Jump to content
IGNORERAD

Svenska kronan VS Thai baht


StefanJ

Recommended Posts

navion hispania

Tja för min del går Dollarn i rätt håll, men olje priset går åt fel håll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nä den drabbar ju inte dem som aldrig åker hit

Precis då har man valfrihet[emoji1]
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Ingves sänkte räntan för att vi har deflation i Sverige och han vill att vi har inflation på upp till 2%

Frågan är. Har vi verkligen deflation. Tillåt mig tvivla. Det märkliga att det som Ingves gör har testats av t.ex Japan utan framgång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nä den drabbar ju inte dem som aldrig åker hit

första gången jag var i Thailand stod den i 2,90 så har det som riktmärke och går den lite

under det så är det ingen katastrof för mig ,ska nog kunna åka mina 6-8 veckor på semester till

Thailand och länderna runt omkring där i alla fall

Link to comment
Dela på andra sajter

Deflation Ja! Inflation NEJ Ingves Ut  Han kan skickas hem Jävla invadrare Han har varit sämre för S än 1000 syrianer

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

första gången jag var i Thailand stod den i 2,90 så har det som riktmärke och går den lite

under det så är det ingen katastrof för mig ,ska nog kunna åka mina 6-8 veckor på semester till

Thailand och länderna runt omkring där i alla fall

Jag lider med dig, stackars sate som måste åka hem till Sverige igen efter din lilla semester.

Har du inte råd att stanna längre?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag lider med dig, stackars sate som måste åka hem till Sverige igen efter din lilla semester.

Har du inte råd att stanna längre?

tyvärr så är det för varmt där nere för mig nu och 6-8 veckor räcker gott och nu när den härliga svenska våren och sommaren kommer ,finns nog inget som kan locka mig från norden då

Link to comment
Dela på andra sajter

tyvärr så är det för varmt där nere för mig nu och 6-8 veckor räcker gott och nu när den härliga svenska våren och sommaren kommer ,finns nog inget som kan locka mig från norden då

Hela Dec till början på Mars är det stadiga 28-29° på dagarna och neråt 22-23 på kvällen så man kan ha långbrallor om man vill utan att svettas.

Så fattiga 6-8v låter surt, men har du inte råd så har du inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fan åker till Thailand för att äta pizza?  Mycket godare hemma.

 

Nu är det väl en oduglig fd. svetsare som fixar vår valutakurs.

Pizza var bara ett exempel. Jag kunde lika gärna skriva att din happy ending massage kommer gå på ca 1000 kr om han får rätt i sina påståenden.

Ner mot 3.50 till sommarn, 3 vid årskiftet och 2 till 2020. Värre än så tror jag inte det blir.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hela Dec till början på Mars är det stadiga 28-29° på dagarna och neråt 22-23 på kvällen så man kan ha långbrallor om man vill utan att svettas.

Så fattiga 6-8v låter surt, men har du inte råd så har du inte.

Håller med en mkt bra årstid i Thailand då ,har inte med råd att göra [emoji1] [emoji1]
Link to comment
Dela på andra sajter

Pizza var bara ett exempel. Jag kunde lika gärna skriva att din happy ending massage kommer gå på ca 1000 kr om han får rätt i sina påståenden.

Ner mot 3.50 till sommarn, 3 vid årskiftet och 2 till 2020. Värre än så tror jag inte det blir.

Du var då en kul kille.Har du några belägg för dina svarta förutseelser eller kommer det enbart ur ditt svarta inre?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du var då en kul kille.Har du några belägg för dina svarta förutseelser eller kommer det enbart ur ditt svarta inre?

Ja, finns många experter som säger att euron kommer stå i 0.8 mot dollarn inom en snar framtid. Kronan följer mer eller mindre euron och bahten, dollarn.
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med en mkt bra årstid i Thailand då ,har inte med råd att göra [emoji1] [emoji1]

Så du har inte friheten att göra som du vill och åka hit när det är som bäst?

Stackare, måste vara surt att leva ett så fattigt och inskränkt liv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, finns många experter som säger att euron kommer stå i 0.8 mot dollarn inom en snar framtid. Kronan följer mer eller mindre euron och bahten, dollarn.

Jag förstår och då får man leta tröst i att experterna oftare har fel än rätt i liknande lägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår och då får man leta tröst i att experterna oftare har fel än rätt i liknande lägen.

Okej, valutarörelser tycker jag de brukar kunna pricka rätt. Däremot de såkallade börsproffsen är ju sämre. Visst kan jag fortfarande åka till Thailand om swe/thb blir 1/1, hyra ett rum för 4000 baht, köpa öl på familymart och sitta vid något trappsteg vid sidan av stranden för det blir för dyrt med solstol, nej tvi vale. Då får det vara för min del, åker jag på semester då vill jag kunna lyxa till det. Ändrades av Rave on
Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, valutarörelser tycker jag de brukar kunna pricka rätt. Däremot de såkallade börsproffsen är ju sämre. Visst kan jag fortfarande åka till Thailand om swe/thb blir 1/1, hyra ett rum för 4000 baht, köpa öl på familymart och sitta vid något trappsteg vid sidan av stranden för det blir för dyrt med solstol, nej tvi vale. Då får det vara för min del, åker jag på semester då vill jag kunna lyxa till det.

hur ligger filippinska peson till, kan de vara ett alternativ att åka till filippinerna istället?

Ändrades av Horst
Link to comment
Dela på andra sajter

Har tagit ut 19000 B senaste gångerna men nu gick det inte längre ,var tvungen att sänka till 18000 b 

Ica kort max uttag 5000kr ,,, 18000B reserverat belopp 4828,05 Suck

 

/Holst

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Link to comment
Dela på andra sajter

hur ligger filippinska peson till, kan de vara ett alternativ att åka till filippinerna istället?

Den följer tyvärr ungefär samma mönster...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, valutarörelser tycker jag de brukar kunna pricka rätt. Däremot de såkallade börsproffsen är ju sämre. Visst kan jag fortfarande åka till Thailand om swe/thb blir 1/1, hyra ett rum för 4000 baht, köpa öl på familymart och sitta vid något trappsteg vid sidan av stranden för det blir för dyrt med solstol, nej tvi vale. Då får det vara för min del, åker jag på semester då vill jag kunna lyxa till det.

Det är annorlunda i mitt fall,jag har bott här i nära 9 år och har en familj som jag älskar.Jag klagar inte men vist betalar jag hellre 4000kr för 20000 B än

som nu 5500.Men det finns alltid dom som har det värre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den följer tyvärr ungefär samma mönster...

var ska vi då bli av? Sverige är ju uteslutet..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bilden talar för sig själv.

Ja titta vika TOMTAR! Och det är sveriges regering...det kan bara gå åt helvete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja titta vika TOMTAR! Och det är sveriges regering...det kan bara gå åt helvete.

 

 

Ja men Palestinas sak är vår... eller kanske inte ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...