Jump to content
IGNORERAD

Brynäs Brynäs Brynäs


Peter_BKK

Recommended Posts

Jo .om Leksand vann :thumbsup: ...sen skulle Brynäs haft ett matchstraff för tackling mot huvudet. :13:

 

Ni är i högsta serien nu, var det förvånande att det är lite hårdare!

Finns många liknande incidenter från båda håll i matchen, kärringaktigt av ett kärringlag som Leksand att pipa över detta! 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    47

  • rolba

    45

  • 65Selander

    36

  • acarls

    34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jaha, så är det dags igen att bita ner naglarna. Det är något med matcherna Bif- Lif som får hjärtat att

klappa lite extra. Jag är så gammal att jag varit på matcher på uterinken i Gävle, innan Gavlerinken byggdes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, så är det dags igen att bita ner naglarna. Det är något med matcherna Bif- Lif som får hjärtat att

klappa lite extra. Jag är så gammal att jag varit på matcher på uterinken i Gävle, innan Gavlerinken byggdes.

Var också med när Leksand spelade på uterink, var på Åke Lassas tid och jäklar vad kallt det var i gropen i Leksand.

 

morsan skickade med en termos med varm buljong i och det behövdes för att få upp värmen.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh jag tror vi övergår till att käka oskalad potatis istället :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

tomurdoc.....spelar f-n ingen roll om det är ett "kärringlag" eller toppklubb som spelar..tacklingar mot huvudet måste beivras..kan ju ödelägga en persons liv om det tar illa..fattar du inte det eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

tomurdoc..spelar f-n ingen roll om det är ett "kärringlag" eller toppklubb som spelar..tacklingar mot huvudet måste beivras..kan ju ödelägga en persons liv om det tar illa..fattar du inte det eller?

 

Du har nog inte varit på mycket hockey !

 

Leksand är och förblir ett gnälligt skitlag fult med masar, förstår att SHL/elitserien var ett uppvaknade för masarna!

 

Men kul att gnällaget är tillbaka, så kul att se deras och masarnas patetiska förklaringar efter de får dingel i derbyn mot storebror och grannen BRYNÄS!

 

Givetvis är tacklingar mot huvudet inte bra alls, men det händer oavsiktligt, speciellt då de man möter vekare lag med kärringar som viker ner sig och blottar huvudet i närkamper, stå upp. vänd inte ryggen till och huvudet blir inte lika utsatt!

 

post-3210-0-43527900-1379143307.jpg

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Underbar vändning igår

Räcker tydligen att spela en period bra mot FBK...

 

2-1 43.23 Bill Sweatt (Anton Rödin, Lukas Kilström) EQ
2-2 49.31 Greg Scott SH1
3-3 52.25 Petteri Nokelainen (Anton Rödin, Ryan Gunderson) PP1
3-4 58.16 Ryan Gunderson (Simon Bertilsson) EQ
3-5 59.42 Jesper Ollas EQ ENG

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska kolla matchen i natt om det är bra internetanslutning i obygden, fungerade ju bra kolla när Brynäs vann over Färjestad.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för närkingarna att få sig en omgång...

 

Brynas-Hjarta-%282%29_720.jpgBrynas-Hjarta-%282%29_720.jpgcropped-564760_152394288234261_852398847

 

Puss på dig för de vackra bilderna :thumbsup:

 

Mvh

BBJ

:14:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Snyggt jobbat att komma igen från ett 0-3 underläge och vinna i sudden med 6-5

Skellefteå har nog mardrömmar om Brynäs

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt jobbat att komma igen från ett 0-3 underläge och vinna i sudden med 6-5

Skellefteå har nog mardrömmar om Brynäs

 

Skellefteå har inte mardrömmar om något lag eftersom vi är helt överlägsna i SHL. Vi kan i princip spela med juniorlaget och ändå vinna SM-guld, sen att vi ger bort några poäng på vägen är OK (Brynäs lär behöva alla gratispoäng de kan få).

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Skellefteå har inte mardrömmar om något lag eftersom vi är helt överlägsna i SHL. Vi kan i princip spela med juniorlaget och ändå vinna SM-guld, sen att vi ger bort några poäng på vägen är OK (Brynäs lär behöva alla gratispoäng de kan få).

 

// mrco

 

Ytterligare en Skellefteåit som drömmer.....  :giggle:  :giggle:  :giggle:

 

Mvh

BBJ

:lipa:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skellefteå har inte mardrömmar om något lag eftersom vi är helt överlägsna i SHL. Vi kan i princip spela med juniorlaget och ändå vinna SM-guld, sen att vi ger bort några poäng på vägen är OK (Brynäs lär behöva alla gratispoäng de kan få).

 

// mrco

Så mycket att kommentera i detta ogenomtänkta inlägg...

 

Orealistiska drömmar

 

Vi tackar inte, och ber inte om ursäkt för några poäng vi tar

Men som du säger när vi möter Skellefteå är ju poängen så gott som gratis...

Link to comment
Dela på andra sajter

i nedersta raden i mitten sitter brorsan

I ett sånt fint lag, och lagkapten? . . . . Du ska vara stolt över din bror!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

I ett sånt fint lag, och lagkapten? . . . . Du ska vara stolt över din bror!

Han har ju redan fått lira några matcher med A-laget, han fick ju sätta en puck mot Modo

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Gunderson skadad och borta resten av säsongen :angry: .

Ändrades av Thaiger
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...