Jump to content
StefanJ

Svenska kronan VS Thai baht

Recommended Posts

soi covboy

UNDRAR OM BATHEN STIGER I MORGON

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
andrejsdenruskige
5 minuter sedan, skrev soi covboy:

Det får vi hoppas

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
SWED THAI
6 minuter sedan, skrev soi covboy:

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

Det får vi hoppas

Och om? Vems fel är de?

Mvh. SWED THAI

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
John Khonken

Självklart SDs fel. 

• Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Benriach
23 minuter sedan, skrev Fritz:

Om du visar upp nåt fall där nån annan SVT-anställd offentligt visat sitt stöd för ett vänsterparti och fått behålla sin plats att syssla med politisk bevakning så är jag beredd att tro på din konspirationsteori, annars inte. Men förresten, chefen som plockades bort heter ju Eva Landahl, alltså samma kvinna som tidigare gjorde det omdebatterade kritiska uttalandet mot Åkesson. En del påstår att det var den verkliga orsaken till att hon togs bort, vad vet jag? Konspirationsteorier är inte min starka sida.

Människosmugglaren Fredrik Önnevall...

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
21 minuter sedan, skrev Fritz:

Om du visar upp nåt fall där nån annan SVT-anställd offentligt visat sitt stöd för ett vänsterparti och fått behålla sin plats att syssla med politisk bevakning så är jag beredd att tro på din konspirationsteori, annars inte. Men förresten, chefen som plockades bort heter ju Eva Landahl, alltså samma kvinna som tidigare gjorde det omdebatterade kritiska uttalandet mot Åkesson. En del påstår att det var den verkliga orsaken till att hon togs bort, vad vet jag? Konspirationsteorier är inte min starka sida.

Det är faktiskt större än så, är ju helt uppenbart att SVT verkar för vänstern...

https://www.jp.se/article/vanstervindarna-viner-inom-public-service/

Eller hur UG skulle göra ett program om extremvänstern och dess våld, hur han motarbetades, finns hur mycket som helst om det på google.

Eller enl nedan..

189951193_Skarmavbild2018-09-09kl_08_23_25.png.e5092842e2d5ae0283e7be686936097d.png

• Ge karma 5
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Fritz
Inlagd (ändrad)
9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Det är faktiskt större än så, är ju helt uppenbart att SVT verkar för vänstern...

https://www.jp.se/article/vanstervindarna-viner-inom-public-service/

Eller hur UG skulle göra ett program om extremvänstern och dess våld, hur han motarbetades, finns hur mycket som helst om det på google.

Eller enl nedan..

189951193_Skarmavbild2018-09-09kl_08_23_25.png.e5092842e2d5ae0283e7be686936097d.png

Ja det var ju källor som heter duga. :) Vad hände med din stenhårda kritik mot att Eva Landahl tvingades avgå från sin post? Själv är jag övertygad om att SD vunnit många röster pga den cirkus som blev efter hennes uttalande angående Åkesson.

Ändrades av Fritz
  • Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
38 minuter sedan, skrev Fritz:

2 minuter sedan, skrev Fritz:

Ja det var ju källor som heter duga. :) Vad hände med din stenhårda kritik mot att Eva Landahl tvingades avgå från sin post? Själv är jag övertygad om att SD vunnit många röster pga den cirkus som blev efter hennes uttalande angående Åkesson.

Vad hände med min kritik, det var mest ett konstaterande....

Garanterat har SD vunnit många röster i huvudtaget pga etablissemangets iver att hata samt, tex SVT:s tydliga vänstervridning.

• Ge karma 5
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Fritz
2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Garanterat har SD vunnit många röster i huvudtaget pga etablissemangets iver att hata samt, tex SVT:s tydliga vänstervridning.

Det är väl synd då att inte granskningsnämnden håller med dig och att inte oppositionen driver detta flagranta brott mot statens avtal med SVT i riksdagen. Nu ger jag upp..

• Minus 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
andrejsdenruskige
Och om? Vems fel är de?

Mvh. SWED THAI

Fel?
Förtjänst, skulle jag nog kalla det.
  • Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
SWED THAI
5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Villka sprider hatet?

Mvh. SWED THAI

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Fredman
24 minuter sedan, skrev John Khonken:

Självklart SDs fel. 

Passa på de har rea nu!

9214BF85-AA1C-4E0E-A0F4-1D36C6DB49FE.thumb.jpeg.5095f3ebaeb868f821c4b47d4e7bce0a.jpeg

• Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
1 minut sedan, skrev Fritz:

Det är väl synd då att inte granskningsnämnden håller med dig och att inte oppositionen driver detta flagranta brott mot statens avtal med SVT i riksdagen. Nu ger jag upp..

"Om du visar upp nåt fall där nån annan SVT-anställd offentligt visat sitt stöd för ett vänsterparti och fått behålla sin plats att syssla med politisk bevakning så är jag beredd att tro på din konspirationsteori, annars inte." var din fråga.....vilken du fått ett par svar på?

Och nu vill du ha svar på om de blivit fällda av granskningsnämnden?

Du ändrar dig på typiskt vänstermaner hela tiden.

• Ge karma 3
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
3 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Villka sprider hatet?

Mvh. SWED THAI

Expo, AFA....tokvänstern generellt faktiskt.....men finns ju flera grupper på andra sidan som också sprider hat och terror, tex NMR.

Detta trodde jag du redan viste?

• Ge karma 4
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy