normalt att det kliar på snoppen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig förstått det här med att fråga om råd om relationer? Tror du för att "vi" som har sällskap av en thailändska sitter på alla svar angående allt som rör sig om thailändskor och relationer?

Newsflash, alla är olika individer med olika egenskaper, precis som svenska tjejer både på gott och ont. Vet man inte vad som känns rätt i ett förhållande utan behöva rådfråga på ett forum, så vet man nog redan svaret innan man hunnit slå ner första tangenten.

jag skrev inte tråden för att jag vill få tips o råd hur jag ska gå tillväga med det ,det vet jag bäst själv,skrev det för att utbytta tankar ideer och spekulation kring det ,det som forum är till för,likaså som det finns forum där thailändskor spekulerar om sina utländska partners.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag skrev inte tråden för att jag vill få tips o råd hur jag ska gå tillväga med det ,det vet jag bäst själv,skrev det för att utbytta tankar ideer och spekulation kring det ,det som forum är till för,likaså som det finns forum där thailändskor spekulerar om sina utländska partners.

Då vi är fleratusen medlemmar här på MPR så kanske du kan försöka att sålla lite tips annars finns risken att du sköter :air_kiss: om henne för väl och glömmer dig själv i erat förhållande men jag säger bara lycka till med erat kärleks liv :iloveyou:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Synd att inte du gav mig det tipset. Det hade jag varit tacksam över.

Fast Åsa hade nog varit ännu gladare över att slippa dessa 62 dagar.

Har du något tips hur många fingrar man ska köra in.

På vissa forum har jag fått besked att det är hela handen som gäller. Stämmer det?

Är det normalt att det kliar på snoppen?

Helt normalt och let it all hang in... eller var det out?

http://youtu.be/hP3OJUk001k

Link to comment
Dela på andra sajter

koratbengt

!

klart att ja ser varningssignalerna, men sen kan det ju visa sig med tiden att det kanske är något att satsa på sånt får man ju se

Glöm det!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Klart du ska köra, skit i vad alla bittra gamla gubbar och fattigpensionärer gaggar i, de är ändå helt utan visioner och är fullt upptagna med att vara bittra föredettingar som nu endast kan skrävla med sina bezzerwizzer kommentarer.

Men jag kan förstå dem, det måste vara jobbigt att ha framtiden bakom sig!

ALL IN!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du ska köra, skit i vad alla bittra gamla gubbar och fattigpensionärer gaggar i, de är ändå helt utan visioner och är fullt upptagna med att vara bittra föredettingar som nu endast kan skrävla med sina bezzerwizzer kommentarer.

Men jag kan förstå dem, det måste vara jobbigt att ha framtiden bakom sig!

ALL IN!

Hmm..vilka är det som uppträder som bezzervisser i denna tråd ? Du är ju en men vilka är dom andra ?

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Hmm..vilka är det som uppträder som bezzervisser i denna tråd ? Du är ju en men vilka är dom andra ?

Fritz..

Hmpf.. nu har jag ju knappt uppträtt i denna tråd, ännu mindre gett några direkt tipps...inte mer än att köra på, all in!..vilket knappast kan beskrivas som något större konkret tipps. /-:

Man har bara ett liv, vissa har det framför sig och andra bakom sig...så är det bara!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du ska köra, skit i vad alla bittra gamla gubbar och fattigpensionärer gaggar i, de är ändå helt utan visioner och är fullt upptagna med att vara bittra föredettingar som nu endast kan skrävla med sina bezzerwizzer kommentarer.

Men jag kan förstå dem, det måste vara jobbigt att ha framtiden bakom sig!

ALL IN!

Helt fel. Det skitgott att ha framtiden bakom sig. Så man leva i nuet och ge järnet utan att behöva bekymra sig om framtiden eller att göra bort sig. För det har man redan gjort. Många gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte har nå problem med att ensam stå för pengarna i förhållandet så är det ju bara att köra. Det blir sällan problem i en relation med en Thaia så länge man håller käft och slantar upp.

Ändrades av Rob
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hmpf.. nu har jag ju knappt uppträtt i denna tråd, ännu mindre gett några direkt tipps...inte mer än att köra på, all in!..vilket knappast kan beskrivas som något större konkret tipps. /-:

Man har bara ett liv, vissa har det framför sig och andra bakom sig...så är det bara!

Varför hugga på gamlingarna här?

Många av dom sitter i fällan idag för att dom gått all in. De flesta av dom ångrar nog bittert att dom gjorde dessa val, nu när dom inte kan bli av med problemen för att det är försent.

Jag håller med pensionärerna i denna tråd.

Så mitt råd är FOLD!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...