Jump to content
IGNORERAD

Kim Eriksson Sirawan igen


gst

Recommended Posts

8 timmar sedan, skrev Tallviking:

Vilken knarksort passar till en fin fiskfilé ?

Och vilken knarksort är bra till en blodig biff ?

Skall ha släkten på besök i helgen ? Vilka knarksorter är det bra att ha hemma då i knarkskåpet ?
:whistle:

 

 

Vill du kapa kostnaden vid stora släktbesök så går det numera hyggligt enkelt få tag i Methanol, med rätt slödrick märker ingen skillnad (i smaken) :-)

Kan man köra Rosevin till den gamla hederliga hustrubeatingen eller vad använder du? :-)

 

/ SatanG

 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken knarksort passar till en fin fiskfilé ?
Och vilken knarksort är bra till en blodig biff ?
Skall ha släkten på besök i helgen ? Vilka knarksorter är det bra att ha hemma då i knarkskåpet ?
:whistle:
 
Vitt brukar passa bra till fisk, så lite affe eller en lina kokain sitter nog bra. För övrigt så brukar crystalmeth vara ett säkert tips till svärmor, lite som en alladinask, medan farfar gärna tar lite rökheroin i pipan. Finns det barn och/eller ungdomar i sällskapet så är maja ett lika säkert kort som Karl-Bertil på julafton...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev måne:

Nu är det väl så att alkoholen inte är beroendeframkallande på samma sätt som narkotika (puffa och annat)och alkoholen är väl inte lika brottsutsatt(tror jag) som narkotika(jag menar följderna)Alkoholen har väl krossat många familjer men jag tror nog narkotikan har mycket allvarligare följder.Framför allt så är det betydligt större pengar inblandat i narkotikan vilket gör den attraktivare för kriminella.

Månen har delvis rätt,Alkohol ca 10% blir beroende.Heroin ca 90%.Koks ca 50%.Generelt i brotts statestik så är Alkoholen no 1 i brott,Sjukdomar,delade familjer,ekonomisk koas,mm pga av att ca90% av folket dricker alkohol.Knark använder ca 10% av folket,därför är alkohol  farligaste "drogen" enl forskare.Den är laglig och acepterad av 100% av folket.Och jävlig trevligt att dricka o bli full det är en skön känsla,det är tom gott,men inte om man blir beroende som jag blev,jag gjorde vadsomhelst för att få tag i alkohol,stal,låna pengar,panta burkar,sålde mina bilar,motorcyklar mm.Hade kunnat sälja min Mamma.Blev tom hemlös,bodde i bilen,tält,på jobb på en luftmadrass mm.Pengainkomst så är vinsten större på knark ja,men bredd mässigt så är det mer pengar i kriminalverksamhet med alkohol på jorden pga av fler dricker,smuggling,dyr laglig sprit,Metanolutblandat.mm,som sagt alkohol e inte kriminelt att dricka och socialt acepterat.Saknar ibland några öl vid poolen lr en konjak med en god cigarr till,men vet vad som händer om jag börjar lite smådrickande.Total koas kan ta en vecka lr ett år,men det kommer som ett brev från postnord,kommer tillslut fram.Som jag sagt tidigare bryr jag inte om folk dricker som alkisar lr knarkar,deras val.Har brytt mig tidigare,slutat med det.Det går inte att hjälpa en beroende om den inte själv vill lr kan sluta.Energislöseri.Allt ligger på en själv om man vill bli fri och få ett bra liv,inte gud lr en snygg kärring,häftig bil,mycket pengar,hus i Florida nä tvärtom det förlänger pinan..Som enl M Persbrant skriver i sin bok hade han blivit fast på heroin istället för kokain då hade han varit död idag.I mitt fall är det min dotter och att jag inte sålt min HD,blev hellre hemlös än att sälja den.Utan de hade jag inte levt idag.Rek. att läsa Persbrants bok och Masse,s alltså Mats M fotbollsspelaren,så får ni lite inblick hur det är att vara beroende.Tack för mig.Puss i ljumsken

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Swippe:

Mmm, idag så vet ju läkarna bättre och har genom forskning kommit fram till att man inte kan få bestående psykoser av Hasch om man är frisk i övrigt. Med andra ord så kan man inte få den diagnosen din polare fick idag 2020.

