Jump to content
IGNORED

Brynäs Brynäs Brynäs

Peter_BKK

Recommended Posts

• Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Soengsang

40

• acarls

34

• rolba

21

• 65Selander

20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Länge sedan jag grät men efter förlusten idag så brast det. Stå och se pucken ramla in live.. Fy fan. Polisen var iaf snäll

På väg hem från Götet och vi är i Finaaaaaal. Sandström tog över #Kärlek

Äntligen en seger igen. Bra att tvåla till serieledande Frölunda igen. 2 mål bortdömda dessutom.  

Posted Images

husse

2-2 efter full tid, nu väntar förlängning

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

husse

fortfarande 2-2 nu blire straffar

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

husse

3-4 efter straffar till Leksand det börjar ju bra :thumbsup:

• Fint 1

Soengsang
fortfarande 2-2 nu blire straffar

Grattis :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Borgmästarens Son

Magiskt Leksand

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hi Hi så här skrev LIF på sin sida

Premiärmatchen i SHL mellan Leksands IF – Brynäs IF lördag den 14 september kl.16.00 produceras i C More och sänds även i TV4. En glad nyhet för alla som vill se lokalderbyt mellan de två SHL-klubbarna.

• Fint 4

• 2 weeks later...
Soengsang

Bered er på verkligheten masjävlar :)

post-3210-0-43527900-1379143307.jpg

• Fint 5

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

1 Period kvar, men jag tycker LIF spelar som skit i 2:a perioden

• Fint 1

audirs2

Läge för en vacker bild :-) :

attachicon.gifBIF.jpg

Mvh

BBJ

:wai:

Jag köper allt mitt stål och järn från Hedesunda Saminköp! Så heja Gävle!

• Fint 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

:thumbsup:  Skönt med en seger för BIF i "derbyt". :14:

"Huvudtacklingen" som diskuterades var i mina ögon en olycklig kollision i stridens hetta, det fanns dock andra incidenter som var värre och helt avsiktliga, rena råkurren ibland, men som domarna valde att ignorera (från båda lagen).

Mvh

BBJ

:wai:

• Fint 3

Nytt år - nya möjligheter!