Jump to content
IGNORERAD

Kränkande behandling av Thailändska kvinnor!


Stray Dog

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Är alla donken anställda värdelösa på att räkna?

Är alla ungdomar också dumma i huvet'?

Så får man inte säga! Fyfy

[size=2][size=2]En generaliseringsövning [/size][/size]

[size=2][size=2]Om Donkenanställdas dumhet.[/size][/size]

[size=2][size=2]Vissa människor är dumma.[/size][/size]

[size=2][size=2]Vissa Donkenanställd är dumma.[/size][/size]

[size=2][size=2]Vissa icke donkenanställda är inte dumma.[/size][/size]

[size=2][size=2]Vissa Donkenanställd är mycket dumma.[/size][/size]

[size=2][size=2]Vissa icke donkenanställda är lite dumma.[/size][/size]

[size=2][size=2]Donkenanställd är i allmänhet dumma.[/size][/size]

[size=2][size=2]Icke donkenanställda är sällan dumma.[/size][/size]

[size=2][size=2]Det finns dumma här i världen,[/size][/size]

[size=2][size=2]mest Donkenanställda.[/size][/size]

[size=2][size=2]Donkenanställd är dumma.[/size][/size]

[size=2][size=2]Vad du verkar dum, är du donkenanställd?[/size][/size]

[size=2][size=2]Det var en smart donkenanställd,[/size][/size]

[size=2][size=2]han jobbar nog inte.[/size][/size]

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 250
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    24

  • Baa

    11

  • andrejsdenruskige

    9

  • Khemmarat

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest piipe

Har man blivit portad på krogen så finns det säkert bra skäl till detta, i dagens sverige riskerar man alltför mycket annars med våra diskrimineringslagar bla. och som folk brukar hota med.

Apropå diskriminera, hur går det till i Thailand egentligen, snacka om diskriminering av bla. västerlänningar, thailändarna älskar ju sig själva och sitt eget folk överallt annat, får nog säga att värre nationalister och rasister har jag sällan stött på.

//piipe

Ändrades av piipe
Link to comment
Dela på andra sajter

Inlagd · Hidden by Nicholas, Maj 4, 2012 - BS
Hidden by Nicholas, Maj 4, 2012 - BS

Ägaren på semester utomlands? Thailand då och förmodligen i så fall Phuket och Bagla för att riktigt gotta sig i "de otrvliga Thaitjejerna"!

Eller är det bara en surkuk till vakt som fått nobben och hämnas när han äntligen fått lite makt för intelligenta är dom fan inte i dörren!

vakter är bara misslyckade poliser

Link to comment

Kör det här på M'c Donalds:

Handla för 37 kronor. Betala med en hundralapp. Precis när dom slagit in köpebelopp och givet belopp, hala snabbt fran 17 kronor till i växelpengar.

Man riktigt ser hur det går runt i huvudet på dom stackars ungdomarna när dom måste köra huvudräkning.

mvh

Min ädlsta dotter jobbade extra på donken när hon studerade, eftersom hennes värdelösa FAR (utan Studieskulder) inte kunde hjälpa henne med hyran i storstan.

Jag garanterar att hon hade fixat det du skulle ha tillbaks på växeln, jag hoppas du hjälper dom nästa gång att räkna rätt..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Min ädlsta dotter jobbade extra på donken när hon studerade, eftersom hennes värdelösa FAR (utan Studieskulder) inte kunde hjälpa henne med hyran i storstan.

Jag garanterar att hon hade fixat det du skulle ha tillbaks på växeln, jag hoppas du hjälper dom nästa gång att räkna rätt..

FF

Hej.

Det är bra att lära sig tjäna sina egna pengar och tur att det finns Mc-Jobb. Har själv aldrig fått några allmosor hemifån och vet det stärker självkänslan att kunna tjäna sina pengar.

Tyckte det var lite kul att generalisera lite i denna tråd men andrejsdenruskige avslöjade mig. :)

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju iofs aldrig rätt att göra. Men lite sanning ligger det nog i generaliseringar ändå.

Precis som det gör i generaliseringen att gamla gubbar som pensionerar sig i Isaan gör det för att de är panka alkisar som vill ha billig f*tta och en husa på gamla dagar.

Eller hur Baa? :)

Om detb där är humor är jag glad att jag inte lider av samma humor som och din hejarklack.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest piipe

Tycker också att ni som hänger ut vakter som idi*ter och inkompetenta skulle nog prova att jobba som "dörrslusk" nån gång. Folk som har fått lite innanför västen kan kräka ur sig vadshomhelst och uppföra sig jävligt illa vid minsta motgång i entre´n. Att hantera detta korrekt alltid är inte så lätt kan jag säga.

//piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker också att ni som hänger ut vakter som idi*ter och inkompetenta skulle nog prova att jobba som "dörrslusk" nån gång. Folk som har fått lite innanför västen kan kräka ur sig vadshomhelst och uppföra sig jävligt illa vid minsta motgång i entre´n. Att hantera detta korrekt alltid är inte så lätt kan jag säga.

