Bibben Inlagd Oktober 6, 2008 Dela Inlagd Oktober 6, 2008 Vet inte var jag ska ställa denna frågan så blev minsta motståndets lag men vad jag undrar är var (nja inte så noga egentligen) bilden är tagen på HC, den ser så proffsig ut? OK, frågan är väl mer åt hållet, är det en proffsbild eller eller lyckoshot i köket? OK, är lite måndagsfull, men menade hans avatar alltså.. Undrar en nyfiken Bibben som fortfarande letar efter en lämplig bild... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 6, 2008 Dela Inlagd Oktober 6, 2008 Hej Bibben, Bilden är tagen i en studio i Chiang Mai. Av professionell fotograf med fin kamera och med medarbetare som är skickliga på Photoshop... Det var fru Chang som absolut ville ha några fina bilder att visa upp för släkt och bekanta ;-) Kostade inte mycket, och det är för all del trevligt med lite bilder där man ser någorlunda fräsch ut! För THB 100 fick man bilderna på CD också. Har den typen av bilder på fru Chang också, men vet inte om hon blir så glad om jag lägger ut dom här. Här två exempel till på "idolbild" av mig. Tagna 2003-05-26... ack ja, hur mycket ölmage man kan få på fem år ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 6, 2008 Dela Inlagd Oktober 6, 2008 Tycker mig se lite rödsprängda ögon eller är det dålig kamera Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Oktober 6, 2008 Dela Inlagd Oktober 6, 2008 Herre Gud! Bara 5 år. Jag bara skämtar, proffsiga bilder. Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 6, 2008 Dela Inlagd Oktober 6, 2008 Hej Måne, "Tycker mig se lite rödsprängda ögon eller är det dålig kamera" Eller kanske något fel på betraktarens öga ;-) Men för all del, hade säkert varit några Beer Chang dagen innan! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Oktober 6, 2008 Dela Inlagd Oktober 6, 2008 Wow, vilken hunk! /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Finns det en möjlighet att få en färsk refensbild??? Kan ngn ringa fru Chang å försöka få fram en bild av senare datum?? Hehe fan Changen jag hade åxå den kroppen tills jag blev 40... Vad blir nästa anhalt för oss tror du?? Ättestupa eller? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Finns det en möjlighet att få en färsk refensbild??? Kan ngn ringa fru Chang å försöka få fram en bild av senare datum?? Hehe fan Changen jag hade åxå den kroppen tills jag blev 40... Vad blir nästa anhalt för oss tror du?? Ättestupa eller? Nu ska du inte överdriva Odin! Som bekant så förfaller inte vi män. Vi mognar med värdighet. Eller? Å du som tänker på vikten! Går de bra? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Nu ska du inte överdriva Odin! Som bekant så förfaller inte vi män. Vi mognar med värdighet. Eller? Å du som tänker på vikten! Går de bra? CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Finns det en möjlighet att få en färsk refensbild??? Kan ngn ringa fru Chang å försöka få fram en bild av senare datum?? Hehe fan Changen jag hade åxå den kroppen tills jag blev 40... Vad blir nästa anhalt för oss tror du?? Ättestupa eller? ja någorlunda färsk ett par veckor gammal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Hmmmm min Callaway bag funkar ju inte nu när jag sett "heine" bag CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Jaja nu hajjar jag... De e en Heinikenkagge. Phuu ... skönt.. trodde ett tag att ``sexpacket´´ kom från Chang Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oddtom Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Hc om 10år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Hehe... smickrande med detta intresse! Nu är jag och Drivern tillbaka i Göteborg, och bildtråd med aktuellt utseende på mig kommer inom kort Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Ser vi/jag fram emot Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.