Jump to content
IGNORED

Brynäs Brynäs Brynäs

Peter_BKK

Recommended Posts

Tommy

Som infödd Göteborgare skäms jag...

För att skrika HEJA BRYNÄS!!!

Gammal historia, men jag och brorsan håller på Brynäs!

MVH

• Fint 5

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

• Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Soengsang

40

• acarls

34

• rolba

21

• 65Selander

20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Länge sedan jag grät men efter förlusten idag så brast det. Stå och se pucken ramla in live.. Fy fan. Polisen var iaf snäll

På väg hem från Götet och vi är i Finaaaaaal. Sandström tog över #Kärlek

Äntligen en seger igen. Bra att tvåla till serieledande Frölunda igen. 2 mål bortdömda dessutom.  

Posted Images

Stoneys
39 minuter sedan, skrev Soengsang:

Yeeeeeeeeesssss!

9-1 i de två senaste matcherna mot Frölunda, inget annat än ren utklassning och förnedring, endast gjorda mål räknas och inget annat.

HV har ett eget spel, och är nu utvilade, blir en svårare nöt att knäcka!

Samtidigt har inte HV fått någon värdemätare ännu i slutspelet, de har vunnit mot lag som slutade 7 och 8, Brynäs har slagit ut betydligt bättre lag.

Hv slog ut Malmö, som slog ut Tabell ettan, liten mätare är att alla slår alla.

Må bäste team vinna, Och lite slutspels fight som i NHL :beat_plaster: ;)

• Fint 2

Pattaya

65Selander

Har även Slakabönder på bussen Alla är Brynäsare i livet110dbdda018e4d0b75ff3a80e86e00f4.jpg

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

• Fint 3
Drivern

Bara att gratulera Brynäs till finalplatsen,det gäller ju att sätta dit puckarna även när man spelar fys-hockey

• Fint 3
65Selander

Visst är det kul med hockey ibland? Vid ev vinst på lördag då luktar det banne mig en stark Guldlukt. #Nu17tarvi14

67.jpg.f17c4e8d4b5a11404defc077b27f176d.jpg

• Fint 6
spooncreek

P4 Sportextra varvas SM-finalen i hockey ikväll med finalen i innebandy! När f-n blev innebandy en sport?? :doubt:

Edited by spooncreek
  • Fint 3
Peolito
P4 Sportextra varvas SM-finalen i hockey ikväll med finalen i innebandy! När f-n blev innebandy en sport?? :doubt:

Innebandy är ju helt ute.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • Fint 1
65Selander

Efter lördagens antiklimax så är det nu jävligt nära ett guld. Totalt utspelade i 1:a perioen men styr ut dem så pass att de inte får alltför allvarliga chanser :-) 

• Fint 2
65Selander
18 minuter sedan, skrev acarls:

Säger som Ove Molin 1999

Nu tar vi dom!

bb990418bb041-1024x576.jpg

1600 blåser man upp till Gävle och magkänslan säger att det kan gå vägen och då blir det "frivarv" i natt :-)

• Fint 1
evert 1

Brynäs ligger för tillfället bäst till MEN ta inte ut segern i förskott. Flera som underskattat HV. Nu tror "vet" alla experter också att Brynäs vinner, visserligen dem väl förunnat för det finns för övrigt inte mycket att glädjas (yvas) över där uppe i bukten.

Må bästa laget vinna och inga skador på några nyckelspelare som t.ex Brynäs målvakt , vilken det är som gjort att Brynäs är de de nu är.

Thaiger
47 minuter sedan, skrev 65Selander:

Japp Rautio drog lasset i kvarten och semin

Edited by Thaiger
Krafta

Oj! Vad tyst det blev i den här tråden :waaaht:

• Fint 1

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Krafta

HV visar ju i första perioden hur överlägsna dom är, Brynäs kommer ju tillbaka och visar att dom inte ger upp i första taget.

För något decennium sedan så hade ju hv problem att vinna hemmamatcher så dom tog en liten busstur innan hemmamatcherna - dom får väl ta upp det igen inför lördagen så dom kan visa var skåpet står!

• Fint 2

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)