 

– I studier som vi själva gjort, och i andra labb runt om i världen, har vi sett att höga doser av THC kan orsaka milda psykosliknande tillstånd hos friska försökspersoner. Men tillståndet varar då inte längre än berusningen. Källa: Länken jag skrev i inlägget du citerade av mig.

 

Eftersom jag själv har rätt många bekanta som farit illa av narkotika så vågar jag påstå att grundorsaken i förmodligen samtliga fall har varit psykisk ohälsa, oftast har de haft ADHD. Menar att även om de aldrig testat på narkotika så hade de förmodligen inte blivit vanliga lyckliga Svenssons med familj och ordnat liv i övrigt ändå. Det blir lite som hönan och ägget, vad kom först? Mår man skit så är risken större att man fastnar i ett drogmissbruk givetvis, eller missbruk överhuvudtaget så klart (spelmissbruk, sexmissbruk, matmissbruk osv) och fastnar man i ett missbruk så mår man givetvis sämre även om man just för stunden mår bra när man använder droger. Då är man inne i en ond cirkel som riskerar att sluta mycket illa om man inte får hjälp i tid. 

Du har klart för dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo alkohol är beroendeframkallande, men det tar längre tid att bli beroende än med tung knark och på den längre resan med alkohol, är det flera organ i kroppen som tar obotlig skada.

Min far var alkoholist och jag tog med honom till olika sjukhus och anstalter.

Efter avgiftning en månad på dessa anstalter kom han ut och fortsatte sitt drickande. En läkare föreslog att mor och far flyttade till en annan ort och till en annan miljö.

Så blev det och det var det som räddade honom.

Efter flytten och bort från gamla polare kunde han bli fri från sitt drickande.

Detta förhärligande av öl och sprit, som man ofta ser på MPR är definitivt inte till någon som är på väg till ett beroende.

Det är fan så mycket tuffare att sitta på en bar med ett glas apelsinjuice än en öl.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Jive:

Jo alkohol är beroendeframkallande, men det tar längre tid att bli beroende än med tung knark och på den längre resan med alkohol, är det flera organ i kroppen som tar obotlig skada.

Min far var alkoholist och jag tog med honom till olika sjukhus och anstalter.

Efter avgiftning en månad på dessa anstalter kom han ut och fortsatte sitt drickande. En läkare föreslog att mor och far flyttade till en annan ort och till en annan miljö.

Så blev det och det var det som räddade honom.

Efter flytten och bort från gamla polare kunde han bli fri från sitt drickande.

Detta förhärligande av öl och sprit, som man ofta ser på MPR är definitivt inte till någon som är på väg till ett beroende.

Det är fan så mycket tuffare att sitta på en bar med ett glas apelsinjuice än en öl.

Håller med, men gillar dubbelmoral så skål😉

 

5E93BB42-A62F-43E5-BEAC-FE7208EF049C.thumb.jpeg.64bc51a48f93334a9b8b48a641288c7d.jpeg

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev hamnoi:

Håller med, men gillar dubbelmoral så skål😉

 

5E93BB42-A62F-43E5-BEAC-FE7208EF049C.thumb.jpeg.64bc51a48f93334a9b8b48a641288c7d.jpeg

Man skall göra det man gillar och är bra på.😁

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Jive said:

Man skall göra det man gillar och är bra på.😁

Du menar att han borde städa istället för att dricka öl?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Muimatt:

Du menar att han borde städa istället för att dricka öl?

Bara för jag är bra på att städa så betyder inte det att jag gillar det. Lite som att jag gillar o pippa, men är nog inte så bra på det längre😉

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Muimatt:

Du menar att han borde städa istället för att dricka öl?

Du har säkert en tanke bakom det där, men inget som jag föstår.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Muimatt:

Du menar att han borde städa istället för att dricka öl?

Nej men mera GÖKA

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
16 hours ago, fiskarn said:

Blir lite snedvridet att jämföra en illegal drog mot en legal, alkohol är ju även en drog som passar till mat i olika former och öl klassas ju även in i kategorin mat i Tyskland. Alkohol i olika former används även inom matlagning som smak höjare och kryddning. Kan inte se framför mig att man använder lite Crystal Meth eller heroin  eller Amfetamin till maten. Eller är det helt normalt eller ok att bara ta ett par bloss Maja mellan middagen och dessert? 

