Jump to content
IGNORERAD

HUMOR


buriram

Recommended Posts

Hejsan, anders har kört "lokalt" tills han vaknade vid mogen ålder?  En del tjejer har haft humor, men oftast inte

ej att förglömma, nu pratar vi svenska tjejer, samma bakgrund, samma språk.

Hur ska man kunna leka med ord, när jag är gift med en svensk svartskalle?  Som är underbar, förutom att det

skiter sig med humorn.Om två veckor sitter jag på pottan, Hoppas de har förståelse för mig..?.?       

Mot sängen    ok / anders

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Finns en del på forumet som anstränger sig för att göra en psykologisk analys av mig utifrån mina inlägg.

Anders skulle väl va en mycket större utmaning.

Kom igen nu alla psykoanalytiker på forumet.

Kör hårt!

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Hejsan, anders har kört "lokalt" tills han vaknade vid mogen ålder?  En del tjejer har haft humor, men oftast inte

ej att förglömma, nu pratar vi svenska tjejer, samma bakgrund, samma språk.

Hur ska man kunna leka med ord, när jag är gift med en svensk svartskalle?  Som är underbar, förutom att det

skiter sig med humorn.Om två veckor sitter jag på pottan, Hoppas de har förståelse för mig..?.?         

Mot sängen    ok / anders

Du får väl snacka alvar med henne :)

Annars kan du skaffa vänner!

Sitter man och fylleskriver efter att man har insett att inte humorn din går hem hos frugan?

Det går nog bättre vid kl 14.00!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Quote

Hejsan, anders har kört "lokalt" tills han vaknade vid mogen ålder?  En del tjejer har haft humor, men oftast inte

ej att förglömma, nu pratar vi svenska tjejer, samma bakgrund, samma språk.

Hur ska man kunna leka med ord, när jag är gift med en svensk svartskalle?  Som är underbar, förutom att det

skiter sig med humorn.Om två veckor sitter jag på pottan, Hoppas de har förståelse för mig..?.?         

Mot sängen    ok / anders

Hur menar du nu?  :neutral:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Detta är humor:

-Två dövstumma stod och prata med varann...den ena berättade ett skämt för den andra och han skaratta så mycket så han bröt fingrarna  :rofl:

Eller inte humor kanske  :gasp:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Detta är humor:

-Två dövstumma stod och prata med varann...den ena berättade ett skämt för den andra och han skaratta så mycket så han bröt fingrarna  :rofl:

Eller inte humor kanske  :gasp:

Den var faktiskt rolig

Link to comment
Dela på andra sajter

t.o.m. före 12.00, ska förtydliga mig, många gånger behövs att man är infödd i landet för att förstå humor i alla dess former, bl.a. ords olika betydelser i olika sammanhang. Det är det enda jag saknar,

(samma kulturbakgrund) Man kan inte få allt, men nästan  :lol:   Hälsar Anders tillbaka på banan från dikeskörningen.

Broder, till skillnad mot dig så tar jag mig upp ur diket av egen kraft, Lev Väl,  :wai: Det behöver du  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

t.o.m. före 12.00, ska förtydliga mig, många gånger behövs att man är infödd i landet för att förstå humor i alla dess former, bl.a. ords olika betydelser i olika sammanhang. Det är det enda jag saknar,

(samma kulturbakgrund) Man kan inte få allt, men nästan  :lol:   Hälsar Anders tillbaka på banan från dikeskörningen.

Broder, till skillnad mot dig så tar jag mig upp ur diket av egen kraft, Lev Väl,  :wai: Det behöver du  :yes:

Ja, damen kan titta lite konstigt på en när man har dragit en bra kommentar (tycker jag).

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Herr Ruskig  :great:   Nu har jag fått det bekräftat, äntligen uppe ur diket  :yes:

Ha en fortsatt trevlig kväll.  PS var ute vid "bilen" radion var snodd, egentligen halva, fronten kvar. Blir så JÄVLA PUTT, den skulle jag ha med mig till Buriram, Det kunde ha varit värre.. Den funkar, så jag kan åka till jobbet i morgon. Har beställt en ny på NetonNet, i det här landet ska man nog köpa två av allting, förhoppningsvis får man behälla en. 

Mvh Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Anders!

Nej det är inte så lätt med di där thaikvinnorna ibland.

Jag vet hur det kan va.

Labilitet och lynnesskiftningarna kan va ganska påfrestande.

Ofta har man inte en aning om varför det plötsligt suras och blir tyst i åtskilliga timmar.

Herregud så många timmar man har tillbringat med att försöka beveka en sur thaitjej.

Jag kom på för länge sedan att det bästa är att tiga still och låta det hela gå över av sig själv.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...

Gahh MPR's sökfunktion suger verkligen salt vattenbuffelpung så väcker upp denna värdelösa tråd med en fredagsfräckis.

Ingen mer ribba för Kajsa Bergqvist, hon har tagit sats för sista gången...

Phew... tidigare var jag nykter men det börjar ordna upp sig. :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...