//piipe

Likt alla andra folk så generaliseras det om dörrvakter med.

Som svensk och välklädd med ett trevligt sätt och inte för berusad så har man väl sällan problem med vakter.

Nu är jag inte så ofta på krogen men det känns ändå som det finns lite mer fingertoppskänsla hos vakterna.

Kan ju bero på att man blivit äldre och inte går på samma ställen :)

När man var yngre var det bara " Hormonstinna Belgian Blue" i dörrarna.

Eller de lokala slagskämparna som fått en kavaj o ställt sej i dörren.

Hatar förövrigt krogar med kö och vakter som man skall "besiktigas" av innan man får gå in, försöker undvika sådana ställen.

Nä fyfan för o vara dörrvakt,p-lisa eller bartender. Inget jobb jag är avundsjuk på.

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest piipe

Likt alla andra folk så generaliseras det om dörrvakter med.

Som svensk och välklädd med ett trevligt sätt och inte för berusad så har man väl sällan problem med vakter.

Nu är jag inte så ofta på krogen men det känns ändå som det finns lite mer fingertoppskänsla hos vakterna.

Kan ju bero på att man blivit äldre och inte går på samma ställen :)

När man var yngre var det bara " Hormonstinna Belgian Blue" i dörrarna.

Eller de lokala slagskämparna som fått en kavaj o ställt sej i dörren.

Hatar förövrigt krogar med kö och vakter som man skall "besiktigas" av innan man får gå in, försöker undvika sådana ställen.

Nä fyfan för o vara dörrvakt,p-lisa eller bartender. Inget jobb jag är avundsjuk på.

Mvh Hn

Hatar också krogar m kö och väljer då snabbt ett annat ställe.

På helger och då speciellt "lönehelger" är det tyvärr alltför många överföfriskade ute på gator å torg, klart som fan det behövs dörrvakter på många ställen då så inte fyllona kommer in å ställer till problem. Dessutom blir ju många krogar och discon fullsatta ibland och då måste ju någon kanske stå i dörren och säga nej.

//piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Det finns vakter och det finns vakter. Ordnesvakt utbildas av storebror ( polisen).

Av egen erfarenhet så finns det några som tror att dom är gud. Ställer till mer problem

än göra nytta. Har jobbat ihop med en. Men sköter man publiken bra så har man

inga problem. Snacka och förklara för personen gör underverk för det mesta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu behöver du inte drömma längre :)

Czech it out! :ok:

post-5068-0-15353700-1336136262.jpg

Tror du man kan skriva ut, rama in och hänga upp den där i vardagsrummet utan att bli anklagad för att vara egenkär? :)

Man har ju lixom inte så många bilder på sig själv där man "kommer fram" så där förträffligt bra som på den bilden.

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Någon borde stämma dom, kan bli rätt kännbara böter om de fälls

Märkligt att det är Harrys i både Västerås och Växsjö

Bojkotta dessa ställen

Hej, varför är där ingen av dessa thatjejer som har anmält det till DO?? eller gått ditt där igen med en dold kamera så hade dom haft det på film o ljud ! ett klart fall till DO
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest piipe

Tycker ni e för goa ni som tar era kära små thaidamer i försvar hela tiden, följ me på discot nån gång istället och se hur det går till så skall ni snart få se åtskilliga ulvar i fårakläder ( om ni inte fortsätter ha skygglapparna på förståss).

Skicka DO till Thailand istället.

//piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju för jävligt att inte vakterna ska kunna porta folk som inte kan uppföra sig. Klart man blir trött som krogägare när pöbeln försöker komma in :(

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker också att ni som hänger ut vakter som idi*ter och inkompetenta skulle nog prova att jobba som "dörrslusk" nån gång. Folk som har fått lite innanför västen kan kräka ur sig vadshomhelst och uppföra sig jävligt illa vid minsta motgång i entre´n. Att hantera detta korrekt alltid är inte så lätt kan jag säga.

//piipe

Ja att jobba som dörrvakt är inte alltid så enkelt jag är sedan 20år tillbaka krogvakt och har det som heltidsyrke i Stockholm än i dag. Har skött dörren på Tigern i många år och vet av erfarenhet att fulla Thai tjejer har ett otroligt temprament dock inte alla men många gånger då det har varit bråk på Tigern är det oftast en Thai tjej inblandad tyvärr.

Nej nu är det dax för mig att åka och jobba dock inte på Tigern lämnade denna dörr för ett år sedan i kväll blir det T.G.I Fridays Stureplan där är alla välkommna !!!

Trevlig Helg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart att det är för jävligt att porta en hel grupp av människor. Grymt orättvist men samtidigt är jag inte förvånad. Förmodligen har det varit en rejäl drös av thaitjejer som ludrat runt ordentligt på dessa ställen i Växjö och Västerås. Har själv sett mindre till större grupper av thaitjejer i Gbg som uppfört sig ruskigt luderaktigt på krogen. Helt uppenbart vad det handlar om. I mindre städer som Västerås så blir detta betteende ännu tydligare då det inte finns lika många ställen att ragga på. När dessutom thaimassager (runksalonger plus ännu mer ibland) växer som svampar i jorden blir det dåliga ryktet etter värre.