 

Kan lova att skulle det släppas fritt så kommer det att poffas var och varannan helg för det är bra mycket lättare att bära runt på ett par cigaretter för folk ser det bara som en cigarett och inte en drog. Likväl som att ungdomarna nu för tiden inte söker öl eller alkohol! det är Tradolan som de söker till helgerna. Där vi dyker på helgerna här hemma så möts ungdomarna på helger och kvällar när skolan har ledigt och det tuggas Tradolan istället för att svepa öl. Grillplatserna är fulla av tomma Tradolan kartor och inte tomma öl burkar. Vad det ska bli av den och hur många som fastnar i grövre droger det får framtiden utvisa. Var ju bara en månad sedan en nybliven pundare blev mördad och styckad här i byn bara för att han var skyldig lite drog pengar. Kan lova att jag är tveksam till att det hade hänt om det bara var ölpengar.

 

Hoppas inte dagen kommer när Kirurgen har hjärnan full i THC när han ska operera mig för det var ju bara lite Maja som han drog efter middagen. 


Var tvungen att Googla på Tradolan då det var helt okänt för mig. 

Skrämmande ungdomspartyn där man sitter och knapprar på varsit 50 mg piller.
Nä, då hade jag till och med hellre druckit farfars hemkörda med okänd alkoholhalt. 


Tradolan:

Beroendeframkallande medel. Iakttag största försiktighet vid förskrivning av detta läkemedel. 
Epileptiska anfall har rapporterats hos patienter som tagit den rekommenderade dosen tramadol. 
Tramadolhydroklorid, det aktiva ämnet i Tradolan, är ett smärtstillande medel som tillhör den klass opioder som verkar på det centrala nervsystemet. 
 

Tradolan.png

Ändrades av Captain Morgan
Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Captain Morgan:


Var tvungen att Googla på Tradolan då det var helt okänt för mig. 

Skrämmande ungdomspartyn där man sitter och knapprar på varsit 50 mg piller.
Nä, då hade jag till och med hellre druckit farfars hemkörda med okänd alkoholhalt. 


Tradolan:

Beroendeframkallande medel. Iakttag största försiktighet vid förskrivning av detta läkemedel. 
Epileptiska anfall har rapporterats hos patienter som tagit den rekommenderade dosen tramadol. 
Tramadolhydroklorid, det aktiva ämnet i Tradolan, är ett smärtstillande medel som tillhör den klass opioder som verkar på det centrala nervsystemet. 
 

Tradolan.png

Vilket skit att roa sig med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sägs att diskuterar man politik på ett forum så tar det maximalt 20 inlägg innan någon drar en jämförelse med Hitler och/eller Stalin.

 

Jag skulle vilja lägga till att diskuterar man marijuana så dröjer det maximalt 5 inlägg innan någon drar upp heroin och ond bråd död.

 

Nyanser och forum går lika illa ihop som en hela Renat och en crackpipa till frukost. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Captain Morgan:


Var tvungen att Googla på Tradolan då det var helt okänt för mig. 

Skrämmande ungdomspartyn där man sitter och knapprar på varsit 50 mg piller.
Nä, då hade jag till och med hellre druckit farfars hemkörda med okänd alkoholhalt. 


Tradolan:

Beroendeframkallande medel. Iakttag största försiktighet vid förskrivning av detta läkemedel. 
Epileptiska anfall har rapporterats hos patienter som tagit den rekommenderade dosen tramadol. 
Tramadolhydroklorid, det aktiva ämnet i Tradolan, är ett smärtstillande medel som tillhör den klass opioder som verkar på det centrala nervsystemet. 
 

Tradolan.png

På 50 mg så märker du inte ett smack så de lär knapra minst 10 såna tabs i så fall. Tramadol är väl det vanligaste namnet på substansen, ett stort problem även i Thailand så apoteken har blivit mycket restriktiva med att sälja dom. En 50 mg tabbe dämpar smärtan något men inget mer, aldrig tagit mer än 100 mg (tabsen var på 100 mg) och det blev man inte påtänd på i alla fall så man lär få ta minst 500 mg i så fall. Sen är ju problemet att man blir van snabbt och kroppen måste ha allt högre doser för att ge samma effekt. Därför många som får det utskrivet torskar på det för de tar det när de har ont men sen tar dom det varje dag för att "må gött" och sen när läkaren säger stopp så står dom där med ett beroende och måste försöka få tag på dom på den svarta marknaden och gör sig därmed skyldiga till narkotikabrott 😮

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Captain Morgan:


Var tvungen att Googla på Tradolan då det var helt okänt för mig. 

