Jump to content
IGNORERAD

Lite grillat och några öl?


stjp8729

Recommended Posts

Hej :)

Tyvärr blir det inget resande denna Somgkran på grund av en liten nyfödd bebis så vad hitta på en Songkran om man inte gillar att bli för blöt.. :(

Så är det någon som är sugen på att äta lite grillad mat och några underbara Leo öl, isåfall nu på Fredag (13 April) vid Ramkhamheang Soi 164 vid 17:00 blir det lite mat? Efter mat, lite dryck och tjöta så drar man kanske vidare till lokal.. Eller vad som faller in till var och en..

Om intresse finnes så hör av er via PM..

(PS! Fruar och fästmör är givetvis också välkommna)

Ha en bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

Tyvärr blir det inget resande denna Somgkran på grund av en liten nyfödd bebis så vad hitta på en Songkran om man inte gillar att bli för blöt.. :(

Så är det någon som är sugen på att äta lite grillad mat och några underbara Leo öl, isåfall nu på Fredag (13 April) vid Ramkhamheang Soi 164 vid 17:00 blir det lite mat? Efter mat, lite dryck och tjöta så drar man kanske vidare till lokal.. Eller vad som faller in till var och en..

Om intresse finnes så hör av er via PM..

(PS! Fruar och fästmör är givetvis också välkommna)

Ha en bra dag!

:wai:

[size=5]Föredömligt trevligt initiativ av er. Undrar lite om du menar nu på fredag den 13 eller fredag den 20?[/size]

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ändrat datum nu, ha det så trevligt.

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom du nämnde song kran i samma veva så anade jag att du avsåg nu på fredag. Tyvärr så är frun fortfarande bortrest men skall kolla om det är möjligt utan alltför stort krångel att ta sig till Minburi. :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

[size=4][size=5]Rättelse det är givetvis den 13 April som menas..[/size] Sorry, min kalender hade fått fnatt.. [/size]

[size=4]Ha en bra dag![/size]

[size=4] :wai:[/size]

Det var ju tråkigt att jag inte är i Thailand förns slutet av månaden.

Men vi får hitta på något roligt då om tid finns?

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom du nämnde song kran i samma veva så anade jag att du avsåg nu på fredag. Tyvärr så är frun fortfarande bortrest men skall kolla om det är möjligt utan alltför stort krångel att ta sig till Minburi. :nyam:

Hej Kjell :)

Det är inte svårt att ta sig till Ramkhamheang Soi164 (Min Buri) ;)

Ha en gör bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske ska kolla med syster dottern och barnvakten om de vill hänga på då har jag åtminstone skjuts fram och åter. Vore det ok för dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske ska kolla med syster dottern och barnvakten om de vill hänga på då har jag åtminstone skjuts fram och åter. Vore det ok för dig?

Varför kallar Du "gubbvakten" "barnvakt". Du är ju nästan fullvuxen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför kallar Du "gubbvakten" "barnvakt". Du är ju nästan fullvuxen!

Ursäkta OT!

Nja..som jag skrev i Dagens Tistel så har jag och syster dottern fått en medelålders kvinnlig okysst? barnvakt under en vecka.Dottern och jag hade planerat många roliga saker tillsammans när vi var ensamma men vi var tydligen inte helt att lita på ??? . Dottern på 22 år är nu sur på modern å en annan kan ju inte säga nåt alls så det ev. kan tolkas fel.. :nono:

Men helt rätt att jag är fullvuxen till den milda grad att frun klagar på mag omfånget.. :(

Frun tror inte syster dottern kan tänka sig följa med till Minburi men frågan är fri..vi får se om en dag eller två.. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta OT!

Nja..som jag skrev i Dagens Tistel så har jag och syster dottern fått en medelålders kvinnlig okysst? barnvakt under en vecka.Dottern och jag hade planerat många roliga saker tillsammans när vi var ensamma men vi var tydligen inte helt att lita på ??? . Dottern på 22 år är nu sur på modern å en annan kan ju inte säga nåt alls så det ev. kan tolkas fel.. :nono:

Men helt rätt att jag är fullvuxen till den milda grad att frun klagar på mag omfånget.. :(

Frun tror inte syster dottern kan tänka sig följa med till Minburi men frågan är fri..vi får se om en dag eller två.. :thumbsup:

Akta så du inte snubblar på en elak sten eller nåt när du smyger fram i filttofflorna - det kan göra ont i fossingarna.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Inte allt för långt ..

Ska höra vilka planer som finns här.

Vi sitter också med en 3-månaders grabb

Mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte allt för långt ..

Ska höra vilka planer som finns här.

Vi sitter också med en 3-månaders grabb

Mvh

Hej mamma bäng fan pappa käng :)

Nej, det var inte lång väg såg jag på medlemskartan, och nästan raka spåret också..

Ha en kanonbra kväll!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...