Jump to content
IGNORERAD

Hej jag heter Viper


janne_h

Recommended Posts

Nja nu är det Viper som bestämmer takten. Fort i början. Och lägre takt på hemvägen. :)

Säger du ja...

Ta på dej ett halsband så får vi se...hehe

 

Jag tränade mina Plottar lösa bakom bilen förut, för det va inte görbart att cykla med dom. Tiken sprang över 6 mil i hastigheter mellan 10- 35 km/h på grusvägarna runt Älvdalen, när hon kom hem så sov hon i 2-3 timmar å sen va hon lika pigg/ dryg igen...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 210
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    109

  • audirs2

    21

  • BBJ

    8

  • Robbanthai

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Säger du ja...

Ta på dej ett halsband så får vi se...hehe

Jag tränade mina Plottar lösa bakom bilen förut, för det va inte görbart att cykla med dom. Tiken sprang över 6 mil i hastigheter mellan 10- 35 km/h på grusvägarna runt Älvdalen, när hon kom hem så sov hon i 2-3 timmar å sen va hon lika pigg/ dryg igen...

Möjligt att det funkar där du bor?

I Stockholm speciellt då Viper inte helt är att lita på vid hundmöten i Sverige. Då svenskar ser annorlunda på om en stor hund närmar sig deras lilla älskling. Så kan han inte vara lös.

Har haft ett par incidenter där han stått och vrålskällt mot en annan hund när han kommit lös från tomten. Varav ägaren till andra hunden måttat sparkar mot Viper.

Inget kul om någon blir skadad.

Lika illa om någon sparkar honom och han skadas som en annan hund skadas.

I Bangkok dock brukade jag på kvällarna motionera honom lös inom området varav jag åkte moped utan problem. Vilket är det mest optimala.

Var det inte nån av direktörerna för cirkus scott som vart anmälda för djurplågeri, efter att han rastat hunden efter bilen?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger du ja...

Ta på dej ett halsband så får vi se...hehe

Jag tränade mina Plottar lösa bakom bilen förut, för det va inte görbart att cykla med dom. Tiken sprang över 6 mil i hastigheter mellan 10- 35 km/h på grusvägarna runt Älvdalen, när hon kom hem så sov hon i 2-3 timmar å sen va hon lika pigg/ dryg igen...

Glömde att säga det. Att för det mesta hänger kopplet slakt. Vilket är målet.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm... Vilken av dem?

Frugan såg din frus inlägg på ansiktsboken, så nu vill hon att jag skall starta VVS firma, för restaurangen blir vi inte rika på, inte än iaf...

MVH Tommy

Nja han åker i min lexus endast. Dels då min har hund galler vilken frun,s inte har. Vilket är lagkrav idag om man inte använder säkerhets sele som är fäst i säkerhetsbältet.

Man kan således bli bötfälld idag för en lös hund i bilen.

Jag har således beställt både hund galler och instegslist på min nya 450h som levereras i augusti.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hej allihopa!

Idag har jag och ninja lekt.

Men Toby kom på besök.

I morgon ska vi kanske till Stockholm träffen?

post-3145-1402079404,69_thumb.jpg

post-3145-1402079580,91_thumb.jpg

Mvh Viper

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja han åker i min lexus endast. Dels då min har hund galler vilken frun,s inte har. Vilket är lagkrav idag om man inte använder säkerhets sele som är fäst i säkerhetsbältet.

Man kan således bli bötfälld idag för en lös hund i bilen.

Jag har således beställt både hund galler och instegslist på min nya 450h som levereras i augusti.

Att direkttörn inte tog en Rolls Royce när han nu en gång beställer en automobil?  :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hörrö  Vipern, så här kan inte du sova i alla fall! 

post-4347-0-66651300-1403468205_thumb.jp

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej allihopa. Noy tränar och går på Gå bandet. Då ville jag också pröva.

Kanon roligt.

post-3145-1403643162,37_thumb.jpg

post-3145-1403643178,72_thumb.jpg

Mvh Viper.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Det är julafton idag. Även jag fick en Julklapp då Apple tappade tårtan på golvet. Mycket gott att slicka i sig.

3402cba42d118bda7b1398a8ef016de5.jpg

Mvh Viper

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

GOD JUL allihopa önskar viper och ninja.

b825ef809a15991e65d6d32c661d8415.jpg

e9b69b28358897b8c38ce00387960217.jpg

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...