Skrämmande ungdomspartyn där man sitter och knapprar på varsit 50 mg piller.
Nä, då hade jag till och med hellre druckit farfars hemkörda med okänd alkoholhalt. 


Tradolan:

Beroendeframkallande medel. Iakttag största försiktighet vid förskrivning av detta läkemedel. 
Epileptiska anfall har rapporterats hos patienter som tagit den rekommenderade dosen tramadol. 
Tramadolhydroklorid, det aktiva ämnet i Tradolan, är ett smärtstillande medel som tillhör den klass opioder som verkar på det centrala nervsystemet. 
 

Tradolan.png

Myket droger här i byn nu!! Skulle tro att det är lättare att få tag på piller än fulöl!! Går vi tillbaka fyra fem år så fick jag stadigt frågan om jag ville köpa lite öl till fredagen men nu var det länge sedan någon frågade. Vi har balkong Tarzan som kastade sig ner från våning 9 när polisen var efter, nu senast mordet men droger inblandat. Vi har även en annan yngre donna med piller problem som varit försvunnen ett längre tag, Troligen nerdrogad någonstans i krokarna. Vi hade ett helt gäng! 9st som höll på att stryka med pga Fentany!! 

Polisen gör raider med droghundar både på skolor och arbetsplatser titt som tätt men bara en bråkdel som kommer ut till offentligheten. Vart det tar vägen får framtiden visa! men visst fan var det bättre innan EU och ett vidöppet Europa. Visst en del trillar dit på alkohol och det kommer att drabba hela familjen. Men det gör det droger med och brotten ökar för det är dyrt med piller. Förr fanns det en marknad för hembränt till yngre förmågor men idag vill ingen ha det.

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minutes ago, fiskarn said:

Myket droger här i byn nu!! Skulle tro att det är lättare att få tag på piller än fulöl!! Går vi tillbaka fyra fem år så fick jag stadigt frågan om jag ville köpa lite öl till fredagen men nu var det länge sedan någon frågade. Vi har balkong Tarzan som kastade sig ner från våning 9 när polisen var efter, nu senast mordet men droger inblandat. Vi har även en annan yngre donna med piller problem som varit försvunnen ett längre tag, Troligen nerdrogad någonstans i krokarna. Vi hade ett helt gäng! 9st som höll på att stryka med pga Fentany!! 

Polisen gör raider med droghundar både på skolor och arbetsplatser titt som tätt men bara en bråkdel som kommer ut till offentligheten. Vart det tar vägen får framtiden visa! men visst fan var det bättre innan EU och ett vidöppet Europa. Visst en del trillar dit på alkohol och det kommer att drabba hela familjen. Men det gör det droger med och brotten ökar för det är dyrt med piller. Förr fanns det en marknad för hembränt till yngre förmågor men idag vill ingen ha det.

Jag är osäker på vem du argumenterar med. Jag kan inte se någon som försvarar ice, amfetamin, heroin, fentanyl eller någon annan tung drog; alla verkar tvärtom vara helt ense om att det är skit.

 

Det några, däribland jag, skriver är att marijuana borde legaliseras. Inte för att jag vill kunna köpa marijuana lagligt, det kommer jag nog ändå inte göra, utan för att det är helt ologiskt att den är illegal och för att det vore bättre om folk röker marijuana istället för att dricka alkohol (även om jag kommer fortsätta med mina bärs).

 

Jag kan inte förstå varför kopplingen marijuana och tunga droger fortfarande är så stark för många svenskar när dessa personer inte drar något likhetstecken mellan sprit och heroin; vilket hade varit mer logiskt då sprit är en tyngre drog än marijuana. Jag antar att det är högstadiets ANTI-dagar som fortfarande spökar men det gör debatten väldigt skev och konstig.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
1 hour ago, Swippe said:

