Jump to content
IGNORERAD

Fan man vågar inte gå ut - Video


Peter_BKK

Recommended Posts

Det är ju helt galet ute på vägarna här Jomtien. Bästa att hålla sig inomhus. Eller skall man ut och busa lite till? :neo::neo::neo:

Så här ser i alla fall kaoset ut ifrån min balkong

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Ser ut som fint väder. Vilken soi är detta?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt väder,party,brudar,öl..undrar om du inte borde busa lite till? :thumbsup: :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju helt galet ute på vägarna här Jomtien. Bästa att hålla sig inomhus. Eller skall man ut och busa lite till? :neo::neo::neo:

Så här ser i alla fall kaoset ut ifrån min balkong

Helt vansinngt röj här på soi5 som startade vid 8 med att rutorna skallrade av den tokhöga musiken och verkar inte vara slut på många timmar, håller mig på balkongen. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Skön utsikt!

Men, galet? Kaos?

Det finns alltid dem som har det värre, brukar man säga.

Jag tror du lugnt kan ta dig ut!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser ju ganska fredligt ut jämfört med det verkliga kriget här på soierna längre norrut.

Har varit på beachen under eftermiddagen och blev ordentligt döpd och omsmord ett tiotal gånger bara på de få meterna fram och tillbaks till condot.

Och helvetet tycks fortsätta ändå in mot midnatt idag och folk här påstår att det hela fortsätter även imorgon.

Den här veckan har det faktiskt varit väldigt svårt att utföra vardagliga ärenden som tanka moppen, ta ut pengar, handla mat etc etc. Varje gång man lämnar huset behöver man noga planera sin färdväg för att inte alltför ofta hamna i de häftigaste vattenslagsmål.

Några gånger är väl ok men över en vecka tycker jag känns väldigt påfrestande på mitt (enl. min mening) ändå 'ungdomliga' gemyt.

Mvh

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som fint väder. Vilken soi är detta?

Typ Soi 0, om det är från Peters Balkong, alltså längst upp på Beach road, där man kommer ner från Pattaya-hållet.

Irriterande nog kan jag inte se youtube länkar på forumet när jag använder IE9, och när jag använder Firefox låser sig programmet när jag öppnar mer än 2 flikar (inte specifikt ett MPR-problem utan gäller alla siter)...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Vad heter stället till vänster 0:12 in i filmen med bron över poolen?

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Själv tycker jag när jag ser videon att det nästan skulle vara omöjligt att låta bli att gå ut.Fan om du skulle se hur det ser ut utanför mitt fönster,lite halvkasst och lagom kallt,i veckan var det is på rutan flera mornar i rad,då kan man snacka om att inte vilja gå ut. Du bor i en drömvärld,ut med dig nu :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad heter stället till vänster 0:12 in i filmen med bron över poolen?

Bör vara Jomtien Palm Beach Hotell.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv tycker jag när jag ser videon att det nästan skulle vara omöjligt att låta bli att gå ut.Fan om du skulle se hur det ser ut utanför mitt fönster,lite halvkasst och lagom kallt,i veckan var det is på rutan flera mornar i rad,då kan man snacka om att inte vilja gå ut. Du bor i en drömvärld,ut med dig nu :wink:

Kan väl vara bra att gymnastisera lite oxå (ducka för allt vatten) det kan du bränna en hel del på!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Bör vara Jomtien Palm Beach Hotell.

Tackar!!

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...