Jump to content
IGNORERAD

Mor Chang vill blogga


Herr Chang

Recommended Posts

Hej alla,

Mor Chang 78 år säger att hon vill starta en egen blog och vill att jag hjälper till. Jag är själv inte särskilt intresserad av sånt, det får räcka med allt mitt svammel på forumen ;-) Men det är ju trevligt att hon har dessa ambitioner!

Så jag vore tacksam för tips om lämpliga lösningar, som inte är alltför svåra att använda sig av. Mor Chang är beredd att betala en liten månadsavgift om hon slipper reklam på sin blog. Hon kör Windows XP på laptop (snyft säger Apple fanboy).

Hennes blog kommer icke att handla om Thailand, exakt om vad kan vi lämna därhän.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Hej alla,

Mor Chang 78 år säger att hon vill starta en egen blog och vill att jag hjälper till. Jag är själv inte särskilt intresserad av sånt, det får räcka med allt mitt svammel på forumen ;-) Men det är ju trevligt att hon har dessa ambitioner!

Så jag vore tacksam för tips om lämpliga lösningar, som inte är alltför svåra att använda sig av. Mor Chang är beredd att betala en liten månadsavgift om hon slipper reklam på sin blog. Hon kör Windows XP på laptop (snyft säger Apple fanboy).

Hennes blog kommer icke att handla om Thailand, exakt om vad kan vi lämna därhän.

Herr Chang har talat.

Mor Chang är min nya idol!

Att vid den åldern söka utmaningar är inte dåligt.

Go fore it. :wai:

Synd bara att jag inte har några tips

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej HerrChang

Vad kul att Mor Chang vill blogga.

Hälsa henne att hon är Supercool!

Själv använder jag http://thaitolken.blogspot.com/

eftersom det är så lätt och enkelt.

Jag vill bara skriva och har inte tid att lära mig massa nya saker.

Kanske en sådan skulle passa henne?

Jag har provat olika sidor men jag tycker bäst om den jag använder pga enkelheten.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...