På 50 mg så märker du inte ett smack så de lär knapra minst 10 såna tabs i så fall. Tramadol är väl det vanligaste namnet på substansen, ett stort problem även i Thailand så apoteken har blivit mycket restriktiva med att sälja dom. En 50 mg tabbe dämpar smärtan något men inget mer, aldrig tagit mer än 100 mg (tabsen var på 100 mg) och det blev man inte påtänd på i alla fall så man lär få ta minst 500 mg i så fall. Sen är ju problemet att man blir van snabbt och kroppen måste ha allt högre doser för att ge samma effekt. Därför många som får det utskrivet torskar på det för de tar det när de har ont men sen tar dom det varje dag för att "må gött" och sen när läkaren säger stopp så står dom där med ett beroende och måste försöka få tag på dom på den svarta marknaden och gör sig därmed skyldiga till narkotikabrott 😮

 

Vi tackar för dina mycket välformulerade svar. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, Atom said:

Det sägs att diskuterar man politik på ett forum så tar det maximalt 20 inlägg innan någon drar en jämförelse med Hitler och/eller Stalin.

 

Jag skulle vilja lägga till att diskuterar man marijuana så dröjer det maximalt 5 inlägg innan någon drar upp heroin och ond bråd död.

 

Nyanser och forum går lika illa ihop som en hela Renat och en crackpipa till frukost. 

En hela renat och en crackpipa till frukost lät iofs inte så tokigt 😉 :drunk:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu är.ju detta en knarktråd, "jag" kommer.ihåg när man i gick från Marine bar and disco över gatan till pharmacy och köpte captagon över disk.



Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

En hela renat och en crackpipa till frukost lät iofs inte så tokigt 😉 :drunk:

 

Glöm bara inte att svälja innan du tänder pipan :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev apknug:

Ja nu är.ju detta en knarktråd, "jag" kommer.ihåg när man i gick från Marine bar and disco över gatan till pharmacy och köpte captagon över disk.



Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk
 

 

Ja det minns jag med att det fanns att köpa på apoteken på slutet av 80-talet. 

Var nog ganska farligt för det gick ju kröka hur mycket som helst flera dagar i sträck bara på ett stackars piller.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Swippe:

På 50 mg så märker du inte ett smack så de lär knapra minst 10 såna tabs i så fall. Tramadol är väl det vanligaste namnet på substansen, ett stort problem även i Thailand så apoteken har blivit mycket restriktiva med att sälja dom. En 50 mg tabbe dämpar smärtan något men inget mer, aldrig tagit mer än 100 mg (tabsen var på 100 mg) och det blev man inte påtänd på i alla fall så man lär få ta minst 500 mg i så fall. Sen är ju problemet att man blir van snabbt och kroppen måste ha allt högre doser för att ge samma effekt. Därför många som får det utskrivet torskar på det för de tar det när de har ont men sen tar dom det varje dag för att "må gött" och sen när läkaren säger stopp så står dom där med ett beroende och måste försöka få tag på dom på den svarta marknaden och gör sig därmed skyldiga Dett

 

15 timmar sedan, skrev Swippe:

eå märker du inte ett smack så de lär knapra minst 10 såna tabs i så fall. Tramadol är väl det vanligaste namnet på substansen, ett stort problem även i Thailand så apoteken har blivit mycket restriktiva med att sälja dom. En 50 mg tabbe dämpar smärtan något men inget mer, aldrig tagit mer än 100 mg (tabsen var på 100 mg) och det blev man inte påtänd på i alla fall så man lär få ta minst 500 mg i så fall. Sen är ju problemet att man blir van snabbt och kroppen måste ha allt högre doser för att ge samma effekt. Därför många som får det utskrivet torskar på det för de tar det när de har ont men sen tar dom det varje dag för att "må gött" och sen när läkaren säger stopp så står eg möt

Tramadol fick jag i Norge vid revbensbrott ,jävla skit,Spydde ner mig på bussen efter överdos Hög?Nä inte ett smack.1L Wiskey om dan hjälpte.Citadon är mycket bättre vid smärta,som läkaren i Sverige vägrar att skriva ut hon sa att jag skulle ta Alvedon lönt för en med hög tolerans,Detta var vid min knäatros kunde knappt gå på 3mån och ont som fan.Alvedon kunde lika bra ta ta sockerpiller.Fixa Citadon själv.Illegalt,Förjävligt när läkare skiter i sina patienter,tyckte jag skulle va klar i skallen.Inkompetent som som flesta läkare idag jag mött.Citadon tog bort smärtan och blev lite hög.Droger löser inga problem men det gör inte mjölk heller.Min mpr App strular,så det blev lit konstigt

Ändrades av Kungotto
Mer text
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...