Jump to content
IGNORERAD

Brynäs Brynäs Brynäs


Peter_BKK

Recommended Posts

Man blir bara så less.

Vad sysslar ledningen med?

Hur resonerar de när Sundqvist får stå kvar i båset med Molin?

Allsvenskan nästa om de ska fortsätta så här😭😭😭😭💤

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    47

  • rolba

    45

  • 65Selander

    36

  • acarls

    34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Man blir bara så less.

Vad sysslar ledningen med?

Hur resonerar de när Sundqvist får stå kvar i båset med Molin?

Allsvenskan nästa om de ska fortsätta så här😭😭😭😭💤

 

 

Riktigt kul derby igår, men som vanligt en del konstiga domartabbar igen

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev husse:

Riktigt kul derby igår, men som vanligt en del konstiga domartabbar igen

Skitmatch, går inte att skylla på domarna, som förvisso var urusla.

Brynäs gör helt enkelt för lite mål, ingen tanke i sitt spel, droppar ned puck och jagar, det är det enda de gör, de har nog aldrig varit så dåliga som nu!

 

Men mot lag som Leksand och Oskarshamn ska man bara vinna, bara 3 poäng räknas.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller på Brynäs!!!

Varför?

 

För att när vi flyttade till Sverige 1975, så var de bäst, och det var det enda hockeylaget jag kände till!

 

Fick frågan "Vilka håller du på i ishocky" av nån klasskamrat, svaret var givet: Brynäs!

Det var tydligen ett helt accepterat svar, Frölunda var väl knappt uppfunnet, på den tiden?

 

Trådskaparen, Peter, har förresten lämnat Thailand för något år sedan och flyttat till Vietnam, noterar att han inte skriver här längre, inte sedan 2014.

Peter är en riktigt kul och intelligent grabb, och en entrepenör av stora mått, hoppas hans nya projekt funkar! (ni som har Facebook kanske vet).

 

 

Gott slut!

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur man är Frölunda fans slipper eran ånger 

Är lite impad sv Lule i år men när frölunda får tllbaka Rysn Lasch så går tåget igen synd han var lite skadad  och inte var med mot Lule och 2 pojkar spelar J vm Raymond och nån till

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns bara ett lag som gäller i SHL och geografiskt befinner det sig långt söderut. Det har varit en berg- och dalbana men nu kan det bara klättras uppåt i tabellen. 😶

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Inatt för man väl nästan sitta uppe och se om förfallet fortsätter. Har inte sett många matcher denna säsong, men man önskar ju såklart att de hänger kvar. Jönköpingsgänget kan gott ryka, den stan har ändå ingen riktig hockeykultur även om de låtsas ha det ibland. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Som leksing håller jag naturligtvis på Brynäs så vi får fortsätta tvåla dit dem i derbyn :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej Brynäs ska ur, alla brynäsare ska få igen för sin kaxighet när det gick dåligt för Leksand.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev gst:

Som leksing håller jag naturligtvis på Brynäs så vi får fortsätta tvåla dit dem i derbyn :)

Fast vi fick ju vänta rätt länge för att ni skulle kravla er upp i elitserien igen. 😇

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, rolba said:

Fast vi fick ju vänta rätt länge för att ni skulle kravla er upp i elitserien igen. 😇

sedan slapp de ju kvala förra säsongen också. SHL stängde ju ligan.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev bambam:

Nej Brynäs ska ur, alla brynäsare ska få igen för sin kaxighet när det gick dåligt för Leksand.

Just det skulle väl tala för att det vore rättvist om Brynäs åkte ner :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom så fick ju Brynäs ett bortdömt mål också som var helt regelrätt men domaren blåste för tidigt.

Oavsett så blir det tuff under kvalet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att Brynäs skulle må bra av att spela i en lägre division. De är ju som England som fortfarande tror de är ett imperium. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-04-06 at 19:38, skrev bambam:

Nej Brynäs ska ur, alla brynäsare ska få igen för sin kaxighet när det gick dåligt för Leksand.

 

11 timmar sedan, skrev gst:

Just det skulle väl tala för att det vore rättvist om Brynäs åkte ner :)

Om jag minns rätt, vilket inte alltid är fallet, så ställde Brynäs supporterklubb upp för Leksand under krisen både moraliskt och ekonomiskt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev rolba:

 

Om jag minns rätt, vilket inte alltid är fallet, så ställde Brynäs supporterklubb upp för Leksand under krisen både moraliskt och ekonomiskt. 

Egentligen är det nog som jag skrev först. Både brynäsare och leksingar vill ha kvar derbyna :)

Link to comment
Dela på andra sajter

12 hours ago, rolba said:

 

Om jag minns rätt, vilket inte alltid är fallet, så ställde Brynäs supporterklubb upp för Leksand under krisen både moraliskt och ekonomiskt. 

Stämmer Brooklyn Tigers hette vi på den tiden, tror summan var 5000kr och på den tiden var hatkärleken hård.
Nu är det "snorungar" som hatar leksand som knappt har sett laget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Matchboll på söndag och nyss skickat in om ev semester på måndag. :-)
Grymt genomförande ikväll och König Bertilsson ikväll +++++
#BrynäsIF

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minutes ago, rolba said:

Fan va skönt.

Jag grät som ett barn ikväll. natt  karate fyla

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minutes ago, 65Selander said:

Jag grät som ett barn ikväll. natt  karate fyla

fylla, har semester i morgon

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev 65Selander:

fylla, har semester i morgon

Gött semester!

 

Förresten, istället för att göra ett nytt inlägg för att rätta en felstavning så kan du klicka på de där 3 små punkterna längst upp till höger i ditt inlägg och välja "Ändra".

Därefter justerar du stavningen, och väljer "spara" (har jag för mej, om detta inlägget visar att det ändrats, så hade jag inte rätt!)...

 

 

MVH

Ändrades av Tommy
hade lite fel, inte "spara inlägg" bara "spara"

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis att en av de mest anrika lagen slapp skämma ut sig o spela i gärdsgårdsserien  ta nu detta på allvar i Gävle så att ni åter får lyfta bucklan 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...