Jump to content
IGNORERAD

Nu Måste Surin P3 vara full.....?


Mr Ning Ning

Recommended Posts

med stor förvåning har jag läst både surins o Herr Changs inlägg där jag nämns ang. "grupper".För det första har jag inte skickat en enda förfrågning eller "negativ" inlägg i frågan.

vet inte ens vad det är för grupper man pratar om.Enda inlägg from mig detta år handlade om en resebyrå .Så ???? ????

mvh ipaman

Så står det om mig också. Egentligen skulle man väl bli förbannad men jag orkar inte bry mej

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 248
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    14

  • Issanbonde

    14

  • keppe

    9

  • jrk

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ni lyckades med ett jävla bra 1 Aprilskämt :14::14::14::14:

Blev lite fundersam igår när jag läste, men idag så ser jag att andra ser helt andra saker, DVS sina namn :crazy:

Kul ide faktiskt.

Men det här inlägget lär ju inte visas då.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ber om ursäkt för att ha varit hemsk. :y15:

Måste ha varit dålig whisky.

Läser nu att det kanske inte var mitt fel med allting det hela och allt mm.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu så har alla inlägg som gömdes igår kväll, natten och förmiddagen kommit tillbaka nu

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska kul att läsa igenom tråden i sin helhet.

Men ser liksom vilka som tänker efter före och vilka som ångar på som tåg. :D

Tycker ändå det var en lyckad föreställning och hoppas ingen tog sig så illa vid att de mår dåligt.

Nåja, tillbaka till ritbordet för planering av April 2013.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Bara hoppas att ni inte gör ett lika "avancerat" skämt nästa år och skapar något så förkastligt som grupper redan ett halvår innan, för visst kom väl hela gruppkonceptet till bara för aprilskämtet? :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara hoppas att ni inte gör ett lika "avancerat" skämt nästa år och skapar något så förkastligt som grupper redan ett halvår innan, för visst kom väl hela gruppkonceptet till bara för aprilskämtet? :giggle:

Ja, så är det självklart. :y11:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags att slå av meddelandet om omröstningen nu då kanske som kommer upp hela tiden..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover

Ganska kul att läsa igenom tråden i sin helhet.

Men ser liksom vilka som tänker efter före och vilka som ångar på som tåg. :D

Tycker ändå det var en lyckad föreställning och hoppas ingen tog sig så illa vid att de mår dåligt.

Nåja, tillbaka till ritbordet för planering av April 2013.

[size=5]Det är lätt att göra ett 1:a aprilskämt när man kan ta bort alla som genomskådat det[/size],

och det tas bort efter ca: 50 sekunder. Mitt eget skämt som jag kört 4:a år i rad dödas direkt

genom att folk avslöjar det. Ändå så lyckades en moderator tappa byxorna och gå

på det flera gånger. Så nästa år ge även mig knappar att ta bort dom som vet sanningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit vad blåst jag blev...skickade pm till både changen å surin heheee...kul :thumbsup: . :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

.Samma här..ett mycket lyckat april skämt...

Nästa år är jag beredd... blir jag blåst 2013..hatten av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

[size=5]Det är lätt att göra ett 1:a aprilskämt när man kan ta bort alla som genomskådat det[/size],

och det tas bort efter ca: 50 sekunder. Mitt eget skämt som jag kört 4:a år i rad dödas direkt

genom att folk avslöjar det. Ändå så lyckades en moderator tappa byxorna och gå

på det flera gånger. Så nästa år ge även mig knappar att ta bort dom som vet sanningen.

Enkelt att ordna, bara ansöka om tjänstgöring som moderator så får du också knappar att leka med :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover

Enkelt att ordna, bara ansöka om tjänstgöring som moderator så får du också knappar att leka med :)

555

Jag skulle stänga av alldeles för många då, så ingen bra ide.

Men kanske ett bra aprilskämt nästa år är att ge ALLA knapparna

och att alla blir moderator för en dag, fan vad kul vi skulle ha. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

555

Jag skulle stänga av alldeles för många då, så ingen bra ide.

Men kanske ett bra aprilskämt nästa år är att ge ALLA knapparna

och att alla blir moderator för en dag, fan vad kul vi skulle ha. :crazy:

Tror du det blev många kvar frampå kvällskvisten...det tror inte jag, rätt ensamt, men å andra sidan kan man ju ägna sig åt lite kramande och sånger!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska kul att läsa igenom tråden i sin helhet.

