Jump to content
IGNORERAD

Kränkande behandling av Thailändska kvinnor!


Stray Dog

Recommended Posts

Tallviking

Förhoppningsvis så går detta till domstol så kommer hela sanningen fram och det blir bekräftat att vissa vakter är maktmissbrukande svin.

Självklart skall brott bestraffas men är alla som misshandlar isåfall "maktmissbrukande svin" eller gäller det bara de som arbetar som vakter ?

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 250
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    24

  • Baa

    11

  • andrejsdenruskige

    9

  • Khemmarat

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Var ute för nåra år sen på en pub tillsammans med en massa thaidamer + en thaikille..väl inne så börja det bra men senare så skulle nåra av damerna ha mera dricka,så dom stega iväg till baren tillsammans med thaikillen..där satt det en fyllskalle som börja tracka damerna o gorma om att "ta ut dom här j-la hororna härifrån"..thaikillen gick fram o fråga honom om detta och fråga..menar du vad du säger?...Ja sa den här fyllskallen..det var nog det sista han mindes av den kvällen.det small direkt.vakterna kom förstås.men det var massor av folk som hade hört vad fyllskallen sagt, så vakterna släpa ut den jävla fyllskallen...thaikillen fick till o med beröm av vakterna efteråt.."denna fyllskallen har vi problem med nästan varje helg"..så alla vakter e inte skit..

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart skall brott bestraffas men är alla som misshandlar isåfall "maktmissbrukande svin" eller gäller det bara de som arbetar som vakter ?

Alla som misshandlar är svin, och i och med att dom är fysisk starkare än den dom misshandlar

så är dom "maktmissbrukande svin"

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla som misshandlar är svin, och i och med att dom är fysisk starkare än den dom misshandlar

så är dom "maktmissbrukande svin"

Alla som missbrukar sin position, fysik, intellekt för att trycka ner en annan människa är svin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla som missbrukar sin position, fysik, intellekt för att trycka ner en annan människa är svin.

Självklart, jag tog med enbart en grupp därför att det var den typen

av äckel som behandlades i tråden :thumbsup:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla som missbrukar sin position, fysik, intellekt för att trycka ner en annan människa är svin.

Tror att dom flesta som missbrukar sin ställning ville komma högre typ: Dörrvakt,P-Lisa,Nattvakt,Ordningsvakt OSV????

Nu skall man ju inte Dra ALLA Över En Kamm? Men Va det inte Polishögskolan som hägrade från början???

Sen att man fick IQ-Varning på Provet får man väl degradera SIG????

Många av dessa individer har Jag träffat under mina år på Jorden!

Och av egen erfarenhet kan jag säga till 50% av denna kår NI HAR FEL ARBETE !!!!!!!!!

Denna yrkesgrupp har ett första ansikte att visa upp för sitt företag & det är fatalt vad det raseras!!!!!!

Tror att man måste göra en riktig granskning & utradering av denna yrkeskår ?????

Nu får jag väl en djävla massa skit men detta är Mina erfarenheter av ordningsmakten som är Civil!

Tack för Mig Mvh Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att dom flesta som missbrukar sin ställning ville komma högre typ: Dörrvakt,P-Lisa,Nattvakt,Ordningsvakt OSV? ???

Nu skall man ju inte Dra ALLA Över En Kamm? Men Va det inte Polishögskolan som hägrade från början???

Sen att man fick IQ-Varning på Provet får man väl degradera SIG? ???

Många av dessa individer har Jag träffat under mina år på Jorden!

Och av egen erfarenhet kan jag säga till 50% av denna kår NI HAR FEL ARBETE !!!!!!!!!

Denna yrkesgrupp har ett första ansikte att visa upp för sitt företag & det är fatalt vad det raseras!!!!!!

Tror att man måste göra en riktig granskning & utradering av denna yrkeskår ?????

Nu får jag väl en djävla massa skit men detta är Mina erfarenheter av ordningsmakten som är Civil!

Tack för Mig Mvh Svampen

Mitt inlägg var rent allmänt, inte riktat mot någon förutom dom som är "starkare" och trycker dom som är "svagare".

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt inlägg var rent allmänt, inte riktat mot någon förutom dom som är "starkare" och trycker dom som är "svagare".

Sorry menade inte att Dra in Dig i Mina åsikter!!!

Solly Svamp

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Självklart skall brott bestraffas men är alla som misshandlar isåfall "maktmissbrukande svin" eller gäller det bara de som arbetar som vakter ?

Största massmissbruket står media för. Dom kan vinkla allt precis hur dom vill och få t.ex dig asförbannad på vakter eller asförbannad på fyllon.

Och när dom sett att dom har fått önskade reaktioner så öser dom på med fler liknande scoop.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Största massmissbruket står media för. Dom kan vinkla allt precis hur dom vill och få t.ex dig asförbannad på vakter eller asförbannad på fyllon.

Och när dom sett att dom har fått önskade reaktioner så öser dom på med fler liknande scoop.

