Jump to content
IGNORERAD

Ta hit frugans systers barn.


ye

Recommended Posts

hej

Jag och lilla frun har talat om att försöka att få hit hennes systers barn genom att fixa så att det står i papperna i Thailand att hon är mor till barnet. Hon uppgav vid hennes intervju att hon inte har barn. Hon har ännu inte fått svenskt medborgarskap, men jag antar att vi måste vänta tills hon får det. hon har fast put.

Tips och råd emottages mer än gärna.

mvh ye

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

hej

Jag och lilla frun har talat om att försöka att få hit hennes systers barn genom att fixa så att det står i papperna i Thailand att hon är mor till barnet. Hon uppgav vid hennes intervju att hon inte har barn. Hon har ännu inte fått svenskt medborgarskap, men jag antar att vi måste vänta tills hon får det. hon har fast put.

Tips och råd emottages mer än gärna.

mvh ye

Hålla på o fixa med papper, nja.

Adoption är väl det bästa i så fall

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det inte lite enklare  :neutral: val någon syster eller svärmor som kan ta hand om ungarna ni kan så klart hjälpa till med lite bath. Din fru behöver gå sfi och börja jobba i Sverige har man ungar hemma så lätt fastnar där.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Lilla frugan jobbar sedan 2 år, det är bara det svenska medborgarskapet som fattas.

En bekant adopterade hit sin frus systers barn för några år sedan och dom höll på i nästan tre år innan det blev klart. Vi hoppas att det här kan gå snabbare, även om inte helt rumsrent. Jag är inte helt säker men sa dom inte förut att det skulle bli svårare om man var över 40 år?

mvh ye

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Lilla frugan jobbar sedan 2 år, det är bara det svenska medborgarskapet som fattas.

En bekant adopterade hit sin frus systers barn för några år sedan och dom höll på i nästan tre år innan det blev klart. Vi hoppas att det här kan gå snabbare, även om inte helt rumsrent. Jag är inte helt säker men sa dom inte förut att det skulle bli svårare om man var över 40 år?

mvh ye

Vad är det för ålder på barnet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...