Jump to content
IGNORERAD

Brynäs Brynäs Brynäs


Peter_BKK

Recommended Posts

Tycker att man ska vara ödmjuk när man har vunnit en finalserie där man har varit spelmässigt underlägsen och vunnit bara för att ens målvakt har överpresterat och SAIKs målvakt underpresterat!

// mrco

Det är ofta så i hockey att laget med sämsta målvakten förlorar.Varför ska man vara ödmjuk??

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    47

  • rolba

    45

  • 65Selander

    36

  • acarls

    34

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Klart man skal vara ödmjuk.

Men så jävla korkat att tala om överlägsenhet när man förlorar med 4-2 i matcher var av en där man blir utklassad med 4-0.

Så ruttet och svagt att inte inse att man förlorat mot ett bättre lag!!!

Du har ju ingen koll alls eftersom ingen match slutade 4-0!! Spelmässig överlägsenhet kan man ha även om man förlorar just tack vare målvakternas prestationer. Det är ju bara att kolla skottstatistiken i matcherna så får du se. Håll dig till Curling eller nåt liknande för hockey har du ingen koll på!

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju ingen koll alls eftersom ingen match slutade 4-0!! Spelmässig överlägsenhet kan man ha även om man förlorar just tack vare målvakternas prestationer. Det är ju bara att kolla skottstatistiken i matcherna så får du se. Håll dig till Curling eller nåt liknande för hockey har du ingen koll på!

// mrco

Sorry lilla gubben, mitt misstag, i segerns sötma.vi skåpade ju ut SAIK i första matchen och vann serien med ÖVERLÄGSNA 4-2... har du svårt med det så sorry liila gubben!

Sura SAIK. kopiorna som är looooser 2 gr i rad fan det suger!...

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry lilla gubben, mitt misstag, i segerns sötma.vi skåpade ju ut SAIK i första matchen och vann serien med ÖVERLÄGSNA 4-2... har du svårt med det så sorry liila gubben!

Sura SAIK. kopiorna som är looooser 2 gr i rad fan det suger!...

Förstår du blir syrak.

Själv tycker jag att det inte är så djävla dåligt att bli två i en sån serie. Men det finns tydligen en del mycket dåliga förlorare, som borde avstå från sport, även framför TV'n, om de nu inte kan tygla tangentbordet.

Grattis Brynäs än en gång, fast jag hellre sett SAIK vinna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju ingen koll alls eftersom ingen match slutade 4-0!! Spelmässig överlägsenhet kan man ha även om man förlorar just tack vare målvakternas prestationer. Det är ju bara att kolla skottstatistiken i matcherna så får du se. Håll dig till Curling eller nåt liknande för hockey har du ingen koll på!

// mrco

Bara ett litet regeltips. pucken ska i mål. Annars räknas det inte. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

Dags att de tar sig i kragen nu, hoppas att några nya gubbar kan bli den injektion av spirit som har saknats den sista tiden!

 

 

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/brynas/article16152999.ab

 

post-3210-0-97872800-1359560507.gif

 

 

 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn bara lugn

Det är fortfarande lååååångt kvar innan slutspelet börjar.

Nåja 10 matcher ska väl räcka för att komma i form innan allvaret börjar

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn bara lugn Det är fortfarande lååååångt kvar innan slutspelet börjar. Nåja 10 matcher ska väl räcka för att komma i form innan allvaret börjar
Jo, sant de ska inte vara på topp nu.men hade varit trevligt och bra för ekonomin om de slutade topp-4 i grundserien.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer inte ihåg riktigt.

Men kom dom inte 8 i serien när dom tog sm-guld -93 eller var det -95.

Men jag skulle ju föredra att dom kom topp 4, men det blir nog svårt i år.

Men dom måste verkligen skärpa till sig nu innan det är för sent.

Katrider

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gött mos, satt gnälliga AIK på plats och visade vilka som är bäst när det gäller...nu kan det bara bli bättre!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nu får vi se om slutspelsformen har kommit igång

Tror nog (hoppas) att SAIK kan få en obehaglig överraskning ikväll

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött mos, satt gnälliga AIK på plats och visade vilka som är bäst när det gäller...nu kan det bara bli bättre!

Å nu verkar det som dryga djörgårn blir utan kvalspel också, idag är man glad,,...skadeglad... :14:   :14:   :14:   :14:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Å nu verkar det som dryga djörgårn blir utan kvalspel också, idag är man glad,,...skadeglad... :14:   :14:   :14:   :14:

 

Men faktum är att både Djyrgarden och Leksand skulle behövas i elitserien, bra för ekonomin när de lagen kommer på besök...sen är det två fina lag, med mycket kultur!..även om man hatar dem!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Så ja 1-0 till Brynäs efter första mot maspacket :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så ja 1-0 till Brynäs efter första mot maspacket :)
Tycker det ser ut som 1-1 vilket snabbt blir 1-3!

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

1-1 just nu

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 - 2 så detta tar nog Leksand hem!

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

här kan man se sista perioden


http://gd.se/sport/live

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...