Jump to content
IGNORERAD

Ufc Sweden!


Guest wUThai

Recommended Posts

Han sitter väl i soffan med en BigMac och väntar på UFC?

Nej sitter man hemma så träffar man ju inte en massa känt folk, det gör man däremot om man sitter vid ringside :thumbsup:

Mvh Swippe

post-3081-0-60468400-1343249650_thumb.jp

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 133
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bananen

    18

  • Nack Laeng

    15

  • andrejsdenruskige

    12

  • Gorocco

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Nej sitter man hemma så träffar man ju inte en massa känt folk, det gör man däremot om man sitter vid ringside :thumbsup:

Mvh Swippe

Delade ni på en big mac sedan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Delade ni på en big mac sedan?

Nej Mr White hade tyvärr inte tid med det, han var tvungen och sticka direkt till en presskonferens efter matchen och sen direkt efter det skulle han med ett plan till Dubai tror jag det var. Men springer säkert på han i Las Vegas om en månad så blir kanske att vi hinner käka och tjöta lite mer då. :crazy:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Vad tror ni om morgondagens match, vem tar hem segern?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vad tror ni om morgondagens match, vem tar hem segern?

Rua är väl en bättre striker och båda gillar väl stående, verkar det som.

Gustafsson får det svårt, men det är MMA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rua är väl en bättre striker och båda gillar väl stående, verkar det som.

Gustafsson får det svårt, men det är MMA.

Nja, gustavsson är en mycket bra striker, tror faktiskt han tar hem det, vi får se...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nja, gustavsson är en mycket bra striker, tror faktiskt han tar hem det, vi får se...

Jo, men jag tror Rua slår mycket hårdare. Oavsett, kul match och givetvis hoppas jag på Gustafsson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska definitivt se matchen.

Men jag hoppas få se en av mina favoriter snart igen, Nick Diaz och förhoppningsvis mot GSP.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte att Gustafsson vinner. Men det är absolut inte omöjligt. Det som talar emot Rua, är det mentala. Han har haft problem där samt hans kondition ställer till det. Diaz, hoppas jag verkligen får pisk! Gillar varken Nate Diaz eller Nick Diaz, fjantigare fighters får man leta efter imo. Ödmjukhet är nåt dom två aldrig haft utan dom ska se så elaka ut som möjligt så det blir lyteskomik av det hela. Duktiga fighters är dom, men deras beteende är pinsamt.

Hoppas Gastafson vinner! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte att Gustafsson vinner. Men det är absolut inte omöjligt. Det som talar emot Rua, är det mentala. Han har haft problem där samt hans kondition ställer till det. Diaz, hoppas jag verkligen får pisk! Gillar varken Nate Diaz eller Nick Diaz, fjantigare fighters får man leta efter imo. Ödmjukhet är nåt dom två aldrig haft utan dom ska se så elaka ut som möjligt så det blir lyteskomik av det hela. Duktiga fighters är dom, men deras beteende är pinsamt.

Hoppas Gastafson vinner! :)

Nej de är kul med lite fighters som står ut och Nick är en sann fighter även om hans jiu-jitsu är outstanding så backar han inte för stående och han boxas enormt bra med.

Och Nate ska ju möta Benson Henderson om titeln men där tror jag inte Nate räcker till.

Väntar med spänning på matcherna men vågar nog inte gå in i denna tråd och läsa innan jag sett galan.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nu är jag lite små packad och jag kan lugn påstå att jag hade nitat hela bunten själv. Fan vilka klåpare dom är.

Dom vågar bara inte möta mig.

Tapatalk, smileys saknas

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag lite små packad och jag kan lugn påstå att jag hade nitat hela bunten själv. Fan vilka klåpare dom är.

Dom vågar bara inte möta mig.

Tapatalk, smileys saknas

Nja nu tänker du på småstjärnorna medan vi pratar gyttjebrottning här. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej de är kul med lite fighters som står ut och Nick är en sann fighter även om hans jiu-jitsu är outstanding så backar han inte för stående och han boxas enormt bra med.

Och Nate ska ju möta Benson Henderson om titeln men där tror jag inte Nate räcker till.

Väntar med spänning på matcherna men vågar nog inte gå in i denna tråd och läsa innan jag sett galan.

Står ut som neandertalare gör bägge bröderna håller jag med om. Undra vad dom tycker om deras mentor (Gracie) när en ödmjuk japan krossade hela klanen själv? På tal om att kunna Jiu-jitsui? :)

Sakuraba, ägde samtliga Gracies och visade att deras Jiu-jitsui inte var så överlägsen som dom ville ge sken av, då han bröt armen av Renzo Gracie. När Royce Gracie skulle möta Sakuraba, så hade han krav om vilka regler som skulle gälla ifall han skulle möta Sakuraba. Sakuraba accepterade hans krav och vann. Sen krossade han samtliga Gracies han mötte. :)

Sakuraba, är och kommer alltid förbli en legend inom MMA.

Fan vad jag saknar Pride!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul som fan, men jag tvivlar på att han kan ta JJ i en titelmatch men hoppas att jag har fel//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Gustafsson - Check.

Henderson - Check.

Mycket bra matcher! Sorgligt att se en ikon som Bj Penn, få så mycket stryk. Henderson .vs Diaz, var strålande.. totat utklassad av Henderson.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hur tror ni detta kommer att gå?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Hur tror ni detta kommer att gå?

Det är ju ingen duvunge han möter precis. Jag hoppas att Alexande vinner såklart. :)

 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ilir ser grymt laddad ut, det skall bli jäkligt kul att se Ilirs UFC-debut imorgon, sen att det är en gammal bekant gör det ju inte sämre.

Sen går även Reza upp i ringen imorgon, även det en gammal polare :)

Fan att man inte har möjligheten att vara på plats, men det går ju att se live via datorn som tur är....

 

från Ilirs invägning nyss

http://www.kimura.se/ufc-stockholm-2013-ilir-latifi-och-gegard-mousasi-vager-in-sig

 

 

Rezas invägning

http://www.kimura.se/ufc-stockholm-2013-reza-madadi-intensiva-staredown-med-michael-johnson

Ändrades av olle123987
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Med den tjurnacken lär han inte bli knockad i första taget. Brottning är väl hans "riktiga" gren, så vi får hoppas att det blir mycket närkamp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...