Men ser liksom vilka som tänker efter före och vilka som ångar på som tåg. :D

Tycker ändå det var en lyckad föreställning och hoppas ingen tog sig så illa vid att de mår dåligt.

Nåja, tillbaka till ritbordet för planering av April 2013.

Bra gjort på en dålig grundidé! :nyam:

Nu är det så att du tjuvstarta 1 April

För oss i Sverige

Då Thailand är 5 timmar före i tiden.

Då är det lätt att åka dit den sista Mars. :crazy:

Man tänker inte på Aprilskämt på fel dag! :police:

Tack pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover

Tror du det blev många kvar frampå kvällskvisten...det tror inte jag, rätt ensamt,

men å andra sidan kan man ju ägna sig åt lite kramande och sånger!

Så tokigt allt skulle förmodligen bli, men den andra skulle allt vara som vanligt igen

man skulle kunna kalla det "herre på täppan" sist kvar blir MR MPR för ett år :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags att slå av meddelandet om omröstningen nu då kanske som kommer upp hela tiden..

Nej för tusan, stäng hellre av dina inlägg där du kommenterar IL:s inlägg och vise versa är mitt förslag. Snacka om "same same" tjafs som återkommer hela tiden. :crazy:

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det kanske vara nåt som du gjort utan att komma ihåg det? Om jag tar mig en rejäl fylla t.ex så har jag också svårt att komma ihåg allt.

Bra försök, men jag slutade dricka för flera år sedan :17:

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett sant nöje att läsa alla upprörda inlägg.

Jodå, jag var faktiskt upprörd själv men i efterhand så tycker jag att det var ett jävla bra skämt.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ett kul Aprilskämt! Men nu tycker jag att ni kan bjuda på alla PM ni mods fick. Ni får göra ett undantag för att posta PM. Ni måste ju skrattat er harmynta på alla otrevliga PM?!?! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett kul Aprilskämt! Men nu tycker jag att ni kan bjuda på alla PM ni mods fick. Ni får göra ett undantag för att posta PM. Ni måste ju skrattat er harmynta på alla otrevliga PM?!?! :)

Nja, de PM jag fick uttryckte mest förvirring och undran om vad man gjort för fel. Inget jag skrattar åt...

Jag uttryckte mig kanske starkare än jag tänkt i mitt lilla bidrag, så jag ber om ursäkt för det.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Nja, de PM jag fick uttryckte mest förvirring och undran om vad man gjort för fel. Inget jag skrattar åt...

Jag uttryckte mig kanske starkare än jag tänkt i mitt lilla bidrag, så jag ber om ursäkt för det.

Herr Chang har talat.

Tyvärr lite sent för eftertanke. En kompis och forumkollega ringde och var mycket upprörd. Han blev inte direkt gladare när jag sa att det var ett Aprilskämt som jag fick rätt på en gång via PM från Surin. Killen har haft hjärtproblem till och från. För en stund sedan fick jag besked att han inte finns mer. Det är io f s ingen ovanlig utgång för personer med förmaksflimmer men kan vara värt att tänka på till nästa år. Ingen ska behöva känna sig skyldig dock, sådant här går inte för andra att styra över annat än den drabbade själv, i bästa fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tyvärr lite sent för eftertanke. En kompis och forumkollega ringde och var mycket upprörd. Han blev inte direkt gladare när jag sa att det var ett Aprilskämt som jag fick rätt på en gång via PM från Surin. Killen har haft hjärtproblem till och från. För en stund sedan fick jag besked att han inte finns mer. Det är io f s ingen ovanlig utgång för personer med förmaksflimmer men kan vara värt att tänka på till nästa år. Ingen ska behöva känna sig skyldig dock, sådant här går inte för andra att styra över annat än den drabbade själv, i bästa fall.

Det var sorgligt och tråkigt att din kompis blev så upprörd att det gick så illa, om det nu berodde på aprilskämtet så är det givetvis beklagligt. Men som du skriver så kan bara den drabbade styra över hur upprörd man blir och över vad. Alla uppskattar ju inte samma slags humor och det som roar vissa retar andra men humor är ju något som i normala fall sägs förlänga livet.

Må din vän och vår forumkollega vila i frid :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...