Dagens sanning. Titta bara på hur AB ständigt vinklar allt som handlar om Thailand

Senaste exemplet igår med "mördarbakterierna"

Mina egna erfarenheter av vakter i dörrar är enbart positivt och jag har ju bl.a jobbat som DJ några år och sett en hel del i krogvärden.

Skillnaden mellan mina erfarenheter och andras negativa erfarenheter kanske är en promillefråga. :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det något som du inte jobbat som, Tallviking?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens sanning. Titta bara på hur AB ständigt vinklar allt som handlar om Thailand

Senaste exemplet igår med "mördarbakterierna"

Mina egna erfarenheter av vakter i dörrar är enbart positivt och jag har ju bl.a jobbat som DJ några år och sett en hel del i krogvärden.

Skillnaden mellan mina erfarenheter och andras negativa erfarenheter kanske är en promillefråga. :whistle:

Jag har också jobbat några år i krog/hotellbranschen (ungefär 20) och har sett idi*ter och några få bra.

Dom som var bra , fantastiska / merparten hormonstinna idi*ter.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Jag skulle vara synnerligen försiktig med att försvara några dörrvakter inom krogvärlden, därför att det är ett ganska vanlig ingångsverksamhet till en krog för de olika kriminella gängen åtminstone inom storstäderna, polisen har vid flera tillfällen tagit upp frågan men de har svårt att få bort dom då ingen talar, på en mindre ort som Västerås lär det vara än mera lukrativt för de kriminella gängen att kontrollera vilka gäster en krog har, det finns ju inget jätte utbud med ställen att besöka.

Därav tycker jag att själva dörrvakterna inom krogvärlden är ett stort problem, skulle kanske vara så att alla fick hyras in via polisen så att krögarna, gästerna och polisen kunde vara säkra på att det ej fanns några kriminella kopplingar till de som var dörrvakter samt de kunde ambulera mellan olika krogar, bevakningen vid fotbollsmatcher sköts ju av polisen direkt så polisen kunde gärna ha ej polisiär personal som var ordningsvakter som de hyrde ut till de restauranger som behöver dörrvakter samt då även förbjuda annan personal en de av dem godkända som dörrvakter.

Jag vet att det kan uppfattas som ett otympligt system med viss förmyndarmentalitet men om man ser på problemen såväl för krögarna, som för allmänheten med dagens dörrvakter så kanske det är en nödvändighet.

Mvh

Magnus-Chumphae

Ändrades av Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Självklart skall brott bestraffas men är alla som misshandlar isåfall "maktmissbrukande svin" eller gäller det bara de som arbetar som vakter ?

Har du svårt att läsa eller tolkar du som du själv behagar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Har du svårt att läsa eller tolkar du som du själv behagar?

Hur tolkar du det ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Hur tolkar du det ?

Måste du alltid svara på en fråga med att ställa en fråga?

Du vill framstå som en intelligent man så var intelligent och läs mitt inlägg för jag menar EXAKT vad jag skrev.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Måste du alltid svara på en fråga med att ställa en fråga?

Du vill framstå som en intelligent man så var intelligent och läs mitt inlägg för jag menar EXAKT vad jag skrev.

Men det du skrev baserade du ju på en tolkning av det jag skrev

Därav min fråga..

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Förhoppningsvis så går detta till domstol så kommer hela sanningen fram och det blir bekräftat att vissa vakter är maktmissbrukande svin.

Detta är INTE en replik eller en tolkning av det du skrev.Mitt inlägg var en replik,ett konstaterande på nyheten som Lobuz postade.

Att ett citat från dig kom med var olycksfall i arbetet och inget annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Detta är INTE en replik eller en tolkning av det du skrev.Mitt inlägg var en replik,ett konstaterande på nyheten som Lobuz postade.

Att ett citat från dig kom med var olycksfall i arbetet och inget annat.

Inspirerande diskussioner som denna är alltid välkomna :-)

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Inspirerande diskussioner som denna är alltid välkomna :-)

Bra inlägg :)

som alltid

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaidamen portad, va e problemet?

Blir ju dubbelt så kul och hälften så dyrt.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det kan ju helt enkelt vara såpass enkelt att dörrvakten är/var Sverigedemokrat.

Eller södra Thailand, eller Socialdemokrat...eller

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan ju helt enkelt vara såpass enkelt att dörrvakten är/var Sverigedemokrat.

Så var det säkert...

Link to comment
Dela på andra sajter

"VLT har sökt VD´n till Harrys för en kommentar men hon är på semester utomlands"

Betyder ju iofs inte att hon ej besöker Bangla road på sin semester...

Men vad som inte framgår är varför thaitjejerna nobbas i dörren, för att de inte dricker? För att de dansar? Eller för att en liten klick ägnar sig åt "frilansande" verksamhet på Harrys...

Då e det väl Gambia som hon åkt för att gotta sig lite nej bojkotta Harrys djävla pack måste jag få säga

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...