Kan inte annat än hålla med S-N i hans inlägg om att alla ordentliga thaitjejer måste ta sitt ansvar. Acceptansen för luderiet är allt för stor.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant tråd detta...

Från att ha varit synd om tjejerna som (förmodligen) helt orättvist blev vägrade inträde så har den svängt till hur synd det är om alla dörrvakter och att alla thaitjejer bråkar och horar...

En jävla tur att jag slutat gå på krogen för flera år sedan. Hade en dörrvakt vägrat min fru inträde med motiveringen att hon är thai så hade jag dragit honom på käften oavsett vilka konsekvenser det medfört...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

men många gånger då det har varit bråk på Tigern är det oftast en Thai tjej inblandad tyvärr.

Thaitjejer på Tigern? Är du tokig!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Kör det här på M'c Donalds:

Handla för 37 kronor. Betala med en hundralapp. Precis när dom slagit in köpebelopp och givet belopp, hala snabbt fran 17 kronor till i växelpengar.

Man riktigt ser hur det går runt i huvudet på dom stackars ungdomarna när dom måste köra huvudräkning.

mvh

Jag har gjort liknande försök i Thailand, de tolkade det som att hela växelsumman var dricks. :rotfl:

Ändrades av Palmer
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Tycker också att ni som hänger ut vakter som idi*ter och inkompetenta skulle nog prova att jobba som "dörrslusk" nån gång. Folk som har fått lite innanför västen kan kräka ur sig vadshomhelst och uppföra sig jävligt illa vid minsta motgång i entre´n. Att hantera detta korrekt alltid är inte så lätt kan jag säga.

//piipe

Hänger ut? Det är starka ord du använder för vad jag ser är det inga namn på några vakter som publicerats.

Däremot har några namn på thaitjejerna blivit publicerade.

Jag skrev vissa vakter för visst är majoriteten bra personer men som i alla yrken finns det rötägg.

Eller menar du att vaktkåren skulle vara förskonad från det.

Det spelar ingen roll vad folk säger åt dom utan dom har åtagit sig ett jobb som dom vet vad det innebär.

Jag har sett med egna ögon där vakter har tappat fattning och gått för långt och det är inte försvarbart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Klart att det är för jävligt att porta en hel grupp av människor. Grymt orättvist men samtidigt är jag inte förvånad. Förmodligen har det varit en rejäl drös av thaitjejer som ludrat runt ordentligt på dessa ställen i Växjö och Västerås. Har själv sett mindre till större grupper av thaitjejer i Gbg som uppfört sig ruskigt luderaktigt på krogen. Helt uppenbart vad det handlar om. I mindre städer som Västerås så blir detta betteende ännu tydligare då det inte finns lika många ställen att ragga på. När dessutom thaimassager (runksalonger plus ännu mer ibland) växer som svampar i jorden blir det dåliga ryktet etter värre.

Kan inte annat än hålla med S-N i hans inlägg om att alla ordentliga thaitjejer måste ta sitt ansvar. Acceptansen för luderiet är allt för stor.

Neil

Så vad är skillnaden mellan att den svenska kvinnan beter sig luderaktigt åt och den thailändska kvinnan?

Varför portas inte den svenska kvinnan för att hon bjuder ut sin kropp till män på krogen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest piipe

Så vad är skillnaden mellan att den svenska kvinnan beter sig luderaktigt åt och den thailändska kvinnan?

Varför portas inte den svenska kvinnan för att hon bjuder ut sin kropp till män på krogen?

Handlar nog mycket om dåligt ölsinne + ett jävla temperament som inte går att styra också som anledning till "portning" när det gäller många thaidamer.

//piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

Så vad är skillnaden mellan att den svenska kvinnan beter sig luderaktigt åt och den thailändska kvinnan?

Varför portas inte den svenska kvinnan för att hon bjuder ut sin kropp till män på krogen?

du kan gå till Marres o kolla!

Mvh

Ama

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest piipe

Hänger ut? Det är starka ord du använder för vad jag ser är det inga namn på några vakter som publicerats.

Däremot har några namn på thaitjejerna blivit publicerade.

Jag skrev vissa vakter för visst är majoriteten bra personer men som i alla yrken finns det rötägg.

Eller menar du att vaktkåren skulle vara förskonad från det.

Det spelar ingen roll vad folk säger åt dom utan dom har åtagit sig ett jobb som dom vet vad det innebär.

Jag har sett med egna ögon där vakter har tappat fattning och gått för långt och det är inte försvarbart.

Lappen ! Har du då också sett vad som skett innan dessa vakter tappat fattningen ?

Och det där med att hänga ut namn på skyldiga är väl Thailand själv i ett nötskal.

//Piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...