Jump to content
IGNORERAD

Visum till Thailand


Baloo

Recommended Posts

Hej på er.

Har en lite fråga ang. visum till Thailand, läste en artikel på aftonbladet (som jag inte hitta igen). Där stod det att man måste personligen eller med ombud komma till ambassaden i Stockholm och ansöka om visum, att det har börjat gälla från 1/10.  Är det nån som har information om det stämmer, eller kan man gör som tidigare att skicka dit ansöka med passet? Blir som väldigt långt att åka till Stockholm bara för den sakens skull, en ordentlig resa från norra Sverige. 

Tacksam för all info jag kan få/ Baloo

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var den jag menade. Men då får man skicka till Göteborg istället. Tack för hjälpen/ Baloo

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej på er.

Har en lite fråga ang. visum till Thailand, läste en artikel på aftonbladet (som jag inte hitta igen). Där stod det att man måste personligen eller med ombud komma till ambassaden i Stockholm och ansöka om visum, att det har börjat gälla från 1/10.  Är det nån som har information om det stämmer, eller kan man gör som tidigare att skicka dit ansöka med passet? Blir som väldigt långt att åka till Stockholm bara för den sakens skull, en ordentlig resa från norra Sverige. 

Tacksam för all info jag kan få/ Baloo

Det här är fjärde eller femte tråden som startas om samma sak. Jag råkade se den första tråden och hann därför ordna mitt visum ett par, tre veckor före ambassaden stängde möjligheten att skicka in sin ansökan.

Flyttar dessutom denna tråd till den underavdelning den hör hemma på (visum till Thailand) men lämnar ett hänvisningsmeddelande på allmänt för dom som inte kollar alla underforum eller klickar "visa olästa inlägg".

Så kanske vi undviker den femte eller sjätte tråden i samma ämne.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Quote

Det var den jag menade. Men då får man skicka till Göteborg istället. Tack för hjälpen/ Baloo

Undrar hur länge Göteborgskonsulatet ställer upp med den servicen, om nu alla börjar skicka dit istället?  :oh:

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Varsågod Baloo

Sant får tacka &ta emot så länge det funkar  hehe dom kanske får nya anställa där  hehe :lol:

En annan sak jag upptäckte där nu när jag fixade mit visum  Det var möjligt att få 3 inresor (TRx3)

vet inte om det gått förut åxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...